ریپورتاژ آگهی

معرفی نمایندگی فروش لنوو در ایران

در عصر دیجیتال و تکنولوژی، شرکت‌های زیادی در زمینه تولید دستگاه‌های هوشمندی همچون تبلت و لپ تاپ فعالیت دارند. اگر بخواهیم سه برند پیشتاز در زمینه تولید تبلت و لپتاپ را نام ببریم، قطعاً یکی از آن‌ها برند لنوو خواهد بود. لنوو معمولاً به دلیل تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب خود توانسته جای خودش را در بازار پیدا کند و هر ساله کاربران بیشتری را به خود بیفزاید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این برند از طریق نمایندگی لنوو که دارای شعبی در مناطق و شهر‌های مختلف ایران است، تمامی خدمات فروش و پس از فروش را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در این مقاله قصد داریم وظایف، خدمات و ویژگی‌های نمایندگی لنوو را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بیشتر با نحوه خدمات‌رسانی این برند آشنا شوید.

نگاهی به تاریخچه برند لنوو

نگاهی به تاریخچه برند لنوو 

در ابتدا می‌خواهیم مروری بر تاریخچه برند لنوو از ابتدا تاکنون داشته باشیم. لنوو یک شرکت چند ملیتی فعال در زمینه تولید لپ تاپ، تبلت و تجهیزات جانبی هوشمند است.

این شرکت در سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانژی با نام لجند تاسیس شد.

این شرکت تا سال ۱۹۹۳ با تمام توان خود فعالیت کرد و توانست از دو شرکت مهم ای اس تی و کامپک که دو تا از بزرگترین شرکت‌های چینی فعال در زمینه تولید رایانه بودند پیشی بگیرد. به به این ترتیب شرکت لجند در سال ۱۹۹۹ مقام بزرگترین تولید‌کننده و فروشنده رایانه شخصی را از آن خود کرد. شرکت لجند در سال ۲۰۰۳ نام برند خود را به لنوو تغییر داد و از آن زمان تا کنون با این نام فعالیت رسمی دارد. جالب است بدانید نمایندگی لنوو او در سال ۲۰۱۲ با ارسال حدود ۱۳. ۸ میلیون رایانه شخصی به نقاط مختلف جهان در رتبه دوم قرار گرفت.

برند لنوو تا امروز علاوه بر لپ تاپ و تبلت، در زمینه تولید انواع رایانه‌های رومیزی، دوربین دیجیتال، تلفن همراه و تجهیزات شبکه نیز فعالیت می‌کند.

طبق آمار رسمی در سال ۲۰۱۶ تعداد کارکنان شرکت لنوو حدود ۶۰ هزار نفر و درآمد خالص این شرکت در حدود ۴۴ میلیارد دلار تخمین‌زده شد.

واحد‌های نمایندگی فروش لنوو

واحد‌های نمایندگی فروش لنوو 

همانطور که گفتیم تمام محصولات این شرکت به وسیله نمایندگی لنوو به فروش می‌رسند. نمایندگی‌ها در هر شهر دارای چند شعب مختلف هستند و در راستای ارائه خدمات فروش به مشتریان فعالیت می‌کنند. در ادامه بیشتر با واحد‌های نمایندگی فروش لنوو آشنا خواهید شد.

واحد فروش:

در واحد فروش نمایندگی لنوو کارشناسان مجموعه وظیفه ثبت مشخصات و سفارش‌های مشتریان را بر عهده دارند. در این واحد می‌توانید هر کدام از محصولات مورد نظر خود را به صورت اورجینال خریداری کنید. بعد از اینکه سفارش شما ثبت و مشخصاتی از جمله آدرس و شماره تلفن داخل سیستم وارد شد، سفارش شما به انبار ارجاع داده می‌شود تا در سریع‌ترین زمان برای شما ارسال شود.

واحد مشاوره فروش:

در واحد مشاوره فروش نمایندگی لنوو، کارشناسان مشاوره

‌های تخصصی در زمینه خرید محصولات را به شما می‌دهند. در این مشاوره تمام ابهامات شما از بابت روند پرداخت، ثبت سفارش، خرید و ارسال برطرف خواهد شد. همچنین می‌توانید تمام سوالات خود را در زمینه اطلاعات محصول مورد نظر و یا روند ثبت سفارش با کارشناسان مربوطه در میان بگذارید تا پاسخ مناسبی دریافت کنید.

همچنین کارشناسان فعال در واحد مشاوره می‌توانند با بررسی سطح نیاز، علایق و خواسته‌ها، بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کنند. در نتیجه می‌توانید انتخابی دقیق‌تر و مطابق میل خود داشته باشید.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره تخصصی فروش کافیست با نمایندگی لنوو تماس حاصل فرمایید و مشاوره خود را به صورت رایگان دریافت نمایید.

واحد ارتباط با مشتریان:

این واحد به منظور ایجاد یک پل ارتباطی بین مشتریان و نمایندگی ایجاد شده است. در این واحد می‌توانید شکایت خود را از بابت عدم رضایت کافی نسبت به خدمات دریافتی ثبت نمایید.

اگر از برخورد کارشناسی راضی نبودید، یا محصول خریداری شده ایراد داشت و یا اگر از روند خدمات‌رسانی نمایندگی رضایت کافی نداشتید، می‌توانید تمام انتقادات و شکایات خود را با کارشناسان فعال در واحد ارتباط با مشتریان در میان بگذارید. در اولین فرصت به شکایت شما رسیدگی می‌شود و در صورتی که انتقادات و پیشنهاداتی را ثبت کنید، در جهت بهبود ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی نمایندگی از آن‌ها استفاده خواهد شد.

ویژگی‌های نمایندگی فروش:

ویژگی‌های نمایندگی فروش:  

تا اینجا با وظایف واحد‌های نمایندگی فروش لنوو آشنا شدید.

در ادامه می‌خواهیم به بررسی ویژگی‌ها و مزیت‌های نمایندگی لنوو بپردازیم.

تضمین کیفیت:

تمامی محصولات تحت برند لنوو که از طریق نمایندگی به فروش می‌رسند همگی دارای ضمانت نامه کتبی معتبر از شرکت اصلی هستند. در نتیجه محصولی که خریداری می‌کنید به صورت اورجینال و تضمین شده در اختیار شما قرار می‌گیرد و در صورت بروز هر گونه اختلال و مشکلی که مشمول گارانتی باشد، می‌توانید از خدمات پس فروش از نمایندگی به صورت کاملا رایگان بهره‌مند شوید.

پوشش دهی گارانتی، تضمین کیفیت و اورجینال بودن محصولات خریداری شده، یکی از ویژگی‌های شاخص نمایندگی فروش لنوو می‌باشد.

قیمت مناسب:

علاوه بر تضمین کیفیت، تمامی محصولات لنوو با قیمتی مناسب‌تر از دیگر فروشگاه‌های فرعی به فروش می‌رسند. دلیل قیمت مناسب محصولات، عدم وجود واسطه در هنگام خرید است. در واقع نمایندگی لنوو یک مرکز رسمی از سوی شرکت اصلی است که تمامی محصولات را به طور مستقیم و بدون وجود واسطه به فروش می‌رساند.

در نتیجه اگر شما قصد خرید یک لپ تاپ یا تبلت و لوازم جانبی برند لنوو را دارید و یا می‌خواهید برای فروشگاه خود به صورت عمده محصولات لنوو را خریداری کنید، می‌توانید با نمایندگی فروش لنوو تماس بگیرید تا به صورت معتبر و با قیمتی مناسب محصولات مورد نظر را خریداری کنید.

خدمات پس از فروش:

در نهایت باید به خدمات پس از فروش نمایندگی لنوو اشاره کنیم که به منظور راحتی و اطمینان خاطر هرچه بیشتر کاربران ارائه می‌شود. این خدمات شامل تعمیرات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و تعویض قطعات اصلی و جانبی است. در صورت بروز هرگونه خرابی و اختلال در دستگاه خود می‌توانید به دو شیوه حضوری و سرویس در محل از این خدمات تخصصی بهره‌مند شوید.

چطور می‌توانم محصولات لنوو را خریداری کنم؟

در این مقاله با تمام واحد‌های نمایندگی فروش لنوو و وظایف آن‌ها آشنا شدید. در صورتی که قصد خرید عمده یا تکی محصولات را دارید، می‌توانید با نمایندگی لنوو تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید. در اسرع وقت سفارش شما پردازش و توسط واحد حمل و نقل به محل مورد نظر شما ارسال می‌شود.

می‌توانید تمام محصولات تحت برند لنوو را به صورت کاملا اورجینال همراه با ضمانت نامه کتبی و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

تشکر بابت وقتی که برای مطالعه این مطلب اختصاص دادید .

114

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. لنوو به نظرم یکی از بهترین برند ها هستش من که لپ تاپ شو دارم خیلی ازش راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *