خودرو

لانچیا نسخه محدود 2024 Ypsilon Cassina را فاش کرد + تصاویر

براساس گزارش منتشرشده، لانچیا نسخه محدود 2024 Ypsilon Cassina را همراه با تصاویری فاش کرد.

درحالیکه بیشتر جزئیات یپسیلون لانچیا از قبل فاش شده بود، این برند تصمیم گرفت تا از نسخه محدود اولین EV خود رونمایی کند. خودرو Lancia Ypsilon Cassina 2024 به‌مناسبت سال تأسیس لانچیا، در تعداد محدود 1906 دستگاه فروخته می‌شود. درحالیکه نمای بیرونی این مدل از قبل فاش شده بود، اما این اولین‌باری است که تصاویری از نمای کابین این مدل منتشر می‌شود. در ادامه باما همراه باشید تا نگاهی به طراحی Lancia Ypsilon Cassina 2024 داشته باشیم.

طی دهه‌های گذشته، لانچیا همواره خودروهای بی‌نظیری را تولید کرده است؛ بخاطر طراحی‌های عجیب این محصولات، برخی افراد لانچیا را عجیب می‌خوانند. بااین‌حال لانچیا همواره رویکرد فردی خودش را حفظ کرده و راهش را ادامه می‌دهد.

چراغ‌های جلو به‌سمت گوشه‌ها کشیده شده‌اند؛ طراحی عقب اتومبیل از چراغ‌های Stratos الهام‌گرفته‌شده و شانه‌های بلند پهن با کابین باریکی که در بالای آن وجود دارد، تم را دنبال می‌کنند. ایده‌ای که از اسمارت شماره 1 درمیان بسیاری از خودروها به عاریت گرفته‌شده، سقف شناور است؛ این ویژگی در خودرو جدید یپسیلون لانچیا به‌خوبی کار می‌کند.

با واردشدن به‌داخل کابین، همه‌چیز تغییر می‌کند. دو صفحه‌نمایش، نور محیطی و داشبورد پیچیده‌ای که با چوب تیره و پارچه‌های شیک پوشانده شده، همگی شما را مجذوب خود می‌کنند.

درطراحی داخلی یپسیلون نوستالژی، آینده و میراثی از گذشته باهم ترکیب شده‌اند تا فضایی دلپذیر را ایجاد کنند. صندلی‌ها با مخمل آبی پوشانده شده‌اند که مارا یاد طراحی کلاسیک روزهای اوج لانچیا می‌اندازد. در بالای داشبور می‌توانید سالا (دستیار مجازی لانچیا) را مشاهده کنید که در محفظه‌ای دیراه‌ای شکل با LEDهای آبی ما را یاد الکسا می‌اندازد.

اگرچه این شرکت هنوز هیچ جزئیات فنی از یپسیلون را فاش نکرده، اما عنوان کرده که این اتومبیل به‌لطف باتری 54 کیلوواتی می‌تواند تا 403 کیلومتر بُرد داشته باشد؛ این همان باتری است که در فیات 600e، جیپ اونجر یا پژو e-208 قبلاً استفاده شده است. همه این مارک‌ها به Stellantis تعلق دارند که باوجود طراحی و بدنه متفاوت، مشخصات فنی یکسانی دارند؛ یعنی یپسیلون به یک موتور الکتریکی با 156 اسب‌بخار قدرت مجهز خواهد بود.

خودرو هاچ‌بک لانچیا یپسیلون 2024 اگر می‌خواهد موفق شود و فروش خوبی داشته باشد، با یک استراتژی قیمت‌گذاری بسیار خوبی داشته باشد. همانند گذشته احتمالاً این اتومبیل ایتالیایی، در ایتالیا بسیار محبوب خواهد بود، درحالیکه در بقیه اروپا مانند همیشه رویکردی محتاطانه درپیش خواهد گرفت.

نظرشما درباره خودرو جدید لانچیا چیست؟

منبع
arenaev

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید