ریپورتاژ آگهی

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و امکانات اضافه‌ای که به کارتان نمی‌آید!

بسیاری از آپارتمان‌های مبله در تهران دارای امکانات کامل برای زندگی هستند و برخی از آنها به اندازه‌ای امکانات دارند که حتی برای یک زندگی لاکچری مناسب است. اما قیمت اجاره این آپارتمان‌های مبله با امکانات فوق‌العاده‌شان، بیشتر از آپارتمان‌هایی با امکانات کمتر است. بنابراین بهتر است که پیش از انتخاب واحد مسکونی برای اقامت موقت، با  آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و امکانات اضافه‌ای که به کارتان نمی‌آید آشنا شوید تا سپس آپارتمانی را اجاره نمایید که برایتان بهترین شرایط را داشته باشد و امکانات اضافه آن باعث بالا رفتن قیمتش نشود.

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و جکوزی

شاید باورتان نشود که آپارتمان‌های مبله نیز دارای جکوزی باشند اما این امکانات اضافه در برخی از اقامتگاه‌های لاکچری و حتی غیر لاکچری تهران وجود  دارد. اگر در سفر به تهران اهل استفاده از جکوزی نیستید یا آنقدر سرتان شلوغ است که وقتی برای استفاده از آن را ندارید، از اجاره آپارتمانی که چنین امکاناتی را دارد، پرهیز نمایید.

برای این کار پیش از اجاره آپارتمان از طریق سایت‌های مختلفی همچون جاباما یا هومسا، امکانات آن را بررسی نموده و آپارتمان مبله‌ای که دارای جکوزی هست را انتخاب نکنید زیرا داشتن این امکانات اضافه که به کارتان نمی‎آید، باعث بالا رفتن قیمت آپارتمان خواهد شد.

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و استخر

درست است که استخر معمولا در ویلاهای اجاره‌ای اطراف تهران یافت می‌شود اما برخی از آپارتمان‌های مبله لوکس داخل شهر و آپارتمان‌هایی که در مجموعه‌های بزرگ قرار دارند، دارای استخر هستند. در واقع استخر یکی از چیزهایی است که بودنش در هر مکانی باعث نشاط و آرامش می‌شود زیرا هم تماشای آب جذاب است و هم رفتن به درون آن برای رفع خستگی روزانه بسیار خوشایند و دلنشین است.

اما به هر حال این امکانات اضافه باعث بالا رفتن قیمت اجاره آپارتمان مبله در تهران خواهد شد و بهتر است که هنگام اجاره آپارتمانی با چنین امکاناتی، تمام جوانب را سنجید و سایر امکانات آن را هم در سایت‌های جاجیگا یا جاباما بررسی کرد تا در صورت به صرفه بودن، برای اجاره آن اقدام نمود. در صورتی که چنین موقعیتی به کارتان نمی‌آید نیز از اجاره چنین آپارتمان‌هایی صرف نظر نمایید.

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و سونا 

معمولا مجموعه سونا و جکوزی در ویلاها و مراکز تفریحی در کنار هم قرار می‌گیرند اما بودنشان در کنار هم الزامی نیست. ممکن است یک آپارتمان مبله اجاره‌ای در تهران دارای سونا باشد ولی جکوزی نداشته باشد. داشتن سونای خشک و بخار هر کدام مزایا و معایبی دارند و هر دوی آنها برای برخی از افراد به ویژه مبتلایان به کمردرد و دردهای استخوانی شبیه به درمان هستد.

بنابراین داشتن چنین امکانات اضافه‌ای برای برخی از مسافران به تهران می‌تواند بسیار مفید و کارآمد باشد و در ایجاد سلامتی و آرامش برای این افراد کمک موثری به شمار آید، اما به کار سایر مسافران نیاید و تنها باعث بالا رفتن اجاره واحد اقامتی شود. بنابراین خوب است افرادی که به سونا علاقه دارند، هنگام اجاره آنلاین از طریق سایت‌های جاباما یا تهران مبله، در مورد داشتن سونا تحقیق نمایند و سایر افراد آپارتمان‌هایی بدون سونا را اجاره نمایند.

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و لابی لاکچری

لابی و به ویژه لابی لاکچری در هر آپارتمان، بخشی است که برای برخی از کسانی که در تهران آپارتمان مبله اجاره می‌کنند، جذاب است. داشتن لابی لوکس و مرتب به ارزش واحد اقامتی می‎افزاید و از سوی دیگر باعث می‌شود کسانی که میهمانانی رسمی دارند و نمی‌خواهند با آنها در درون خانه دیدار کنند، آن افراد را در لابی ملاقات نمایند.

شاید فکر کنید که همه آپارتمان‌ها دارای لابی هستند اما اینطور نیست. برای ورود به برخی از آپارتمان‌ها باید از پارکینگ عبور کرد و یا مستقیما وارد راهرو و آسانسور شد. لابی یک امکان لاکچری برای خانه‌های گران‌قیمت‌تر در تهران است و داشتن آن ممکن است باعث بالاتر رفتن اجاره آپارتمان مبله بشود. بنابراین هنگام اجاره آنلاین آپارتمان مبله از طریق سایت‌هایی همچون سفر زون یا جاباما در بخش امکانات، دقت کنید که آیا آپارتمان مورد نظر لابی دارد و یا خیر و از آنجایی که احتمالا این امکانات اضافه به کار شما نمی‌آید، از اجاره چنین جاهایی پرهیز نمایید.

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و فضای سبز

برخی از آپارتمان‌های داخل تهران و به ویژه آنهایی که در مجموعه‌های آپارتمانی قرار دارند، دارای بخشی با نام فضای سبز هستند که مانند پارک کوچکی در درون مجموعه بوده و فضای مناسبی برای پیاده‌روی است و باعث سالم‌سازی هوا نیز می‌شود که به ویژه برای سالمندانی که به شهر آلوده تهران سفر می‎کنند بسیار مناسب است. در غیر این صورت داشتن فضای سبز به کار شما نمی‌آید زیرا در اکثر مناطق تهران پارک‌ها و بوستان‎های بزرگی وجود دارد که شما می‌توانید برای گشت‌وگذار و تفریح به آنها بروید و به فضای سبز درون محوطه اقامتگاه نیازی ندارید. اگر فکر می‌کنید که در سفر به تهران داشتن فضای سبز در محدوده آپارتمان اجاره‌ای شما گزینه خوبی برایتان خواهد بود، حتما هنگام اجاره آنلاین خانه از سایت‌های جاباما یا پینورست، در مورد این امکانات اضافه تحقیق کنید. شما می‌توانید در بخش امکانات اقامتگاه اطلاعات مربوط به فضای سبز واحد اقامتی را مشاهده نمایید.

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و فضای سبز

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و سیستم صوتی

برخی از آپارتمان‌های مبله دارای سیستم صوتی هستند که آنها را محیط‌های مناسبی برای جشن و مهمانی می‌کنند. زمانی که قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران را دارید، اگر دوستان و آشنایان زیادی در شهر دارید که قصد دارید آنها را به اقامتگاه خود دعوت کرده و در واقع برای گرفتن مهمانی به تهران می‌آیید، در جستجوی آپارتمان‌های مبله با سیستم صوتی باشید.

در غیر این صورت اگر سیستم صوتی یک اقامتگاه به کار شما نمی‌آید، هنگام اجاره آنلاین از طریق سایت‌های جاباما یا میهمان شو  چنین آپارتمان‌های مبله‌ای را از لیستتان خط بزنید تا هزینه اضافه پرداخت نکنید.

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و باربیکیو

آیا هنگام سفر به تهران آشپزی می‌کنید و آیا قصد دارید کباب بپزید؟ اگر قصد چنین کاری را دارید، حتما در جستجوی آپارتمان مبله دارای باربیکیو باشید. اما از آنجایی که معمولا اکثر مسافران تهران به قصد انجام کاری به این شهر می‌آیند و تهران کمتر به عنوان یک شهر توریستی تفریحی به حساب می‌آید، کمتر کسی فرصت این را دارد که برای کباب پختن و استفاده از باربیکیو وقت بگذارد.

بنابراین باربیکیو یکی از امکانات اضافه‌ای است که وجودش باعث بالا رفتن قیمت اجاره خانه می‌شود و بهتر است که در صورت استفاده نکردن از آن صرف نظر کرد و هنگام جستجو در سایت‌های جاباما یا لوکسوری مبله به دنبال واحدهای فاقد باربیکیو بود.

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و گیرنده دیجیتال

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و گیرنده دیجیتال

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و پارکینگ

آپارتمان‌های مبله اجاره‌ای تهران و پارکینگ داشتن پارکینگ برای کسانی که با خودروی شخصی خود به تهران می‌آیند ضروری است زیرا گذاشتن خودرو در خیابان کار درستی نیست و پیدا کردن جای پارک حتی در شب هم در بعضی از محله‌ها بسیار سخت است. اما اگر با هواپیما و سایر وسایل نقلیه عمومی به تهران سفر می‎کنید، پارکینگ از امکانات اضافه‌ای به شمار می‌رود که به کار شما نمی‎آید و تنها باعث بالا رفتن قیمت اجاره آپارتمان مبله خواهد شد. پس اگر قصد دارید که بدون خودروی شخصی به تهران سفر کنید هنگام اجاره آنلاین به جستجوی گزینه‌های فاقد پارکینگ باشید تا از پرداخت هزینه اضافی معاف شوید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *