خودرو

جدیدترین شرایط فروش زامیاد [دی‌ماه 1402]

دراین صفحه می‌توانید بصورت مستمر و منظم، جدیدترین طرح‌های فروش شرکت خودروسازی زامیاد را مشاهده کنید.

دراین صفحه باما در رایااستور همراه باشید تا همواره جدیدترین طرح‌های فروش گروه خودروسازی زامیاد زیرمجموعه شرکت سایپا را برای شما عنوان کنیم.

فروش پادرا پلاس بنزینی و دوگانه با قیمت‌قطعی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها آغاز شد + شرایط

فروش پادرا پلاس بنزینی و دوگانه با قیمت‌قطعی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها آغاز شد
فروش پادرا پلاس بنزینی و دوگانه با قیمت‌قطعی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها آغاز شد

شرکت خودروسازی زامیاد، در تازه‌ترین طرح فروش خود قصد دارد پادرا پلاس بنزینی و دوگانه‌سوز را با شرایط ویژه و با قیمت‌قطعی به شرکت‌ها و سازمان‌ها عرضه کند.

زامیاد اعلام کرده است که دراین طرح فقط شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند ثبت‌نام کنند و امکان ثبت‌نام برای مشتریان عادی وجود ندارد. شرکت‌ها و سازمان‌هایی که قصد دارند خودرو پادرا پلاس را خریداری کنند، هم‌اکنون می‌توانند به‌نمایندگی‌های مجاز این گروه صنعتی مراجعه و درخواست خودشان را ثبت کنند.

فضای کابین پادرا پلاس

خودرو پادرا پلاس دراین طرح با قیمت قطعی عرضه می‌شود و زامیاد اعلام کرده که آن را 45 روزکاری بعداز ثبت‌نام و واریز وجه تحویل مشتریان خواهد داد. براساس جدول قیمتی که منتشرشده، مشتریان پادرا پلاس بنزینی باید در زمان ثبت‌نام مبلغ 616 میلیون و 890 هزارتومان و مشتریان مدل دوگانه‌سوز باید مبلغ 662 میلیون و 890 هزارتومان را به حساب شرکت واریز نمایند.

نام محصولقیمت قطعی (تومان)موعد تحویل
پادرا بنزینی616,890,00045 روزه
پادرا دوگانه سوز662,890,000
پادرا پلاس

مشخصات پادرا پلاس زامیاد

سایپا امیدوار است به‌دلیل استقبال مردم از مدل وانت‌نیسان، از پادرا پلاس نیز بعنوان جایگزین وانت‌نیسان استفاده شود. این مدل که نسبت‌به نیسان کیفیت و قدرت بالاتری دارد، درحال‌حاضر به‌اندازه وانت‌نیسان محبوب نیست.

درساخت این دستگاه از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری استفاده شده که به‌کمک گیربکس 6 دنده دستی خود قادر است 94 اسب‌بخار قدرت و 187 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های عقب این اتومبیل وارد کند و آن را به حرکت وادارد. مصرف سوخت پادرا پلاس برای هر 100 کیلومتر، 10.9 لیتر میباشد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *