ریپورتاژ آگهی

نحوه خرید مطمئن گوشی از فروشگاه های اینترنتی

رد پای تکنولوژی این روزها در زندگی همه ما از کودک گرفته تا میان‌سال به چشم می‌خورد. این تاثیر به اندازه‌ای عمیق و همه‌جانبه بوده که حتی تصور زندگی دور از آن ترسناک به نظر می‌رسد. بنابراین یکی از دغدغه‌هایی که به وجود آمده خریداری و نگهداری از گوشی موبایل و دیگر آیتم‌های دیجیتال و تکنولوژی است. از طرفی به دلیل هزینه‌های بالا و قیمت‌های گران این اقلام، خرید آن ریسک نسبتاً بزرگی محسوب می‌شود. 

در نتیجه همه به دنبال خرید گوشی موبایل از یک فروشگاه مطمئن هستند تا ریسک خطر را کاهش بدهند. حضوری مزایای زیادی دارد اما یکی از معایب بزرگ آن کمبود وقت است. بسیاری از ما در به پایان رساندن کارهای روزانه هم به مشکل کمبود وقت برخورد می‌کنیم. پس شاید یک راه‌حل جایگزین این باشد که تا حد ممکن کارها را به شکل اینترنتی و آنلاین انجام دهیم. با این توضیح می‌توان خرید گوشی، تبلت و دیگر وسایل دیجیتال را هم آنلاین انجام داد.


آیا خرید اینترنتی گوشی موبایل مطمئن است؟

با اینکه خرید آنلاین در چند سال اخیر نسبت به قبل محبوب‌تر شده اما هنوز هم عده‌ای هستند که بابت چنین فعالیت‌هایینگران هستند. البته بی‌‌مورد هم نیست. در بین فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، معدود فروشگاه‌هایی هستند که با ارسال کالاهای تقلبی و دست دوم باعث نگرانی دیگر خریداران می‌شوند. 

با این حال اگر فروشگاه اینترنتی معتبری را پیدا کنید، می‌توانید بابت خرید از آن مطمئن باشید. نکته جالب این است که اگر تجربه خوبی از خرید آنلاین داشته باشید، از این به بعد دیگر به سراغ فروشگاه فیزیکی و حضوری نخواهید رفت. در این بین نکات مهمی هم وجود دارند که با رعایت آن‌ها، از انتخاب خود رضایت خواهید داشت. 

به چه نکاتی هنگام خرید اینترنتی باید دقت کرد؟

برای جستجو درباره انواع گوشی‌های موبایل و ویژگی‌های آن می‌توانید به هر سایتی سر بزنید. نقد‌ها را بخوانید و تحقیقات خود را تکمیل کنید اما وقتی که زمان خرید گوشی می‌رسد لازم است تا قبل از هر تراکنشی به این نکات توجه کنید.

گوشی های گیمینگ
گوشی‌های گیمینگ

فروشگاه معتبر

در قدم اول باید به سراغ یک فروشگاه آنلاین معتبر بروید. یک فروشگاه آنلاین مطمئن مانند لیپک، دارای پیش نوشت httpsاست. این بدان معنا بوده که فروشگاه اینترنتی مورد نظر شما امنیت دارد. علاوه بر این دارا بودن درگاه پرداخت اینترنتی یکی دیگر از نشانه‌های اعتبار یک فروشگاه آنلاین است. هر فردی برای دریافت درگاه اینترنتی نیاز به ارائه مدارک به بانک دارد؛ بنابراین امکان سودجویی وجود ندارد. نکته مهم دیگر این بوده که نماد الکترونیکی را در سایت مورد نظر خود چک کنید. 

این موارد همگی بررسی‌های کلی هستند اما برای خرید باید موارد دیگری را هم در نظر بگیرید. به عنوان مثال، قیمت ارائه‌‌شده توسط فروشگاه مورد نظرتان را به دیگر سایت‌ها مقایسه کنید. فروشگاه لیپک در این زمینه قیمت‌های بسیار معقول و مناسبی را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال می‌توانید قیمت گوشی سامسونگ را با دیگر سایت‌ها مقایسه کنید تا متوجه تفاوت شوید. همچنین تنوع رنگی محصولات، ارائه گارانتی و رجیستری، بررسی کامل و فنی گوشی موبایل و کامنت‌های خریداران از دیگر ویژگی‌های یک فروشگاه معتبر است. 

انتخاب کالای صحیح

نکته مهم بعدی در خرید اینترنتی هر وسیله‌ای این بوده که کالای درست و صحیح را انتخاب کنید. ابتدا ویژگی‌های کالا را بررسی کرده و اگر ابهامی دارید از پشتیبان سایت بپرسید. بسیاری از خریداران در هنگام انتخاب دقت نمی‌کنند و بعد برای پس فرستادن و تعویض کالا به مشکلات زیادی برخورد می‌کنند. شما هم اگر دوست دارید تا از خرید گوشی به صورت اینترنتی تجربه خوبی داشته باشید حتماً موارد را به دقت بررسی کنید. 

زمان ارسال و قوانین بازگشت

حتماً هنگام خرید گوشی موبایل زمان ارسال فروشگاه را بررسی کنید. برخی از فروشگاه‌ها مانند لیپک امکان ارسال سریع کالا را دارند. پس در کمترین زمان بعد از خرید، سفارش به دست شما خواهد رسید. همچنین برخی از وبسایت‌ها با رعایت شرایط اجازه بازگشت کالا را می‌دهند.

ساعت‌های هوشمند
ساعت‌های هوشمند

خرید گوشی از فروشگاه لیپک

فروشگاه لوازم دیجیتال لیپک یک فروشگاه اینترنتی برای خرید انواع گوشی موبایل، تبلت، هندزفری، لپ تاپ و دیگر اکسسوری‌های دیجیتال است. این فروشگاه در طی این سال‌ها سعی کرده تا تنوع زیادی از محصولات را ارائه دهد تا شما به عنوان خریدار بتوانید به راحتی کالای دلخواه خود را انتخاب کنید. علاوه بر این، اگر قیمت‌های ارائه‌شده را با دیگر سایت‌ها مقایسه کنید متوجه خواهید شد که بسیار مناسب‌تر هستند. 

ارائه قیمت مناسب با حفظ کیفیت کالا وظیفه‌ای بوده که لیپک توانسته به خوبی از عهده آن بربیاید. البته در بازه‌های زمانی مختلف هم تخفیف‌های شگفت‌انگیزی روی برخی کالاها ارائه می‌شود که بهترین زمان خرید برای شما خواهد بود. با یک جستجو در سایت می‌توانید هم تحلیل فنی و بررسی‌های حرفه‌ای کالاهای مختلف را بخوانید و هم در صورت نیاز آن‌ها را با هم مقایسه کنید. 

کلیه سفارش‌هایی که تا 12 شب انجام شوند در روز آینده تحویل پست داده می‌شوند. بنابراین سفارش‌های تهران بین یک تا سه روز به دست شما خواهد رسید. سفارش‌های شهرهای دیگر هم بین دو تا هفت روز کاری زمان خواهد بود که این موضوع مستقیما به پست و زمان‌بندی‌های ارسال آن بستگی دارد.

اگر مایل به دریافت فوری کالای خود باشید هم می‌توانید در کمتر از سه ساعت در تهران آن را تحویل بگیرید. نکته مهم دیگر هم این بوده که اگر مایل باشید می‌توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت رفته و کالای خریداری شده خود را تحویل بگیرید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *