گجت

CES 2024: لنوو از ایرپاد استریو یوگا True و ماوس یوگا پرو رونمایی کرد + مشخصات

به‌گزارش گیزموچاینا، در ادامه معرفی‌هایی که در نمایشگاه فناوری CES 2024 اتفاق می‌افتد، نوبت به لنوو رسید تا هدفون استریو بی‌سیم لنوو یوگا True و ماوس لنوو یوگا پرو را معرفی کند. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا مشخصات هر محصول را معرفی کنیم.

مشخصات هدفون Lenovo Yoga True

Lenovo Yoga True

طبق گفته لنوو، این هدفون برای همراهی با اکوسیستم دستگاه‌های لنوو یوگا طراحی و تولید شده است. هدفون جدید لنوو سطح جدیدی از تطبیق‌پذیری را ارائه می‌دهد و می‌تواند بطور یکپارچه با هر رایانه شخصی از یوگا جفت شود و تعامل داشته باشد.

از ویژگی‌های جالب این هدفون می‌توان به جابجایی آن بین چندین دستگاه اشاره کرده. این هدفون می‌تواند نیاز کاربرانی که بصورت پویا بین حالت‌های کار و سرگرمی درحال انتقال هستند را به‌سادگی برطرف کند. شاید یکی از ویژگی‌های خوب دیگر این هدفون‌ را بتوان اتصال بدون نیاز به جفت‌کردن برشمرد.

هر هدفون دارای 3 میکروفون است که با حذف فعال نویز، تمام صدای محیط قطع می‌شود و کاربر می‌تواند در صدایی که از هدفون پخش می‌شود، غرق شود. هدفون همچنین برای هدایت تماس‌ها و بهبود تعامل از کنترل‌های حساس به لمس پشتیبانی می‌کند.

هدفون لنوو یوگا True از دوام بسیار خوبی برخوردار است و دارای گواهی IPX4 است که آن را در برابر پاشش آب مقاوم می‌کند و مانع از نفوذ قطرات به داخل می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت هدفون جدید لنوو، قابلیت شارژ سریع آن است.

انتظار می‌رود هدفون استریو بی‌سیم Lenovo Yoga True از ژوئن 2024 با قیمت پایه 69.99 دلار به فروش برسد.

مشخصات ماوس Lenovo Yoga Pro

Lenovo Yoga Pro

محصول دیگری که لنوو در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرده است، ماوس لنوو یوگا پرو است. این ماوس تجربه جدیدی را ارائه می‌دهد و دارای ویژگی‌هایی از قبیل سوئیفت بلوتوث چند دستگاهی و دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی است.

یکی از مزیت‌های این ماوس طراحی ارگونومیک آن است که باعث می‌شود بتوانید زمان طولانی را بدون خستگی کار کنید.

امکان تنظیم سه‌مرحله‌ای DPI تا 4000 نقطه در اینچ، کنترل دقیق مکان‌نما را تضمین می‌کند و می‌تواند با وظایف و اولویت‌های مختلف سازگار شود. لنوو تضمین می‌دهد که باتری 380 میلی‌آمپری استفاده شده در ماوس، می‌تواند مدت طولانی را شارژ نگه دارد.

انتظار می‌رود لنوو فروش این ماوس را از آوریل 2024 با قیمت پایه 39.99 دلار آغاز کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *