ریپورتاژ آگهی

خرید، مشخصات و بررسی تخصصی REDMI Note 10 pro

این روز‌ها کمتر کسی هست که اسم شیائومی این غول دوست‌داشتنی عرصه تکنولوژی رو نشنیده باشد. جدید‌ترین و البته قوی‌ترین عضو سری پرفروش و پر‌طرفدار نوت شیائومی «Redmi Note 10 Pro» هست. گوشی جدید و میا‌ن‌رده این شرکت سر و صدایی در دنیای گوشی‌های میان‌رده برپا کرده است. این گوشی تلفیقی از میان‌رده و پرچم‌دار است که همین ویژگی‌اش باعث شده طرفدران بسیار زیادی پیدا کند. قیمت مناسب و عملکرد بالا از دیگر دلایل محبوبیت این گوشی هستند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

قیمت و در دسترس بودن شیائومی ردمی نوت 10 پرو

گوشی ردمی نوت 10 پرو «Redmi Note 10 Pro» در ماه مارس 2021 معرفی شد. این گوشی با 6 یا 8 گیگابایت رم و با حافظه داخلی 128 و 64 گیگابایتی نیز موجود می‌باش.

این گوشی در سرتاسر دنیا با قیمتی حدود 279 دلار تا 425 دلار معامله می‌شود که در ایران با احتساب مالیت و گمرک چیزی معادل هفت میلیون تا ده میلیون تومان می‌شود.

در ایران در حال حاظر فروشگاه اینترنتی جی‌جی‌مو از معدود فروشگاه‌هایی هست که این محصول را دارا بوده و البته بهترین قیمت را نیز در بین فروشندگان معتبر ارائه می‌دهد. برای خرید و دیدن صفحه این گوشی در سایت مورد نظر اینجا کلیک کنید.

طرح 

  • پشت شیشه ای، کناره های پلاستیکی
  • نسبتاً باریک، خیلی سنگین نیست
  • اسکنر اثر انگشت جانبی

شیائومی ردمی نوت 10 پرو ترکیبی از ویژگی‌های طراحی پرچم‌دار و میان‌رده است. این ترکیب باعث محبوبیت بیشتر این گوشی شده است. اگر بخواهیم مثالی از این ویزگی‌ها بزنیم باید به جک هدفون و گلس پشتی از جنس گوریلا گلس اشاره کنیم. ردمی نوت 10 مانند گوشی‌های میان‌رده از جک هدفون برخوردار است و مانند گوشی‌های پرچم‌دار داری گوریلا گلس است.

با اینکه کناره‌های این گوشی از جنس پلاستیک است اما با چشم قابل تشخیص نیست.

سازندگان سعی کردند که در این گوشی دوربین را بیشتر از چیزی که هست نشان دهند. لنز نقره‌ای که دور تا دور دوربین را گرفته و کانتور دو سطح آن بر این امر گواهی می‌دهند. هرچند که چندان زیبا نیست اما کاربران فکر می‌کنند با یک دوربین فوق حرفه‌ای طرف هستند.

ضخامت این گوشی 8.1 میلی‌متر است که از لحاظ ضخامت گوشی متوسط محسوب می‌شود. و همچنین وزن این گوشی 193 گرم است که وزن سبکی به حساب می‌آید.

خرید، مشخصات و بررسی تخصصی REDMI Note 10 pro

صفحه نمایش

  • مسیری مقرون به صرفه برای عملکرد OLED 120 هرتز
  • روشنایی شگفت آور خوب
  • پشتیبانی از HDR و گستره رنگی گسترده

صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 10 پرو نیز مثال زدنی است. این یک صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی 1080* 2400 OLED با صفحه 120 هرتز است. از وضوح خوب، کنتراست عالی، رنگ عمیق برخوردار است و برای دیدن ویدیو و بازی کردن صفحه بسیار مناسبی است.

پنل OLED همچنین ویترین بسیار خوبی برای نرخ تازه سازی بالا است. ‘120 هرتز’ به این معنی است که تصویر با دو برابر سرعت استاندارد بروز می‌شود و باعث می‌شود برنامه‌های شما با سرعت بالاتری باز شوند.

تلفن های ارزان قیمت با نرخ تازه سازی جدید چیز جدیدی نیستند ، اما تعداد کمی از نمونه های LCD دارای مسیرهای کوچک اما قابل توجه با پیمایش کنتراست بالا هستند که سود قابل درک را کاهش می دهد. در اینجا چنین مشکلی وجود ندارد

شیائومی ردمی نوت 10 پرو از این یک صفحه گسترده رنگی برخوردار است که از فیلم HDR10 پشتیبانی می‌کند، دارای رنگ قابل تنظیم و حتی حداکثر روشنایی نسبتاً بالا است.

Redmi Note 10 Pro با حداکثر روشنایی در فضای داخلی حدود 400 نیت خواهد داشت، اما با توجه به رنگ سنجی ما، صفحه نمایش را تا 594 نیت در شرایط روشن رمپ می‌کند. ما در یک روز روشن مشکلی در ساخت عکس با این صفحه نداریم.

مطمئناً ، گوشی هایی مانند iPhone 12 Pro Max و Samsung Galaxy S21 Ultra از روشنایی دو چندان برخوردار هستند. اما تعداد زیادی از این تلفن‌ها هزینه‌ای سه برابر ردمی نوت 10 دارند که از جهت امکانات چندان فرقی باهم ندارند.

ردمی نوت 10 پرو با توجه به قیمت کم آن از صفحه نمایشی ستاره‌ای برخوردار است.

عملکرد و مشخصات پردازشگر

  • عملکرد کلی خوب
  • بازی‌ها به خوبی اجرا می‌شوند حتی آن‌ها که به سخت افزار بالا نیاز دارند.
  • بلندگوها به بازی کمک می کنند

شیائومی ردمی نوت 10 پرو نیز دقیقاً همان نوع چیپست را دارد که امیدواریم در یک گوشی از این کلاس امیدوار باشیم. این چیپست Snapdragon 732G است، یک پردازنده میان‌رده با برخی از بهینه سازی‌ها برای بازی‌، که ردمی نوت 10 پرو را به یک گوشی با بخش گرافیکی بالا تبدیل می‌کند.

عملکرد ردمی نوت 10 پرو در بازی مناسب است و در مقایسه با گوشی‌های گران‌تر از خود بسیار خوب عمل می‌کند.

فورت نایت «Fortnite» به شما اجازه نمی دهد از حالت 60 فریم در ثانیه در دسترس برخی تلفن های سطح بالا استفاده کنید و “متوسط” حداکثر تنظیم بصری است. اما این کار با سرعت 30 فریم بر ثانیه روان است ، جدا از قطره های معمول که هنگام شروع یک مسابقه هنگام شلیک به سمت زمین مشاهده می شود.

بازی «ARK: Survival Evolution» حتی در گرافیک “Epic” با حداکثر لغزنده رزولوشن قابل اجرا است، اگرچه ما توصیه می‌کنیم برای نرخ فریم بالاتر، به گرافیک بالا بروید.

«Asphalt 9» به لطف محیط‌های فوق‌العاده متراکم بازی حتی از کاهش سرعت میکرو رایج در تلفن‌های ارزان قیمت نیز جلوگیری می‌کند.

خرید، مشخصات و بررسی تخصصی REDMI Note 10 pro

شیائومی ردمی نوت 10 پرو یک گوشی کاملا مناسب برای بازی است. و گرچه رقبای با چیپست های Snapdragon 750G و 765G کمی از قدرت بازی بیشتری دارند، اما یک استدلال کاملاً خوب وجود دارد که این به لطف بلندگوهای عالی و صفحه نمایش OLED گوشی خوبی برای بازی است.

دوربین

  • دوربین ماکرو سرگرم کننده برای استفاده
  • حالت شب جامد
  • دوربین اصلی کیفیت تصویر خوبی را ارائه می دهد

Xiaomi Redmi Note 10 Pro دارای سنسور دوربین اصلی 108MP f / 1.9 است که توجه بسیاری از افراد را به خود جمع کرده است.

با تمام ویژگی‌های عالی این دوربین یک ویژگی دیگر وجود دارد که «5MP f / 2.4 “tele-macro» نام دارد که یکی از بهترین دوربین‌های ماکرو گوشی است که تا کنون ساخته شده.

بسیاری از گوشی‌های هم سطح ردمی 10 پروه دارای این آپشن هستند اما از کیفیت چشم‌گیری برخوردار نیستند و عکس‌هایی می‌گیرند که به زور در صفحه نمایش نشان داده می‌شود.  ماکرو Redmi Note 10 Pro در طراحی خود تلاش واقعی کرده است. و بدست آوردن فرصت استفاده از اصطلاحات نسبی واجد شرایط در مورد یک تلفن هفت میلیون تومانی به خودی خود چشمگیر است.

پس چرا ماکرو اینقدر خوب است؟ اکثر ماکروهای تلفنی نیمه مناسب از دوربین‌‌های بسیار گسترده خود برای عکس‌های ماکرو استفاده می‌کنند ، که جدا کردن قسمت کوچکی از سوژه را دشوار می‌کند زیرا دامنه دید بسیار گسترده است. لنز ماکرو «Note 10 Pro Redmi» دارای دید “بزرگنمایی” بیشتری نسبت به دوربین اصلی است، تقریباً 2 برابر، و این باعث برتری دوربین ماکرو نوت 10 نسبت به دیگر گوشی‌های می‌شود. لنز ماکرو نوت 10 پرو به شما این امکان را می‌دهد که از فاصله بسیار نزدیک عکس بگیرید، سنسور 5 مگاپیکسلی این گوشی می‌تواند جزئیات کافی را به تصویر بکشد تا عجیب و غریب بودن طبیعت را در مناطق بسیار نزدیک نشان دهد.

عمر باتری

  • استقامت عالی، با نرخ تازه سازی 60Hz یا 120Hz
  • در 30 دقیقه 55٪ شارز می‌شود
  • رتبه استقامت 118 ساعته (28 ساعت و 44 دقیقه برای تماس، 14 ساعت و 13 دقیقه برای وب‌گردی و 17 ساعت و 44 دقیقه برای تماشای فیلم)
خرید، مشخصات و بررسی تخصصی REDMI Note 10 pro

یکی از بهترین‌ گوشی‌ها در حفظ باتری شیائومی نوت 10 پرو است. این گوشی شارژ را سریع جذب می‌کند و به سختی از دست می‌دهد؛ پس شما می‌توانید به باتری گوشی خود اعتماد کنید چرا که ردمی نوت 10 پرو در حفظ شارژ گوشی بسیار قوی عمل می‌کند.

آیا باید Xiaomi Redmi Note 10 Pro را بخریم؟

این گوشی را بخرید اگر:

شما یک تلفن بازی ارزان قیمت می‌خواهید

«Redmi Note 10 Pro» یک تلفن عالی برای بازی است. پردازنده نوت 10 پرو از سری بازی‌های متعددی پشتیبانی می‌کند، دارای اسپیکر‌های عالیی است، استقامت باتریش بالاست و صفحه از نمایش OLED عالی پشتیبانی می‌کند.

شما می خواهید فناوری صفحه نمایش 120 هرتز را تجربه کنید

آیا می خواهید با کمتر از 8 میلیون تومان، صفحه نمایشی 120 هرتزیی را که می‌خواهید دریافت کنید؟ Redmi Note 10 Pro باید در لیست شما باشد. نمایشگر 6.67 اینچی آن بزرگ است، دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، رنگ خوب و کنتراست استثنایی از ویژگی‌های این صفحه نمایش است.

شما تجربه سطح بالایی را برای پول کمتر می‌خواهید

Redmi Note 10 Pro یکی از ارزان ترین گوشی هایی است که تجربه ای مشابه تلفن پرچم‌دار را ارائه می‌دهد. این یک صفحه نمایش عالی، عملکرد کلی بسیار خوب، دوربین اصلی قوی و پشت شیشه‌ای گوریلا گلس دارد. این گوشی همچنین با ماندگاری طولانی در باتری حتی در حالت سرعت تازه سازی 120 هرتز ، نسبت به بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار گران قیمت سبقت می‌گیرد.

این گوشی را خریداری نکنید اگر:

شما می‌خواهید اینترنت 5G را امتحان کنید

اگر می خواهید 5G را امتحان کنید ، Redmi Note 10 Pro تلفن مورد نظر شما نیست. این گوشی اینترنت 5G ندارد و این چیزی نیست که بتوان در آینده با به روزرسانی نرم افزار آن را آپدیت کرد.

ضبط ویدئو از اولویت های اصلی شما است

در صورت فیلمبرداری زیاد، باید خوب فکر کنید. Redmi Note 10 Pro می تواند ویدئوی 4K را ضبط کند، اما کاملاً بی‌ثبات است و بنابراین در بسیاری از شرایط تقریباً بی‌فایده است. تثبیت کننده نرم افزار فقط با رزولوشن 1080p در دسترس است، حالتی که جزئیات کمتری دارد و در نتیجه مصنوعات دیجیتالی بیشتری است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *