هوش مصنوعی

مایکروسافت عرضه Copilot GPT Builder برای کاربران نسخه پرو Copilot را آغاز کرده است

براساس گزارش منتشرشده، اکنون کاربران نسخه پرو Copilot به ویژگی Copilot GPT Builder دسترسی دارند.

زمانیکه مایکروسافت نسخه پرو Copilot را در ژانویه معرفی کرد، اعلام کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا نسخه GPT مختص خود را بسازند؛ اما زمانیکه از Copilot Pro رونمایی کرد، اعلام کرد که این ویژگی را به‌زودی عرضه می‌کند. اکنون گزارشی منتشرشده که نشان می‌دهد مایکروسافت این ویژگی را عرضه کرده است.

به‌گزارش mspoweruser، معاون رشد و توزیع جستجو در مایکروسافت (Michael Schechter) در شبکه‌اجتماعی X خود نوشت: مایکروسافت شروع به ارائه این ویژگی برای کاربران خود کرده است. البته به‌نظر می‌رسد این ویژگی درحال‌حاضر دردسترس همه کاربران قرار ندارد و فقط برای تعدادی از کاربران عرضه شده است.

Copilot GPT Builder چه کارایی دارد؟

در تازه‌ترین اقدام، مایکروسافت به وعده خود عمل کرده و ویژگی Copilot GPT Builder را برای کاربران ارائه کرده است. Copilot GPT Builder به کاربران عمومی با دانش کم یا بدون دانش برنامه‌نویسی این اجازه را می‌دهد تا بتوانند مدل‌های هوش‌مصنوعی مختص خود را توسعه دهند و از آن‌ها برای کمک در انجام وظایفی خاص استفاده کنند. البته این ویژگی مختص کاربران پرو است و باید ماهانه 20 دلار هزینه پرداخت شود.

کاربران نسخه پرو Copilot، علاوه‌بر ویژگی جدید Copilot GPT Builder به مزایای فراوان دیگری نیز دسترسی خواهند داشت. بعنوان مثال، آن‌ها می‌توانند در زمان‌های اوج مصرف، بین مدل‌های GPT-4 و GPT-4 Turbo جابجا شوند و از سرعت بیشتری برخوردار باشند.

آیا شماهم از نسخه پرو Copilot استفاده می‌کنید؟ آیا ویژگی Copilot GPT Builder برای شما عرضه شده است؟ لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را باما و سایر کاربران رایااستور در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *