کالای دیجیتال

این ساعت‌هوشمند 3 میلیون و 700 هزارتومان تخفیف خورد + محدود

اگر به‌دنبال یک ساعت‌هوشمند قدرتمند هستید، همین‌حالا اقدام به خرید مدل K59 Pro با 3 میلیون و 700 هزارتومان تخفیف کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز ساعت‌هوشمند K59 Pro را با %66 تخفیف عرضه می‌کند. این اسمارت‌واچ 5 میلیون‌ و 600 هزارتومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 1 میلیون و 895 هزار تومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این ساعت‌هوشمند را خریداری کنید، 3 میلیون و 700 هزارتومان سود خواهید کرد.

این ساعت‌هوشمند ظاهری گرد دارد و جنس بدنه آن از فلز است که باعث می‌شود بتوان آن را برای موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. قاب فلزی ساعت، ظریف و ضد رسوب گردوغبار است، درحالیکه بند این مدل از جنس سیلیکون است.

برای این مدل از یک نمایشگر تمام‌لمسی 1.39 اینچی استفاده‌شده که از فضای رنگ IPS پشتیبانی می‌کند و کیفیت HD را ارائه می‌دهد. یکی از مزیت‌های ساعت، روشنایی بالای آن است که باعث می‌شود بتوان از ساعت به‌راحتی زیر نور آفتاب استفاده کرد.

به‌کمک ساعت‌هوشمند K59 Pro می‌توانید زمان و سلامتی را یکجا در اختیار داشته باشید. به‌کمک این مدل می‌توانید از تعداد ضربان‌قلب، میزان اکسیژن خون، فشار خون، فعالیت‌های ورزشی و… آگاه شوید.

شاید یکی از مزیت‌های اصلی این ساعت را بتوان باتری 450 میلی‌آمپری آن دانست که با یکبار شارژ می‌تواند تا 10 روز روشن بماند. البته این زمان زیر فشار زیاد، به 5 روز کاهش پیدا می‌کند که بازهم زمان خوبی است.

درنظر داشته‌باشید که زمان این تخفیف محدود است و اگر تمایل به خرید آن دارید، بهتر است که همین‌الان اقدام به‌خرید کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از جدیدترین تخفیفات سایت‌های بزرگ آگاه باشید، ما را همیشه دنبال کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *