ریپورتاژ آگهی

60 دقیقه کار با 1 درصد باتری شیائومی 13 اولترا

اگر نگاهی به اخبار در زمینه سرعت شارژ باتری گوشی های هوشمند بی اندازید، حتما نام شیائومی را بیش از سایر برندهای تولید کننده گوشی های هوشمند مطرح خواهید دید. شرکت‌های چینی در سال‌های اخیر سعی دارند تا سرعت شارژ محصولات خود را افزایش دهند.

شیائومی هم چندین بار به این کار پرداخته است. در سال ۲۰۱۹، این شرکت سیستم شارژ ۱۰۰ واتی را معرفی کرد که در ۱۷ دقیقه باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را شارژ می‌کرد. سپس فناوری شارژ ۱۲۰ واتی برای می ۱۰ اولترا معرفی شد که در ۲۳ دقیقه باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را به صورت کامل شارژ می‌کرد.

در سال 2021 شیائومی فناوری HyperCharge را معرفی کرده که با شارژ سیمی ۲۰۰ واتی، قادر بود در ۸ دقیقه باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را شارژ کند. در حالت شارژ بی‌سیم ۱۲۰ واتی نیز زمان لازم برای شارژ به ۱۵ دقیقه کاهش می‌یافت.

به نوعی می توان گفت که شیائومی با تولید محصولاتی مثل ردمی نوت 11 پرو و شیائومی 12 الترا با امکان شارژ سریع 120 واتی توانسته فاصله ی چشمگیری را در این زمین در مقابل رقبا کسب کند. این درحالی است که برندهایی مثل سامسونگ هنوز درون جعبه گوشی های خود از شارژرهای 10 و 20 واتی استفاده می کنند.

به نوعی می توان گفت که شیائومی با تولید محصولاتی مثل ردمی نوت 11 پرو و شیائومی 12 الترا با امکان شارژ سریع 120 واتی توانسته فاصله ی چشمگیری را در این زمین در مقابل رقبا کسب کند. این درحالی است که برندهایی مثل سامسونگ هنوز درون جعبه گوشی های خود از شارژرهای 10 و 20 واتی استفاده می کنند.

با توجه به پیشرفت های اخیر، برخی از کاربران هنوز از اتمام زودهنگام شارژ گوشی هوشمند خود شکایت داشته و با این موضوع مشکل دارند. با این حال، شیائومی ادعا می کند که گوشی هوشمند Xiaomi 13 Ultra با فقط یک درصد شارژ باتری تا ۶۰ دقیقه کار می کند. این شارژدهی بسیار خوب نتیجه ی استفاده از تراشه های اختصاصی Surge P2 و Surge G1 می باشد. شیائومی اعلام کرده است که در حالت Emergency Battery Mode، هنگامی که باتری گوشی ۱۳ اولترا تنها یک درصد باشد، می توان تا ۱۲ دقیقه با آن تماس تلفنی برقرار کرد.

همچنین، این گوشی از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند و با استفاده از شارژر مناسب می تواند باتری را در کمتر از 20 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

شیائومی قصد دارد در سه شنبه این هفته، جدیدترین گوشی پرچمدار خود را به نمایش بگذارد. اما جزئیات دقیقی در مورد تراشه های Surge P2 و Surge G1 در این گوشی منتشر نشده است.

بر اساس گزارش جدید، مشخص شده است که گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ الترا، همانند نسل قبلی خود، از دوربین اصلی با حسگر یک اینچی استفاده خواهد کرد. انتظار می رود که سری Xiaomi 13 به زودی در دو نسخه استاندارد و پرو عرضه شود. محصولی که برخلاف قیمت گوشی شیائومی پرچمدار را به سطح جدیدی خواهد برد.

شیائومی 13 اولترا

با توجه به گزارشات منتشر شده، گوشی هوشمند Xiaomi 13 Ultra دارای دوربین پشتی چهارگانه است که شامل دوربین اصلی با حسگر سونی IMX989 یک اینچی است. با این وجود، شاید این گوشی هوشمند از تثبیت کننده ی گیمبال بهره بگیرد. همچنین، به نظر می رسد که تمام دوربین های Xiaomi 13 Ultra با دقت بالایی عمل می کنند، از جمله دوربین عریض با لنز 50 مگاپیکسل، دوربین تله فوتو با لنز 50 مگاپیکسل و دوربین ماکرو با لنز 5 مگاپیکسل. با این مشخصات باید منتظر تصاویر ثبت شده با این دوربین با کیفیت و یا فیلم های آن باشیم.

در مورد سایر ویژگی های Xiaomi 13 Ultra انتظار می رود که این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 888 و حافظه داخلی 512 گیگابایت عرضه شود.

شیائومی 13 اولترا

همچنین، شیائومی ادعا کرده است که باتری 4500 میلی آمپر ساعت گوشی هوشمند Xiaomi 13 Ultra در حالت استفاده معمولی تا ۱۰ ساعت زمان کار می کند.

با توجه به مشخصات قابل توجه Xiaomi 13 Ultra، انتظار می رود که این گوشی هوشمند یکی از رقبای سرسخت Samsung Galaxy S21 Ultra و iPhone 13 Pro Max باشد. با این حال، قیمت گوشی شیائومی هنوز مشخص نشده است و باید منتظر رونمایی رسمی شیائومی باشیم. از نظر قیمت گذاری شیائومی با توجه به قیمت های پایین محصولات هواوی و اینکه امکان خرید گوشی هواوی در صورت بالا رفتن قیمت ها محتمل به نظر می رسد، دقت بالایی در قیمت گذاری خواهد داشت.

گزارشات بیان می کند که گوشی هوشمند شیائومی 13 اولترا دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 × 2400 پیکسل و با نرخ به روزرسانی 120 هرتز عرضه می شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *