ریپورتاژ آگهی

بررسی مزایا و معایب خرید انواع ماشین لباسشویی

یکی از مشکلاتی که مردم زمان‌های گذشته داشتند این بود که وقت زیادی را برای شستن لباس‌های کثیف صرف می‌کردند و این باعث می‌شد تا به تمام کارهایی خود نتوانند رسیدگی کنند زیرا بیش از نیمی از وقت آن‌ها برای شستشوی البسه تلف می‌شد. با پیشرفت علم وسایلی ابداع شدند که از طریق آن امکان شستشوی البسه به وجود می‌آمد. این محصولات که ماشین لباسشویی پیشرفته‌ترین آن است در ده‌های گذشته اختراع شدند و در اوایل به صورت تخته‌ای بودن و با گذشت زمان و با پیشرفت علم این محصولات جدیدتر و مدرن‌تر و از طراحی زیباتر و با کیفیت‌تری بهره می‌بردند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پدید آمدن این محصولات کمک شایانی به رفاه و آسایش کاربران کرده است. این محصولات با گنجایش‌های مختلف توسط برندهای مختلف به بازار عرضه شده‌اند و کاربران می‌توانند با داشتن این محصولات حجم زیادی از البسه خود را شستشو دهند و شاهد تمیزی بی عیب و نقص آن‌ها باشند.

این روزها می‌توانید شاهد حضور ماشین لباسشویی در هر خانه‌ای باشید و خود را به بخشی اصلی از هر خانه‌ای تبدیل کرده‌اند. اما همانطور که می‌دانید این محصولات نیز به مانند دیگر لوازم خانگی مزایا و معایبی را دارند که شاید بیشتر شما از آن مطلع نباشید.

برای اینکه سطح اطلاعات شما را در مورد ماشین‌های لباسشویی بالا ببریم مقاله‌ای جامع و مختصر را در این باره تهیه نموده‌ایم که خواندن آن وقت زیادی را از شما نمی‌گیرد و با خواندن آن می‌توانید مفیدترین اطلاعات را در مورد مزایا و معایب لباسشویی‌ها بدست آورید و دیگر نیازی به گشت و گذارهای بی نتیجه در دیگر سایت‌ها برای آشنایی با این محصول نخواهید داشت که این امر باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد. پس از شما دعوت به عمل می‌کنیم تا ادامه مطالب را با ما همراه باشید.

مزایای ماشین لباسشویی

مزایای ماشین لباسشویی:

  • صرفه جویی در وقت: یکی از مزیت‌های اختراع ماشین لباسشویی صرفه جویی در وقت می‌باشد. این روزها که وقت برای کاربران به دلیل مشغله‌های کاری فراوان از اهمیت بالایی برخوردار است وجود ماشین لباسشویی خیلی مهم‌ می‌باشد. به تمام آن چیزهایی فکر کنید که در زمان شستن البسه می‌توانید انجام دهید. هنگامی که لباسشویی در حال شستن البسه است شما می‌توانید به انجام دیگر امور بپردازید. توسط این دستگاه شما این امکان را خواهید داشت تا وقت بیشتری را با خانواده‌ی خود سپری کنید.
  • رهایی از زانو دردها و دیگر مشکلات: یکی از معظلاتی که مردم قدیم داشتند این بود که ساعت‌ها برای شستن البسه می‌نشستند و دچار خستگی‌های بیش از حد می‌شدند. مادران و مادر بزرگ‌های ما در گذشته بر اثر طولانی نشستن‌ها برای شستن البسه دچار زانود دردها و دیگر بیماری‌های نظیر آرتروز و … می‌شدند و فرصت کم‌تری برای انجام دیگر کارهای خانه داشتد. اما این روزها جامعه انسانی خصوصا بانوان با پیدایش این محصولات می‌توانند از طولانی نشستن‌ها و زانو دردها و دیگر مشکلات نجات پیدا کنند و زندگی سالم‌تری را پیش بگیرند.
  • صرفه‌جویی در آب: حتما دیده‌اید و می‌دانید که شستن البسه با دست علاوه بر وقت تلف کردن زمان باعث می‌شود تا آب بیشتری نیز مصرف شود و این قضیه برای این روزها که دنیا دارد با بحران کم آبی دست و پنحجه نرم می‌کند یک مشکل اساسی است برای همین استفاده از این دستگاه می‌تواند سرانه مصرف آب را پایین بیاورد. با مقدار آبی مناسب حجم زیادی از لباس‌ها شستشو داده می‌شوند این در حالی است که اگر این فرایند را با دست انجام دهید شاید که نه حتما به میزان آب بیشتری احتیاج خواهید داشت.
  • بهداشت کامل : شستشن البسه با لباسشویی باعث می‌شود تا آن‌ها با بهترین روش شستشو داده شوند به علاوه عمل ضدعفونی شدن آن‌ها نیز انجام خواهد شد و این قضیه مانع از بروز حساسیت و دیگر عوامل آلرژی زا می‌شود. شاید بگویید که با شستشوی دستی نیز لباس‌ها تمیز خواهند شد. درست است اما نه به آن گونه لباسشویی خواهد توانست. دمای داخل دیگ لباسشویی بالا است و این امر سبب می‌شود تا لباس‌ها در دمای بالا شستشو داده شوند که به از بین رفتن میکروب‌ها و مواد آلرژی زا کمک می‌کند.
  • برنامه‌های متنوع شستشو: از دیگر مزیت‌های ماشین لباسشویی می‌توان به وجود برنامه‌های متنوع شستشو اشاره کرد که این امر زمینه ساز این خواهد شد تا هر لباس‌ با برنامه‌ی خاص خود و با درجه حرارت مناسب شسشتو داده شود. بدین وسیله آسیبی به الیاف لباس‌‌ها وارد نمی‌شود و بدون هیچ تغییر شکلی به نحوی کاملا تمیز در اختیار کاربران قرار داده می‌شود به علاوه مرغوبیت آن‌ها نیز حفظ می‌شود.
  • تاخیر در شستشو: یکی از ویژگی‌های جذابی که ماشین‌های لباسشویی دارند این است که شما می‌توانید آن‌ها را برای زمانی که می‌خواهید شروع به کار کند تنظیم کنید تا میزان مصرف برق آن به پایین‌ترین سطح خود برسد.
  • دور ماندن از مشکلات پوستی: در مدت زمان طولانی که لباس‌ها با دست شستشو داده می‌شوند بسیاری از کاربران نسبت به مواد شوینده حساسیت نشان می‌دهند و دچار مشکلات پوستی می‌شوند. همچنین باعث می‌شود تا پوست دست شما ساییده شود و در بعضی مواقع دیده شده‌ است که در طولانی مدت موجب صدمه رساندن به اثر انگشت کاربران می‌شود. این در حالی است که با تهیه ماشین لباسشویی می‌توانید از تمام این مشکلات دوری کنید.
معایب ماشین لباسشویی

معایب ماشین لباسشویی:

  • فضای مناسب برای قرارگیری: لباسشویی‌ها فضای راحت و مناسبی را برای قرارگیری می‌خواهند که این در محیط‌های کوچک کمی کاربران را دچار مشکل می‌کند.
  • هزینه سرویس دهی: در صورت خرابی باید این محصولات سرویس دهی شوند و این باعث می‌شود تا هزینه‌‌هایی را نیز برای آن در نظر بگیرید و شاید برای اکثر کاربران جالب نباشد.
  • مصرف برق بالا: بعضی از ماشین‌های لباسشویی دارای راندمان انرژی خوبی نیستند و این امر باعث می‌شود تا میزان مصرف برق افزایش پیدا کند.
  • قیمت‌های گزاف: پیشرفته‌تر شدن ماشین لباسشویی‌ها باعث شده است تا از قیمت بالاتری بهره ببرند و این قضیه در مورد برندها متفاوت می‌باشد و بعضی از آن‌ها دارای قیمت‌های نجومی می‌باشند و شاید باعث شود تا کاربران نتوانند اقدام به تهیه آن‌ها کنند و این روزها که بحران اقتصادی وجود دارد به معظلی برای مردم تبدیل شده است.

کلام پایانی …

این روزها می‌توانید شاهد وجود فروشگاه‌های اینترنتی متعدد باشید که اقدام به فروش اینترنتی لوازم خانگی می‌کنند اما باید این را به شما بگوییم که حتما به نماد اعتبار این فروشگاه‌ها توجه کنید و از اصالت آن‌ها اطمینان حاصل نمایید تا دچار تبعات ناخوشایند خرید از آن‌ها نشوید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *