ریپورتاژ آگهی

بهترین گوشی های هوشمند تا 10 میلیون تومان

در چندین سا گذشته اگر با مبلغ  10 میلیون تومان به بازارهای موبایل سری می زدید قطعا می توانستید یکی از پرچم داران صنعت موبایل را خریداری کنید، اما اکنون با توجه به رشد بیش از اندازه قیمت ارز، قیمت گوشی های موبایل نیز به حدی بالا رفته است که دیگر نمی توان به راحتی به سراغ موبایل های مدل بالا  از برخی برند ها را گرفت اما برای خرید گوشی هوشمند با قیمتی زیر ده میلیون تومان می توان یکی از گوشی های خوب از برند های سامسونگ و شیائومی را تهیه کرد که با توجه به قیمتی که دارند، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بهترین گوشی تا 10 میلیون

همانطور که در بالا نیز گفته شد، برخی از گوشی های بسیار خوب موجود در بازار در رنج قیمتی 10 میلیون تومان بوده و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردارند. چند نمونه از این گوشی های هوشمند عبارتند از:

گوشی Mi 11  لایت: اگر شما از طرفدارن برند شیائومی در تلفن های همراه هستید و به دنبال یک گوشی تا 10   میلیون تومان می‌گردید پیشنهاد ما به شما  Mi 11  لایت می باشد که یکی از جدیدترین محصولات این شرکت بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی  نیز بر روی این گوشی اجرا شده است که عبارتند از:  تراشه اسنپ ‌دراگون  780G ، که باعث شده این گوشی  5G را نیز پشتیبانی ‌کند. از طرف دیگر این گوشی به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و دارای  6 گیگابایت رم نیز می باشد. یکی دیگر از خصوصیات بسیار مطرح این گوشی صفحه نمایش AMOLED آن است. از نظر دوربین نیز در گوشی Mi 11  لایت شیائومی از سه دوربین پشت هم استفاده شده است که کیفیت و وضوح عکس ها را چندین برابر می کند.

بهترین گوشی تا 10 میلیون

گوشی Mi 10T: یکی دیگر از گوشی های شیائومی که در بازار موجود بوده و در لیست بهترین گوشی های موبایل تا 10 میلیون تومان قرار دارد گوشی  Mi 10T است که تراشه استفاده شده در آن تراشه اسنپ ‌دراگون 865  بوده و این نوع تراشه یکی از قدرتمندترین تراشه ها برای انجام پردازش‌های سنگین خواهد بود. همچنین بر روی این گوشی از 6  گیگابایت رم استفاده شده و  128 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد و برای افرادی که اکثر کارهای خود را با گوشی های تلفن همراهشان انجام می دهند بسیار حافظه خوبی است. از نظر دوربین نیز شیائومی بر روی گوشی Mi 10T  خود از سه دوربین پشت استفاده کرده که برای عکاسی‌ بسیار مناسب می باشد. همچنین باتری پرقدرت  5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز باعث شده تا کاربران در طول روز مشکلی از جهت شارژ کردن آن نداشته باشند و به خوبی پاسخ گوی نیاز کاربران در تمام طول روز می باشد.

بهترین گوشی تا 10 میلیون

گوشی گلکسی A52: از گذشته تا کنون برند سامسونگ محبوبیت بسیاری را در بین مردم پیدا کرده است به طوری که افرادی که از ابتدا از گوشی های سامسونگ استفاده کرده اند به هیچ عنوان به سراغ گوشی های هوشمند از دیگر برندها نمی روند. سامسونگ نیز توانسته گوشی‌های بسیار خوبی را در بازه قیمت تا  10 میلیون تومان به بازار عرضه کند که یکی از این گوشی ها گلکسی A52  می باشد. از نظر حافظه نیز این گوشی هوشمند از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه برخوردار است که کاربر هیچ گاه کمبود حافظه مواجه نخواهد شد. کمپانی سامسونگ برای این گوشی از صفحه نمایش Super AMOLED‌ استفاده کرده که نرخ نوسازی آن را به 90 هرتز رسانده است. همچنین  بر روی این گوشی از چهار دوربین پشت استفاده شده است که یکی از توانایی های آن فیلم‌برداری 4K   می باشد. تراشه اسنپ ‌دراگون نصب شده بر روی این گوشی  720G بوده که باعث شده این گوشی هوشمند، قدرت خوبی در پردازش کارهای مختلف داشته باشد.

گوشی گلکسی A71: یکی دیگر از بهترین گوشی های برند سامسونگ که در رنج قیمتی 10 میلیون تومان قرار دارد، گوشی گلکسی A71  است که  این گوشی بسیار خوش ساخت و باکیفیت بوده و از صفحه ‌نمایش Super AMOLED بهره مند می باشد و چهار دوربین پشت آن نیز که در حالت‌های مختلف می ‌توانند عکاسی کند از ویژگی‌های مورد توجه این گوشی هوشمند به حساب می‌آید. همچنین این دوربین ‌‌ها عملکرد بسیار خوبی در زمان فیلم ‌برداری نیز دارند که می توانید تصاویر بسیار زیبایی را با آن ها به ثبت برسانید. سامسونگ برای این گوشی های هوشمند از تراشه اسنپ ‌دراگون 730 استفاده کرده تا بتواند قدرت مناسبی در پردازش کارهای روزانه داشته باشد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو: یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو است که  از 8 گیگابایت رم برخوردار بوده و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. در گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو از چهار دوربین پشت استفاد شده است که دوربین اصلی از حسگر 108 مگاپیکسلی برخوردار می باشد. این دوربین‌ها توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 4K را نیز دارد و تراشه استفاده شده در این نوع گوشی تراشه اسنپ‌ دراگون 732G می باشد که می تواند بسیاری از کارهای روزانه را انجام دهد. همچنین باتری این نوع گوشی هوشمند بسیار پر قدرت بوده و  5020 میلی‌آمپر ساعتی می باشد که از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی به‌شمار می ‌رود.

گوشی شیائومی Poco F3: گوشی Poco F3  یکی دیگر از گوشی های برند شیائومی بوده که با مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی به بازار آمده است. شرکت پوکو بر روی این گوشی از  8 گیگابایت رم و  256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است و صفحه نمایش AMOLED  نیز روی این گوشی هوشمند قرار گرفته که نرخ نوسازی آن  را به  120 هرتز می ‌رساند. این صفحه نمایش از استاندارد HDR10+ بهره مند بوده و حتی تا 1300 نیت روشنایی را نیز می تواند تولید‌ کند.  در پشت این گوشی سه دوربین قرار گرفته است که دوربین اصلی آن می ‌تواند با کیفیت  4Kفیلم‌برداری کند. باتری قرار داده شده بر روی این گوشی نیز باتری 4520 میلی‌آمپر ساعتی می باشد که با شارژ ۳۳ وات شارژ می ‌شود.

برای خرید گوشی های موبایل با قیمتی مناسب کافی است به دبی رفته و با قیمتی پایین تر از قیمت‌ های جهانی آن چه مدنظرتان است را پیدا کنید. در آن جا بسیاری از شرکت های برند اپل، سامسونگ و شیائومی وجود دارند و تمام برندها در این کشور دارای خدمات و پشتیبانی کامل و نمایندگی ‌های مستقیم و رسمی هستند که این نکته بسیار خوبی در خریدن گوشی های موبایل است. اما اگر شما خواستار رفتن به دبی هستید ما به شما پیشنهاد می ‌دهیم که تور دبی ارزان را رزرو کنید، چرا که با توجه به امکانات بسیار خوبی که برای گردشگران و مسافران در نظر گرفته است، خواهید توانست درکنار اقامتی بی نظیر در دبی با گشتن در بازارهای موبایل آن، گوشی هوشمند مورد علاقه خود را پیدا کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *