ریپورتاژ آگهی

2 دوربین عکاسی دو رقمی کانن | مزایا و امکانات هر یک

در مقاله امروز قصد داریم شما را با دو محصول 2 رقمی از شرکت کانن آشنا کنیم که در چندین سال گذشته، عکاسان و فیلم برداران ایرانی از آنها بیشترین بهره را برده اند و با توجه به قیمت مناسبی که هر کدام دارند و قابلیت های مختص به خودشان، جذب مشتری برای دوربین 80d و دوربین 90d، بسیار آسان تر شد!

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

علاوه بر آن دوربین های دو رقمی تولید شده توسط شرکت کانن مختص به افراد حرفه ای می باشند پس می توان نتیجه گرفت خرید این دو محصول فقط برای و حرفه ای پیشنهاد می شود؛ البته شما می توانید زمانی که از حالت مبتدی خارج شدید و به یک عکاس نیمه حرفه ای ارتقاع یافتید نیز از این 90D و 80D بهره لازم را ببرید و این به خودتان بستگی دارد…

دوربین عکاسی 90D کانن

در همین ابتدا بیایید نگاهی به تصویر بالا بی اندازیم؛ متوجه می شوید که بدنه، ابعاد، شکل و… دوربین 90D CANON بسیار مینیمال ( ساده ) و پیشرفته می باشد.

وزن سبک و ابعاد مناسب این دوربین عکاسی باعث می شود تا شما در هنگام تصویر برداری و فیلم برداری با آن، دستتان خسته نشود.

90D محصولی است که لقب چند دوربین در یک دوربین را به خودش اختصاص داده است؛ نکته ذکر شده به حسگر، تعداد پیکسل، نقاط فوکوس، کاربرد و نظایر آنها اشاره دارد که در ادامه به تمام موارد ذکر شده می پردازیم…

علاوه بر آن شما می توانید به آدرس های تعیین شده در ابتدای مقاله مراجعه کنید تا از اطلاعات تکمیلی و قیمت آن، اطمینان حاصل کنید.

دوربین عکاسی 90D کانن جزو محصولات DSLR پیشرفته کانن می باشد که تصویر برداری این محصول با رزولوشن 4640×6960 انجام می شود که تصاویری بی نظیر و بدون نویز به کاربران ارئه می دهد؛ علاوه بر آن دوربین 90D CANON از یک حسگر CMOS پیشرفته بهره می برد که با تعداد پیکسل موثر 33 مگاپیکسل، باعث می شود فعالیت با آن از حالت نرمال به پیشرفته ارتقاع یابد!

شاید برایتان سوال باشد: اندازه و ابعاد سنسور 90D کنون HALF-FRAM می باشد

همچنین کیفیت و رزولوشن فیلم برداری و ضبط ویدیو با 90D کانن ( 4K ) است که ویدیویی فوق العاده و بسیار با کیفیت به مخاطبان خود ارائه می دهد.

فرمت ذخیره تصاویر در دوربین 90D کانن به دو حالت JPEG و RAW می باشد که ادیتور (ویرایش کننده تصاویر ) می تواند به آسانی عکس های ثبت شده را ویرایش کند!

حداکثر حساسیت ارتقاع یافته در این محصول به هنگام تصویر برداری، 51200 می باشد که بسیار خوب عنوان می شود.

علاوه بر آن کاربر در هنگام فعالیت با دوربین عکاسی 90D کانن می تواند بر روی 45 نقطه به صورت همزمان، تعقیبی، نقطه ای و نظایر آن… فوکوس کند.

همچنین سرعت فیلم برداری با این محصول به 60 فریم در ثانیه می رسد که بی نظیر می باشد…

قابلیت های ذکر شده در بالا تنها بخشی از تمام امکانات 90D کنون بود و شما می توانید با مراجعه به لینک های ابتدای مقاله، از اطلاعات تکمیلی مطلع شوید.

دوربین عکاسی 80D کانن

محصولی پر فروش و پر طرفدار از برند کنون، دوربین عکاسی 80D.

دوربین عکاسی 80D کانن

دوربین 80D کانن از ابتدای ورودش به بازار دوربین عکاسی ایران تا کنون فروش و متقاضیان بسیاری داشته است که با توجه به قیمت نرمالی که در بازار ایران دارد، جذب مشتریان بسیار آسان تر شده است!

امکانات دوربین 80D کنون

تصویر برداری و عکاسی با 80D کانن بسیار با کیفیت و وضوح بالا انجام می شود و رزولوشن این محصول 6000×4000 می باشد.

حسگر بکار رفته در دوربین 80D CANON از نوع CMOS پیشرفته می باشد که همراه با 24 پیکسل موثر می تواند فعالیتی لذت بخش و تجربه ای نرمال را برای کاربر به ارمغان آورد.

علاوه بر آن کیفیت فیلم برداری با این محصول FULL HD است که باعث می شود ویدیویی با کیفیت و وضوح بالا به مخاطب ارائه شود.

همچنین حساسیت ارتقاع یافته تصاویر در دوربین 80 دی کانن 25600 شده است که در محصولات قبلی تولید شده توسط کنون، این عدد وجود نداشت!

80 دی فوکوس دستی ندارد و تمام عملیات فوکوس به صورت خودکار انجام می شود؛ علاوه بر آن 80D می تواند بر روی 45 نقطه به صورت نقطه ای، تعقیبی و نظایر آن… فوکوس کند.

همچنین شما می توانید به آدرس های تعیین شده در ابتدای مقاله مراجعه کنید تا از اطلاعات تکمیلی و قیمت آن، اطمینان حاصل کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. 2 تا دوربینی که توی مقاله بالا وجود دارند جزو پر فروش ترین و بهترین دوربین هایی هستن که چند تا از دوستان عکاس من از اونا استفاده کردن. به هر حال خیلی مفید و جامع بود. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید