نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای Outlook در ویندوز و وب منتشر می‌کند + جزئیات

براساس گزارشی که به‌تازگی منتشرشده است، مایکروسافت قصد دارد برای مارس 2024 آپدیت جدیدی را برای Outlook منتشر کند که می‌تواند مدیریت پوشه‌ها را تحت تأثیر قرار دهد.

براساس گزارش mspoweruser، مایکروسافت تغییراتی که قرار است در آینده برای ایجاد پوشه در Outlook صورت بگیرد را برای هردو پلتفرم وب و دسکتاپ اعلام کرده است. این آپدیت قرار است در مارس 2024 عرضه شود که باعث می‌شود رابط‌کاربری ساده‌تر شود و تجربه کاربر را از طریق مدیریت ساده پوشه بهبود ببخشد.

برخی از تغییرات کلیدی که با آپدیت جدید در مارس 2024 اضافه می‌شوند عبارتند از:

  • برای اینکه منو ظاهری تمیزتر داشته باشد و رابط‌کاربری شلوغ نشود، پیوندهای «ایجاد پوشه» از منوی زمینه حذف می‌شوند.
  • معرفی نماد بیضی‌شکل جدید در نوار ناوبری سمت‌چپ: بااستفاده ازاین نماد می‌توان به یک پوشه اختصاصی و مرکز مدیریت حساب دسترسی داشت؛ همچنین کاربران می‌توانند زیرپوشه‌های جدید را ایجاد و پوشه‌های موجود را مدیریت کنند.
  • حفظ عملکرد سنتی کلیک‌راست: کاربران همچنان می‌توانند پوشه‌ها را ایجاد کنند و ازطریق منوی زمینه کلیک‌راست، پوشه‌های موجود را مدیریت کنند.

کاربران همچنان این گزینه را در اختیار خواهند داشت که پوشه‌ها و زیرپوشه‌ها را ایجاد کنند و با استفاده از راست‌کلیک، اقدامات موجود در پوشه و حساب را انجام دهند. این ویژگی در 18 ژانویه 2024 با شناسه 378777 شناسایی و به نقشه‌راه اضافه شد.

آپدیت جدید Outlook در مارس 2024 بصورت عمومی برای هردو پلتفرم وب و دسکتاپ منتشر می‌شود. دراین به‌روزرسانی موارد ابری همچون DoD، GCC، Worldwide (Standard Multi-Tenant) و GCC High تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید