گجت

مایکروسافت برنامه OneNote را برای ویژن پرو اپل منتشر کرد

مایکروسافت روز گذشته برنامه یادداشت‌برداری OneNote را برای سیستم‌عامل VisionOS اپل منتشر کرده است.

طبق گزارش منتشرشده، مایکروسافت روز گذشته برنامه OneNote را برای VisionOS منتشر کرد. این شرکت پیش‌تر برنامه‌های آفیس را هم برای هدست ویژن‌پرو اپل منتشر کرده است.

به‌گزارش 9to5mac، مدیر محصول مایکروسافت در پست وبلاگی خود تأیید کرده که برنامه یادداشت‌برداری مایکروسافت برای ویژن پرو اپل بومی‌سازی شده و اکنون در کنار سایر برنامه‌های بزرگ مایکروسافت دراین هدست ظاهر می‌شود.

مایکروسافت می‌گوید: نسخه VisionOS برنامه OneNote، بسیاری از ویژگی‌های برنامه OneNote در نسخه iPad مانند نوشتن یادداشت، ایجاد یک نوت‌بوک دیجیتال، برجسته‌کردن یادداشت‌های مهم، ایجاد برچسب‌های To Do، قفل‌کردن یادداشت‌ها با رمز عبور، همگام‌سازی با OneDrive و اشتراک‌گذاری با افراد دیگر را داراست.

برنامه OneNote در ویژن پرو

این مدیر محصول همچنین ادامه می‌دهد که اپلیکیشن OneNote برای VisionOS به‌گونه‌ای بهینه شده تا از سخت‌افزار اپل ویژن پرو استفاده کند. می‌توان از آن با صفحه‌کلید یا ترک‌پد جفت‌شده از طریق بلوتوث استفاده کرد. وی در ادامه گفت: در به‌روزرسانی‌های آینده پشتیبانی از هوش‌مصنوعی کوپیلوت و احراز هویت دو مرحله‌ای هم به‌این برنامه اضافه خواهند شد.

مایکروسافت از مان عرضه ویژن پرو اپل، یکی از شرکت‌هایی بوده که برنامه‌های VisionOS را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند برنامه‌هایی مانند پاورپوینت، اکسل، ورد و تیمز را برای VisionOS پیدا کنند.

نظرشما درباره ویژن پرو اپل چیست؟ آیا تاکنون از آن استفاده کرده‌اید؟ لطفاً تجربه خودتان درباره استفاده از این هدست را باما در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *