نرم افزار و اپلیکیشنبرگزیده

مایکروسافت Teams از آفیس جدا می‌شود

براساس گزارش منتشرشده، مایکروسافت Teams از این پس بعنوان یک محصول مستقل عرضه می‌شود.

چندماه پیش مایکروسافت برای اینکه از جریمه احتمالی ضد انحصاری اتحادیه اروپا فرار کند، Teams را از آفیس جدا کرد و حالا قصد دارد آن‌را در سطح جهانی نیز از آفیس جدا کند. بنابراین، Teams دیگر با مایکروسافت 365 و آفیس 365 همراه نخواهد بود و بعنوان یک محصول مستقل عمل خواهد کرد.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، سخنگوی مایکروسافت نیز درباره این تصمیم صحبت‌هایی انجام داده و اعلام کرده که مایکروسافت قصد دارد، Teams را بصورت کلی از M365 و O365 جدا کند و آن‌را بعنوان یک محصول مستقل عرضه نماید.

محصولات مایکروسافت

بنابراین، مایکروسافت Teams از امروز بعنوان یک محصول مستقل با قیمت 5.25 دلار برای هرکاربر در ماه ارائه می‌شود. درنظر داشته باشید که قیمت‌گذاری در سطح سازمانی براساس کشور، ارز و عوامل دیگر بسیار متفاوت خواهد بود. قیمت آفیس بدون Teams در حال‌حاضر بین 7.75 تا 54.75 دلار می‌باشد.

مدت‌هاست که رقبای مایکروسافت از چنین مجموعه‌ای از محصولات و خدمات اعلام نارضایتی کرده‌اند و مدعی شده‌اند که این محصولات مزیتی ناعادلانه به این شرکت می‌دهند.

حال باید دید که رقبای مایکروسافت با این تصمیمات جدید، می‌توانند بهتر رقابت کنند یا خیر؟ نظرشما درباره جداسازی مایکروسافت Teams از مجموعه آفیس 365 و مایکروسافت 365 چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *