ریپورتاژ آگهی

در سئو خارجی برای رپورتاژ آگهی چه مواردی را باید رعایت کرد؟ از آکادمی مهدی عراقی

یکی از اصول اولیه برای داشتن وب سایت موفق، اجرای اصول اولیه و مهم سئو سایت و بهینه سازی موتور های جستجو می باشد.

در واقع رعایت نکات مربوط به سئو راز موفقیت شما به حساب می آید و می توانید با استفاده از به رتبه های اصلی برسید. برای داشتن یک سئو موفق باید تمامی قواعد و اصول آن به صورت همه جانبه رعایت شود، هم سئو داخلی و هم سئو خارجی. در واقع اقدامات مربوط به سئو داخلی بر اساس قواعد و قالب سایت صورت می پذیرد و برای داشتن سئو خارجی باید تکنیک های خاصی را در نظر داشته باشد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 از آن جایی که اقدامات خارج از سایت تبلیغات محور هستند پس برای انجام آن نیز باید قواعد خاصی رعایت شود که بتوانند ترافیک زیادی را به خود اختصاص دهند، در ادامه با ما همراه باشید تا به مواردی که در سئو سایت خارجی برای رپورتاژ آگهی اهمیت دارد بپردازیم.

سئو سایت خارجی چیست؟

یکی از مواردی که سبب بهینه سازی و رتبه گیری سایت می شود، انجام دادن اقدامات مربوط به سئو است. در واقع شما با رعایت کردن سئو و آماده سازی سایت بر اساس الگوریتم های تعریف شده به سادگی می توانید توجه موتور های جستجو را جلب و به رتبه های اول دست پیدا کنید. با توجه به توضیحات عنوان شده در رابطه با نقش سئو، می بایست نکات آن را به طور کامل رعایت نمایید. انجام دادن قواعد سئو داخلی به خود شما بستگی دارد و اقدامات شما می تواند تاثیر مستقیم در موفقیت آن داشته باشد، اما برای داشتن سئو خارجی موفق لازم است که فعالیت های گسترده تری داشته باشید.

در واقع سئو خارجی یک نوع تبلیغات برای شما به حساب می آید، به بیان دیگر زمانی که شما خارج از محدوده سایت، فعالیت هایی را انجام می دهید که سبب افزایش رتبه سایت در گوگل شود در واقع سئو خارجی انجام داده اید. در واقع سئو خارجی یک اقدام جالب و چالش بر انگیز است که تاثیر زیادی در لینک سازی ها خواهد داشت و تنها افراد متخصص می تواند در این زمینه موفقیت هایی را کسب کنند.

موثر ترین روش در بهبود سئو خارجی سایت

همانطور که می دانید رپورتاژ آگهی به نوعی یک تبلیغات خارجی به حساب می آید و در محیط های دیگر فضای اینترنت نقش بنر تبلیغاتی را ایفا می کند. به کارگیری اصول درست سئو خارجی برای رپورتاژ آگهی امکان دستیابی به رتبه های بالای گوگل را فراهم می ساد به عمین دلیل پیشنهاد می کینم برای یادگیری درست این قواعد به آکادمی مهدی عراقی مراجع نمایید که یک مرجع کامل در زمینه تمام فعالیت های مربوط به داشتن یک سایت موفق به حساب می آید.

برای داشتن یک وب سایت موفق داشتن اطلاعات آپدیت شده در رابطه با انواع سئو می تواند تاثیر زیادی داشته باشد چرا که الگوریتم های گوگل همواره در حال تغییر هستند و شما باید سئو خارجی را بر اساس الگوریتم های جدید انجام دهید. یکی از مهم ترین نکات در زمینه سئو خارجی لینک سازی است که یک نوع امتیاز برای سایت محسوب می شود، اگر بتوانید درست و اصولی لینک سازی کنید به سادگی می توانید با استفاده از سئو خارجی رتبه سایت را افزایش دهید. لینک سازی به روش های متفاوتی صورت می گیرد و شما باید بر اساس الگوریتم های تمامی موتور های جستجو یک قاعده مشخص را انتخاب نمایید چرا که ممکن است کاربران از موتور های متنوع استفاده کنند، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم روش های متفاوت لینک سازی که شامل موارد زیر هستند را به طور کامل انجام دهید:

طبیعی لینک سازی کنید

این مدل از لینک سازی با هیچ هدف قبلی صورت می گیرد، در واقع در این روش محتوا به صورت روتنین تولید و منتشر می شود. گاهی ممکن است در برخی انجمن ها انتشار پیدا کند و بدین ترتیب بدون دخالت صاحب سایت لینک سازی به صورت کاملا طبیعی صورت می گیرد.

روش های لینک سازی دستی را به کار ببرید

در این روش خود آگاهانه صاحب وب سایت سعی دارد با دیگر وب سایت ها تعامل داشته باشد. بر اساس اقدامات و فعالیت هایی که طی لینک سازی دستی صورت می گیرد، سایت اولیه با دیگر وب سایت ها تبادل کاربر دارند و سعی می کنند با قرار دادن لینک ها کاربران خود را به سایت های دیگر ارجاع و از سایت های دیگر بازدید کننده دریافت نمایند.

لینک های خود ساخته

ماهیت این مدل از لینک ها چندان مشخص نیست و به همین دلیل نقش زیادی را در رتبه دهی سایت ایفا نمی کنند، در واقع از نظر الگوریتم های گوگل، لینک های خود ساخته به نوعی یک سئو کلاه سیاه به حساب می آیند و منسوخ هستند.

از اهمیت رپورتاژ آگهی غافل نشوید

یکی از موثر ترین روش ها برای لینک سازی و معرفی سایت به کاربران، رپورتاژ آگهی است. البته توجه داشته باشید که عوامل زیادی در سئو خارجی برای رپورتاژ آگهی تاثر گذار هستند که رعایت این نکات سبب شهرت و برند سازی سایت خواهد شد. همچنین این امر منجر به افزایش ترافیک و بازدید سایت نیز خواهد شد. پیشنهاد میکنم حتما جهت آشنایی با لینک سازی خارجی و بک لینک مقاله سایت مهدی عراقی را مورد بررسی قرار دهید.

در سئو خارجی برای رپورتاژ آگهی چه مواردی را باید رعایت کرد؟ 

همانطور که عنوان شد، رپورتاژ آگهی یکی از مهم ترین روش های لینک سازی در سئو خارجی سایت است. در واقع بهره مندی از خدمات رپورتاژ آگهی شرایط را برای تبلیغات به صورت کاملا حرفه ای فراهم می کند و سایت شما در بستر های معتبر و مرتبط معرفی خواهد شد. در واقع رپرتاژ آگهی به نحوی یک محتوای کاملا تبلیغاتی است که به هیچ عنوان ماهیت تبلیغاتی ندارد، ممکن است این جمله کمی گیج کننده باشد اما با توجه داشته باشید که رپورتاژ آگهی حس نیاز را در کاربران ایجاد و سپس به معرفی روش های رفع نیاز می پردازد که خود به خود ماهیت تبلیغات را از آن می گیرد اما با معرفی روش هایی موثر برای رفع نیاز کاربران دست به تبلیغ می زند که خود باعث برند سازی خواهد شد.

از آنجایی که رپورتاژ آگهی نیز همانند سایر محتوای تولید شده می تواند شامل متن، ویدئو، پادکست و عکس باشد پس رعایت سئو خارجی برای رپورتاژ آگهی نیز به عوامل زیادی بستگی دارد که سبب برقراری ارتباط قوی کاربران و مخاطبین با تیم پشتیبانی و در نهایت افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

نتیجه گیری

با توجه به موارد عنوان شده، داشتن سایت موفق و پر بازدید مشروط بر انجام اقدامات اصولی و بهینه سازی درست آن است. این اقدامات شامل بهبود سئو داخلی و سئو  خارجی، برند سازی، فعالیت در بستر های گوناگون و.. است که باید دانش درست در انجام این اقدامات را داشته باشید. آکادمی مهدی عراقی با داشتن سابقه و تجربه بالا در زمینه کلیه فعالیت های مربوط به سایت به عنوان یک مرجع کامل شرایط را برای یادگیری تمامی قواعد مربوط به سئو سایت را برای شما فراهم می ساد و می توانید وب مستر بودن حرفه ای را تجربه کنید.

منبع : https://mahdiaraqi.com/off-page-seo/

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من چقدر عاشق سئو شدم شما برای یادگیری سئو از پایه دوره هم دارید؟
    حالا برای شروع رایگان باشه خیلی بهتره چندین بار اسم سئو رو فقط شنیدم و این مقاله رو خوندم دیگه تصمیم جدی شد ممنون میشم یه راهنمایی بکنید منو

دیدگاهتان را بنویسید