ریپورتاژ آگهی

سفارش طراحی سایت با شرکت ایرانیان ماناتاز

شرکت ایرانیان ماناتاز با تیم فوق تخصصی و واحد های فنی خود یکی از کامل ترین و جامع ترین شرکت های برنامه نویسی می باشد که در تمامی زمینه های آنلاین و تبلیغاتی فعالیت دارد .

ماناتاز در پیاده سازی پلتفرم های آنلاین مانند : ساخت اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو ، طراحی بازی ، انیمیشن سازی و بازاریابی آنلاین به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی فعالیت دارد و شما می توانید جامع ترین و کامل ترین خدمات ممکن را با شرکت تجربه کنید .

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

طراحی سایت

طراحی سایت یکی دیگر از خدمات تخصصی این شرکت می باشد که امروز قصد ارائه ی توضیحاتی را درباره ی آن داریم .

سفارش طراحی سایت در انواع خدماتی ، شرکتی ، فروشگاهی ، تحت وب ، تبلیغاتی و … با استفاده از CMS یا بهترین زبان های برنامه نویسی فرانت اند و بک اند برای شما امکان پذیر می باشد .

امروزه طراحی سایت ، فعالیتی می باشد که اکثریت کسب و کارهای آنلاین و افراد فعال در حوضه ی آی تی به آن واقف بوده و از آن به عنوان یک منبع درآمدزایی استفاده می کنند .

اما طراحی سایت با شرکت طراحی سایت ایرانیان ماناتاز بسیار متفاوت و متمایز از سایر رقبا است و ماناتاز ادعا می کند در پکیج های طراحی خود متمایز ترین و خاص ترین طراحی را نسبت به سایر رقبا انجام می دهد .

و هسته ی طراحی گرافیکی و طراحی امکانات اختصاصی وبسایت شما به گونه ای است که تماما کاربران شما تمایز و ویژه بودن وبسایت شما نسبت به سایر رقبا را حس بکنند .

پروسه ی طراحی سایت

1- طراحی رابط کاربری  و تجربه کاربری وبسایت در نرم افزارهای طراحی فرانت سایت

2- انتخاب CMS یا کدنویسی برای پیاده سازی وبسایت شما که کاملا وابسته به نوع امکانات ، کاربری وبسایت و میزان مخاطبان شما دارد .

3- تست و دیباگ گیری ارورهای سایت

4- طراحی پنل کاربری و ادمین برای وبسایت

5- بهینه سازی وبسایت و افزایش سرعت آن

6- خرید هاست و دامین و بارگذاری وبسایت بر روی آن

7- تزریق محتوا

8- انجام پروسه های تبلیغاتی مانند سئو در وبسایت

مراحل سفارش سفارش

بررسی نوع وبسایت متناسب با کاربری شما

شما در ابتدای کار باید در نظر بگیرید که خدمات شما نیازمند چه نوع وبسایتی می باشد ، شامل : فروشگاهی ، خدماتی ، شرکتی ، وبلاگی ، خبری و … که واحد طراحی سایت ما هیچ نوع محدودیتی در پیاده سازی نوع وبسایت و امکانات مربوط به آن نخواهد داشت .

پلتفرم

واحد طراحی سایت ما ، با مشاوره ی تخصصی به شما در انتخاب نوع پلتفرم به شما کمک خواهد کرد و از آنجایی که ماناتاز به دو صورت کدنیگ و با استفاده از CMS به طراحی سایت می پردازد این مشاوره به صادقانه ترین و تخصصی ترین شکل ممکن متناسب با نوع کاربری و امکانات شما می باشد .

ارسال بخشی از داکیومنت وبسایت یا تکمیل فرم سفارش

در این مرحله برای تعیین قیمت طراحی وب و زمان تحویل آن شما باید بخشی از دایکیومنت وبسایت خود شامل : نوع آن ، امکانات آن ، قابلیت ها ، طراحی و محیط گرافیکی و … را در واتس اپ به پشتیبان آنلاین ما ارسال کنید و یا می توانید با تکمیل فرم سفارش وبسایت در صفحه ی آن اطلاعاتی را از وبسایت خود در اختیار ما بگذارید .

ارسال کامل داکیومنت پس از تایید

پس از تایید مبلغ و زمان تحویل نوبت به ارسال کامل داکیومنت وبسایت می باشد که واحد طراحی سایت بتواند قیمت مورد نظر و زمان تحویل را به صورت دقیق و کامل مشخص کند .

(لازم به ذکر است در صورتی که شما برای سایت خود ایده و یا داکیومنتی ندارید ، واحد تمامی مشاوره های لازم برای دریافت ایده را به شما ابلاغ خواهد کرد )

بستن قرارداد

پس ازانجام تمامی مراحل بالا اگر شما ساکن اصفهان باشید قرارداد به صورت حضوری بسته خواهد و اگر ساکن سایر شهرستان ها باشید ابتدا فایل قرارداد به صورت PDF  برای شما ارسال خواهد شده و سپس پس از تایید قرارداد  یا به صورت دیجیتالی به مهر شرکت و امضای طرفین خواهد رسید و یا شرکت هر دو نسخه ی قرارداد را مهر و امضا کرده و برای شما پست می کند و شما پس از امضای دو نسخه مجدد یک نسخه از قرارداد را برای شرکت پست خواهید کرد .

مزایای رقابتی واحد بازی سازی ماناتاز

مزایای رقابتی واحد بازی سازی ماناتاز

1- قیمت :

شاید در نگاه اول قیمت و تعرفه ی طراحی سایت ما با سایر رقبا تفاوتی نداشته و یا حتی در برخی موارد بالاتر باشد ؛ اما اگر دقیق تر و تخصصی تر نگاه کنید و این مورد را در نظر بگیرید که چه نوع خدماتی را در ازای پرداخت مبلغ ، دریافت می کنید متوجه خواهید شد که قیمت ما بسیار مناسب است ؛ زیراکه شعار ماناتاز در طراحی سایت تمایز و خاص بودن نسبت به رقبا می باشد .

2- کیفیت

واحد طراحی سایت ، وبسایت شما را بالاترین سرعت و میزان بهینه سازی ، بهترین و اختصاصی ترین طراحی و نوع کاربری ، اختصاصی ترین امکانات و آپشن ها ، جلوه های پویا و کاربر پسند ، واکشن گرا ، سئوی پایه ، چند زبانه ، هماهنگ با نوع کسب و کار شما از لحاظ طراحی و سایر خدمات به بهترین شکل ممکن طراحی خواهد کرد .

3- پشتیبانی طولانی مدت

تمامی مشکلات یک وبسایت بین یک تا دو هفته ی اول پس از بارگذاری آن روی سرور برطرف خواهد شد اما واحد طراحی وب ما برای آسودگی خاطر شما مشتریان عزیز و اطمینان خاطر از خدمات ارائه شده پشتیبانی 6 ماه تا 1 سال را ارائه می دهد  .

4- عدم محدودیت در پیاده سازی

ماناتاز طراحی سایت را هم با استفاده از CMS و هم با استفاده از کدنویسی انجام می دهد .

در صورت استفاده از CMS ما وبسایت شما را با قدرتمنترین CMS های موجود ، یعنی وردپرس و جوملا طراحی خواهیم کرد .

در صورت استفاده از کدنویسی وبسایت شما با استفاده از بهترین زبان های برنامه نویسی سایت شامل : PHP ، ASP.NET و PYTHON طراحی می شود .

5- هاست و سرور

ماناتاز به صورت رایگان برای وبسایت شما متناسب با کاربری آن بهترین هاست اشتراکی یا سرور اختصاصی به همراه دامین مرتبط را تهیه خواهد کرد .

6- تبلیغات و سئو

ماناتاز دارای تیم فوق حرفه ای برای واحد خدمات سئو نیز می باشد به همین تمامی پروسه های تبلیغاتی از جمله سئو و مسائل مربوط به بهینه سازی وبسایت ، تولید محتوا ، رپورتاژ آگهی ، لینک بیلدینگ و در کل متدهای سئوی کلاه سفید برای وبسایت شما پیاده سازی می شود .

7- پکیج ها

از دیگر مزایای فوق العاده ی ما پکیج های فوق العاده و متنوع ما می باشد که هر کدام از پکیج های برنزی ، نقره ای و طلایی یک نوع خدمات خاص را انجام می دهند .

پکیج طراحی وبسایت خاص

پکیج طراحی وبسایت خاص

  • فرانت ویژه 
  • بک اند ویژه
  • دارای ویژگی هایی در فرانت و بک اند سایت که در سایر وبسایت ها دیده نمیشود
  • دارای بهترین سرور اختصاصی و تهیه شده توسط ماناتاز
  • پشتیبانی و آپدیت 6 ماهه پس از تحویل
  • دارای اپلیکیشن تحت وب
  • دارای سئوی پایه
  • ( به علاوه ی تمامی امکانات پکیج طلایی)

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید