کالای دیجیتال

تخفیف ویژه 58 درصدی برای خرید اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK-28

اگر به یک اسپیکر بلوتوثی پرقدرت و باکیفیت و درعین‌حال ارزان‌قیمت نیاز دارید، همین‌الان اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK-28 را با 760 هزارتومان تخفیف خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK-28 را با %58 تخفیف عرضه می‌کند. این اسپیکر بی‌سیم ۱ میلیون 300 هزارتومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 540 هزار تومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این اسپیکر را خریداری کنید، 760 هزارتومان سود خواهید کرد.

این اسپیکر بلوتوثی 20 سانتی‌متر طول، 10 سانتی‌متر عرض، 9 سانتی‌متر ارتفاع و در مجموع 150 گرم وزن دارد. این اسپیکر بلوتوثی قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌ها اعم از گوشی‌های اندرویدی و iOS را دارد. همراه بلندگو نیز یک کابل میکرو برای شارژ اسپیکر ارسال می‌شود.

درنهایت اگر می‌خواهید یک دستگاه پخش موسیقی با کیفیت را برای منزل و تفریحات خانوادگی خود خریداری کنید، همین الان از طریق دکمه زیر اقدام به خرید این محصول با تخفیف ویژه 58 درصدی نمایید.

درنظر داشته‌باشید که زمان این تخفیف محدود است و اگر تمایل به خرید آن دارید، بهتر است که همین‌الان اقدام به‌خرید کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از جدیدترین تخفیفات سایت‌های بزرگ آگاه باشید، ما را همیشه دنبال کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *