ریپورتاژ آگهی

قیمت بین کوین را از کجا ببینیم؟ معرفی سایت خارجی

داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال همیشه چاره کار بوده و هرچه شما بتوانید اطلاعات بیشتری به دست آورید در این حوزه موفق تر می شوید. اما بسیاری از افراد تمایل دارند تا قیمت لحظه ای بیت کوین را دریافت کنند و همواره با این سوال مواجه می‌شود که قیمت بیت کوین را از کجا ببینیم؟ ما در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرفی برخی سایت ها که به عنوان معتبرترین سایت های حوزه اخبار و اطلاعات ارزهای دیجیتال هستند؛ سایت هایی را معرفی می کنیم که قیمت ارزهای دیجیتال را در اختیارتان قرار می دهند و هم سایت های کاربردی را معرفی کنیم که با استفاده از آن ها می توانید اخبار و اطلاعات جدیدی که در این حوزه منتشر می شود را دریافت کنید. برای بهره بردن از اطلاعات این سایت‌ها نیاز است تا شما کمی مهارت زبان انگلیسی داشته باشید که بتوانید متوجه شوید چه اخباری در این حوزه وجود دارد. همچنین نیاز است تا کمی در مورد اصطلاحات پرکاربرد این بازار تحقیق کنید که در هنگام مواجهه با آن ها با مشکلی مواجه نشوید. البته سایت های داخلی بسیاری نیز هستند که اطلاعات را ترجمه می‌کنند و در سایت خود منتشر می کنند، اما گاهاً این اطلاعات با تأخیر ترجمه و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بهتر است که خودتان دست به کار شوید و در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین اخبار دست پیدا کنید.

ارزهای دیجیتال توانستند در مدت زمان بسیار کمی محبوبیت زیادی در بازارهای مالی به دست آورند و افراد زیادی در سراسر دنیا تمایل دارند تا به این بازار جذاب وارد شوند. قبل از اینکه به معرفی سایت های مختلف بپردازیم بهتر است تا توصیه کنیم که در صورتی که می خواهید اقدام به خرید و فروش این ارزهای دیجیتال کنید؛ می توانید از صرافی خرید ارز بیت کوین که در ادامه معرفی می کنیم، استفاده کنید.

بهترین سایت های بررسی ارزهای دیجیتال

در ادامه به معرفی بهترین و مفید ترین سایت های کاربردی برای بررسی اخبار ارزهای دیجیتال می‌پردازیم و مزایای استفاده کردن از هر کدام را در اختیارتان قرار می دهیم. بسیاری از تریدرهای موفقی که توانسته اند در این بازار موفق شوند از همین سایت ها برای بررسی اخبار استفاده می کنند. اگر شما هم می خواهید در این راه موفقیت‌های خوبی به دست آورید، می توانید از این سایت ها استفاده کنید.

Coin Telegraph

اولین و شاید بهترین منبعی که می توانید برای دریافت اخبار ارزهای دیجیتال از آن استفاده کنید سایت کوین تلگراف است که امکانات جالبی را در اختیار شما قرار می دهد. به طور مثال اگر طرح های گرافیکی یا پوستر های جذاب کارتونی مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال را مشاهده کرده باشید متوجه می‌شوید که چقدر این طرح های زیبا در رساندن مفهوم یک خبر به شما کمک می کند. تمامی این طرح ها توسط این وبسایت تولید می شود و در کنار اخبار جدید و دست اولی که منتشر می‌کند به صورت لحظه ای قیمت ارزهای دیجیتال مختلف را پوشش می دهد. همچنین شما می توانید برای دریافت قیمت لحظه ای بیت کوین به این سایت مراجعه کنید. همچنین این وب سایت برای راحتی کاربران خود سعی کرده تا امکان جالب تری را در اختیار آن ها قرار دهد و فایل صوتی تمامی مقالاتی که منتشر می‌کند را در ابتدای مقاله قرار می دهد تا اگر کاربر دوست دارد با استفاده از این فایل صوتی اخبار جدید را رصد کند.

Coin Desk

این وب سایت در ماه می ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرده و هدف آن همواره پوشش اخبار ارزهای دیجیتال بوده است و در طی این سال ها کمی فعالیت خود را گسترش داده و از طریق آموزش هایی که به صورت ویدیو و پادکست قرار می دهد، سعی دارد تا اطلاعات افراد را در این باره بیشتر کند. همچنین برای اینکه بتوانید مصاحبه افراد معروف و نامدار حوزه ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید می توانید تمامی این اخبار و رویدادها را از طریق این وب سایت رصد کنید. بدون شک یک منبع کامل و جامع برای بررسی چنین اخباری کوین دسک است. شما نیازی نیست حتماً به وب‌سایت این پایگاه خبری مراجعه کنید و می توانید به راحتی با نصب کردن اپلیکیشن تلفن همراه آن به جدیدترین اخبار و مقالات در حوزه ارزهای دیجیتال دست پیدا کنید.

Bitcoin Magazine

قیمت بیت کوین را از کجا ببینیم؟ معرفی سایت خارجی

قدیمی ترین منبعی که اخبار بیت کوین در آن منتشر می‌شود و حال نیز به عنوان پایگاه بسیار خوب برای بررسی اخبار و رویدادهایی که در مورد ارزهای دیجیتال وجود دارد، عمل می کند و کیفیت خبرهایی که منتشر می شود به مراتب بالاتر و موثق تر از پایگاه های خبری دیگر است. شما می توانید با استفاده از این وبسایت تمامی اخبار تخصصی مربوط به این حوزه را دریافت کنید و همچنین این وب سایت تحلیل های فنی و قیمت بیت کوین را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در معاملات خود از آن استفاده کنید.

CCN

این وب سایت نیز سعی می‌کند تا اخبار در حوزه ارزهای دیجیتال، حوزه‌های سیاسی و تکنولوژی را منتشر کند و بیشتر اخبار آن مربوط به لایت کوین ها، نئو و اتریوم است که اطلاعات مهم و مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

News BTC

همان‌طور که از نام این وبسایت پیداست شما می توانید تمامی اخبار جدید مربوط به بیت کوین و ارزهای دیجیتال مختلف را در آن مشاهده کنید. اما برای این که بتوانید قیمت بیت کوین را مشاهده کنید می توانید از این پایگاه خبری استفاده کنید چرا که تحلیل و قیمت لحظه ای بیت کوین را در اختیار شما قرار می دهد و حتی از طریق آن هم می توانید با استفاده از ویزا کارت و مستر کارت بیت کوین خریداری کنید. همچنین این پایگاه خبری اخباری را به صورت تخصصی و اختصاصی در مورد ارز هایی مانند کاردانو، ایاس و چین‌لینک در اختیار شما قرار می دهد.

Bitcoinist

 یکی از سایت هایی که بسیار موفق عمل کرده و توانسته است اخبار بسیار خوبی را در این حوزه در اختیار کاربران قرار دهد، همین وبسایت است و علاوه بر تمامی اخباری که منتشر می کند سعی دارد تا با ارائه آموزش های تخصصی؛ اطلاعات افراد را در این حوزه بالا ببرد و تغییرات لحظه ای قیمت ارزهای دیجیتال را نیز در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید به صورت لحظه ای از اتفاقات و رویدادهایی که در این بازار اتفاق می‌افتد مطلع شوید. همچنین برای کسانی که به عنوان استخراج کننده ارزهای دیجیتال عمل می کنند، می توانند از این وبسایت استفاده کنند چرا که با استفاده از بخشی که برای ماینر ها قرار داده آن ها را به شبکه استخراج ابری متصل می کند.

Today On Chain

یکی دیگر از بهترین پایگاه های خبری برای رصد اخبار حوزه ارز های دیجیتال هم این وبسایت است، چرا که این وبسایت با مراجعه به سایت های مختلفی که در بالا نام برده شد تمامی اخبار آن ها را جمع آوری می کند و به صورت دسته بندی شده در اختیار شما قرار می دهد. مطمئناً استفاده کردن از یک وب سایت به جای چندین وب سایت می تواند راهکار بسیار خوب و مناسبی باشد که این وب سایت در اختیار شما قرار داده و می توانید از آن استفاده کنید.

tradingview

احتمالاً تا به حال نام این وبسایت را شنیده باشید و حال ما در لیست خود از تریدینگ ویو استفاده می‌کنیم. اگر می خواهید بدانید که تریدینگ ویو چه کاربردی دارد، اصلی ترین روشی که برای تحلیل ارزهای دیجیتال از آن استفاده می شود، تحلیل تکنیکال است که این تحلیل را می توانید با استفاده از این وبسایت انجام دهید. کافی است تا حساب کاربری رایگانی را در آن ایجاد کنید و از خدماتی که ارائه می کند بهره مند شوید. کاربران و تریدرهای بسیاری از این وبسایت برای بررسی کردن و تحلیل ارزهای دیجیتال استفاده می کنند.

coinmarketcap

قیمت بیت کوین را از کجا ببینیم؟ معرفی سایت خارجی

مگر می شود لیستی از بهترین سایت های حوزه ارزهای دیجیتال تهیه کنیم و نامی از سایت کوین مارکت کپ نباشد؟ بدون شک یکی از بهترین سایت هایی که با استفاده از آن می توان اطلاعات هر پروژه و یا قیمت لحظه ای آن ها را مشاهده کرد، همین سایت کوین مارکت کپ است. این وب سایت، صفحه‌ای جداگانه برای هر ارز دیجیتال دارد و اطلاعات مهمی را در مورد آن ها در اختیارتان قرار می دهد و همچنین با استفاده از نموداری که خود در اختیارتان قرار می‌دهد روند قیمتی یک ارز دیجیتال را مشخص می‌کند و در بخش دیگر نیز به سایت تریدینگ ویو متصل می شود تا افراد بتوانند تحلیل‌های خود را بر روی این پلت‌فرم انجام دهند. هر اطلاعاتی که در مورد یک ارز دیجیتال نیاز دارید را می توانید از طریق سایت کوین مارکت کپ مشاهده کنید.

Coin360

یکی از بهترین سایت هایی که می توانید از آن استفاده کنید تا نقشه بازار را مشاهده کنید و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال را در اختیار داشته باشید، سایت کوین ۳۶۰ است. این وبسایت بخش های جالبی دارد که می توانید با مراجعه به آن از تمامی خدماتی که ارائه می کند استفاده کنید. بسیاری از افراد برای رصد قیمت بیت کوین از این وب سایت استفاده می کنند.

اگر با سوال قیمت بیت کوین را از کجا ببینیم؟ مواجه شده باشید، بدون شک با خواندن این مقاله حال دیگر می توانید با خیال راحت از این وب سایت ها استفاده کنید و قیمت هر ارز دیجیتالی را مورد بررسی قرار دهید. همچنین با استفاده از این سایت ها شما به اخبار و اطلاعات مهمی دسترسی دارید که می توانید با استفاده از آن ها سرمایه گذاری موفقی را در این بازار داشته باشید. اما اگر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به یک صرافی مطمئن و معتبر نیاز دارید، می توانید از صرافی کیف پول من بهره ببرید که تنوع ارزهای دیجیتال بسیاری دارد و به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند برترین ارزهای دیجیتال بازار را خرید و فروش کنند. همچنین این صرافی امکان خرید میم کوین ها را هم برای کاربران فراهم کرده چرا که کاربران ایرانی نمی توانستند از صرافی‌های خارجی استفاده کنند، به همین دلیل آن ها نیاز به یک بستر داخلی دارند که بتوانند تمامی معاملات خود را در آن انجام دهند. به همین دلیل این صرافی تصمیم گرفته تا با ارائه لیست ارزهای دیجیتال مختلفی امکان خرید بیش از ۱۳۰۰ ارز دیجیتال مختلف را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا بتوانند بدون دغدغه خرید و فروش ارز های دیجیتال را تجربه کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *