هوش مصنوعی

برنامه Copilot مایکروسافت برای iOS و iPadOS اپل منتشر شد

اخیراً مایکروسافت، برنامه Copilot خود را برای گوشی‌های اندرویدی منتشر کرده است که به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی به چت‌بات پیشرفته هوش‌مصنوعی Copilot دسترسی داشته باشند. اما به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت نسخه iOS و iPadOS این برنامه را نیز منتشر کرده و کاربران اپل نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

گیزموچاینا در گزارش خود اشاره کرده که اکنون کاربران بیشتری می‌توانند از هوش‌مصنوعی بهره‌مند شوند. اما تا چه حد از Copilot می‌دانید؟ این برنامه چه کاربردهایی دارد؟ آیا اصلاً ارزش دانلود کردن را دارد؟ در ادامه باما همراه باشید تا درباره این برنامه بیشتر بدانید.

دانلود اپلیکیشن Copilot برای گوشی و تبلت‌های اپل

برنامه هوش‌مصنوعی Copilot چیست؟

Copilot در حقیقت، همان بینگ‌چت مایکروسافت است که تغییر نام داده است. این برنامه ازنظر عملکرد با برنامه هوش‌مصنوعی ChatGPT OpenAI مقایسه می‌شود. اما این برنامه چه کاربردهایی دارد؟

ویژگی‌های برنامه جدید Copilot مایکروسافت:

کاربرانی که برنامه Microsoft Copilot را نصب و دانلود کنند، می‌توانند از امکانات زیر بهره‌مند شوند:

  • این برنامه علاوه‌بر تمام امکاناتی که به‌شما ارائه می‌دهد، نسخه GPT-4 را بصورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از هوش‌مصنوعی به نحو خیلی کاملتری استفاده کنید.
  • با استفاده ازاین برنامه می‌توانید به‌کمک هوش‌مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی نسخه 4، از هوش‌مصنوعی سوال بپرسید، متن خلاصه کنید، راهنمایی و بسیاری موارد دیگر را دریافت کنید.
  • برنامه Copilot با برنامه تولیدکننده متن‌به‌تصویر «DALL-E3» ادغام شده و به‌شما این اجازه را می‌دهد تا تصاویر درون برنامه‌ای تولید کنید. دراین حالت، شما جزئیات تصویری که می‌خواهید خلق شود را وارد می‌کنید و هوش‌مصنوعی آن را برای شما ایجاد خواهد کرد.
  • برنامه Copilot با پشتیبانی از Suno، توانایی ایجاد موسیقی را نیز دارد.

مایکروسافت از این‌رو نام بینگ‌چت را به Copilot تغییر داد که با هدف خود یعنی “ارائه تجربه‌ای مستقل مشابه ChatGPT” همسو شود. این نشان می‌دهد که مایکروسافت برروی ایجاد پلتفرمی تعاملی، منحصر‌به‌فرد و اختصاصی تمرکز دارد.

علاوه‌بر نسخه موبایل، مایکروسافت نسخه وب Copilot را هم معرفی کرده که باعث هرچه بیشتر مجزا شدن آن از بینگ می‌شود و بر ماهیت مستقل آن تأکید می‌کند.

چنانچه قصد دارید قدرت هوش‌مصنوعی Copilot، ویژگی تبدیل متن‌به‌تصویر، قابلیت ایجاد موسیقی و ویژگی‌های پیشرفته ChatGPT-4 را یک‌جا در گوشی آیفون و یا آیپد اپل خود داشته باشید، از طریق لینک زیر، اپلیکیشن رسمی Copilot را از اپ‌استور دانلود کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *