ریپورتاژ آگهی

قیمت تاچ ال سی دی A20s

قیمت تاچ ال سی دی A20s

قیمت تاچ ال سی دی a20s و هزینه تعمیر آن، معمولاً بسته اینکه این مشکل چگونه ایجاد شده است و بایستی اقدام به تعویض آن نمود، ارقام مختلفی دارد. همان‌طور که می‌دانید، تاچ ال سی دی a20s، بخش مهمی از صفحه نمایش گوشی a20s است که ضربات فیزیک و مشکلات سخت‌افزاری در این قسمت، باعث می‌شود تا شما اقدام به پرداخت قیمت تاچ ال سی دی a20s نموده و این قطعه را با هزینه بالایی، تعویض کنید. در این مقاله با ما باشید تا راجع به تاچ a20s بیشتر صحبت کنیم و در انتها به راه‌های رفع مشکلات آن و هزینه تاچ ال سی دی a20s بپردازیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

A20s از سری A سامسونگ، از گوشی‌های میان‌رده با قیمت زیر 4 میلیون تومان می‌باشد که در سال 2019 عرضه شد. این گوشی دارای ابعادی در حدود 6.5 اینچ می‌باشد و از پردازنده Qualcomm SDM450 Snapdragon 450 با 8 هسته به‌علاوه پردازنده گرافیکی استفاده می‌کند.

به‌طورکلی، تاچ ال سی دی گوشی‌های موبایل، از 4 لایه تشکیل شده است که در قسمت جلویی گوشی قرار می‌گیرد و در صورتی که از کار بیفتد، بایستی اقدام به رفع مشکل و یا تعویض تاچ ال سی دی A20s نمایید. تاچ ال سی دی A20s از جمله قطعه‌های بسیار مهم در گوشی A20s می‌باشد و عملاً با خراب بودن آن، نمی‌توان به‌خوبی از این گوشی استفاده نمود. اگر نمایشگر Samsung Galaxy A20s شما هم خراب شده است و LCD آن نیاز به تعمیر دارد، با ما در این قسمت همراه باشید تا به معرفی تاچ ال سی دی A20s، هزینه و قیمت تاچ ال سی دی A20s و نحوه تعمیر آن بپردازیم.

قیمت تاچ ال سی دی A20s

مشخصات تاچ ال سی دی A20s

شرکت سازنده، صفحه‌نمایش به کار رفته از نوع Super AMOLED را در این گوشی به نوع IPS LCD تقلیل داده است که از جذابیت کمتری نسبت به مدل قبلی برخوردار است. به طرز عجیبی، غول کره‌ای ترجیح داد در فناوری صفحه‌نمایش مصالحه کند. با این حال به این نکته توجه کنید که اگر این کار فقط به دلیل افزایش عمر باتری باشد، بایستی یادآوری کنیم که مدل قبلی حتی بدون IPS نیز توانست عمر باتری بسیار عالی را تجربه کند. با این حال، ممکن است استفاده از صفحه‌نمایش IPS یک اقدام برای کاهش هزینه نیز باشد.

در مورد مشخصات تاچ ال سی دی A20s بایستی با توجه به قیمت تاچ ال سی دی A20s گفت:

  • صفحه‌نمایش دارای رزولوشن 7201560* پیکسل است. با این وجود، دید در محیط داخلی خوب بوده و همچنین عملکرد آن در فضای باز اگر در سطح روشنایی کامل باشد، صفحه قابل مشاهده است.
  • به‌طورکلی، صفحه‌نمایش رنگ‌های واضح و خوانایی خوبی را ارائه می‌کند.
  • این نمایشگر 6.5 اینچ می‌باشد.
  • نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی 81.9 درصد است.
  • قابلیت ساپورت 16 میلیون رنگ را دارد.
مشخصات تاچ ال سی دی A20s

مشکلات صفحه‌نمایش و تاچ a20s

اگر قصد خرید تاچ ال سی دی a20s را دارید، بهتر از قبل از این کار، کمی راجع به مشکلاتی که ممکن است برای صفحه‌نمایش و تاچ ال سی دی شما ایجاد شود بپردازیم که عبارتند از:

  • آسیب‌های فیزیکی: یکی از عمده‌ترین دلایلی که باعث خراب‌شدن ال سی دی و تاچ گوشی خواهد شد، آسیب‌های فیزیک است که می‌تواند ناشی از فشار، ضربه، قرارگرفتن در دمای بالا یا پایین، قرارگرفتن در محیط مرطوب و … باشد. این عوامل باعث می‌شود تا صفحه‌نمایش گوشی شما دچار صدمه شده و در صورتی که شدت خرابی بالا باشد، بایستی برای تعویض تاچ ال سی دی a20s اقدام کنید.
  • مشکلات نرم‌افزاری: به طور کلی، مشکلات صفحه‌نمایشی که در اثر خرابی و یا مسائلی از جمله مشکلات نرم‌افزاری ایجاد می‌شوند، تنها باعث اختلال‌های موقت در عملکرد صفحه‌نمایش شده و در این حالت بایستی از طریق تشخیص و رفع مشکل نرم‌افزاری، آن را حل کرد.
  • تنظیمات نادرست: تغییر تنظیمات گوشی سبب می‌شود تا ظاهر صفحه‌نمایش و یا لمس کردن آن دچار تغییراتی شود که همیشه این مورد خوب نیست و بایستی از اعمال تنظیمات نادرست و بیهوده اجتناب کرد.

در ادامه راه‌حل‌هایی را مطرح خواهیم کرد که شاید بتواند مشکلات نرم‌افزاری و برخی مشکلات سخت‌افزاری گوشی شما را برطرف کند.

مشکلات صفحه‌نمایش و تاچ a20s

تعمیر ال سی دی a20s

اگر عاملی که باعث شده است تا گوشی شما در عملکرد تاچ و ال سی دی آن اختلال ایجاد شود، از نوع مشکلات نرم‌افزاری باشد، بایستی قبل از پرداخت قیمت تاچ ال سی دی a20s و ارائه آن به مراکز تعمیر گوشی‌های موبایل، موارد زیر را انجام دهید:

  • ریستارت کردن گوشی: گوشی را ریستارت کنید و در این حالت، شما می‌توانید باگ‌هایی که در گوشی ایجاد شده است را با ریستارت و راه‌اندازی مجدد گوشی، برطرف نمایید. برای این کار کافیست دکمه Power را نگهداشته، پس از چند لحظه با مشاهده یک منو، اقدام به ریستارت کردن گوشی نمایید.
  • خارج کردن سیم‌کارت و کارت حافظه: برای آنکه بتوانیم تمام جوانب کار را در نظر بگیریم، راه‌حل دیگر خارج کردن سیم‌کارت و همچنین مموری کارت از گوشی است که باعث می‌شود تا اگر اختلال ایجاد شده از سوی سیم‌کارت و حافظه باشد، این مشکل رفع شود.
  • جداسازی باتری: در صورتی که گوشی شما دارای قابلیت جداسازی باتری می‌باشد، می‌توانید همانند مرحله قبل، باتری گوشی را از آن جدا کنید.
  • حالت Safe Mode: حالت “مود امن”، یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی برای گوشی‌های موبایل هوشمند است که سبب می‌شود تا تمامی نرم‌افزارهای نصب شده به غیر از Appهای پیش‌فرض گوشی شما غیرفعال شوند. در واقع این ویژگی‌ به شما این امکان را می‌دهد که به مقایسه وضعیت عملکرد گوشی خود در حالتی که هیچ برنامه‌ای نصب نکرده‌اید و وضعیت فعلی بپردازید. در صورتی که با فعال‌کردن این قابلیت، عملکرد تاچ ال سی دی شما به‌درستی کار کند، بایستی تک به تک، آخرین برنامه‌هایی که بر روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اید را غیرفعال کنید تا برنامه مخرب را شناسایی نمایید. برای فعال‌کردن حالت “مود امن”، بایستی دکمه Power را نگه‌‌داشته، گوشی را خاموش کنید، حال دکمه پاور را نگه‌دارید، سپس از منو ایجاد شده، گزینه راه‌اندازی در حالت “مود امن” را انتخاب نمایید.
  • تنظیمات کارخانه: برای این کار، بایستی در قسمت تنظیمات، گزینه “تنظیمات کارخانه” را انتخاب کنید. در این حالت، به این نکته توجه کنید که تمامی اطلاعات گوشی شما حذف می‌شود؛ بنابراین بایستی قبل از انجام این مرحله، از اطلاعات مهم گوشی خود بکاپ بگیرید.

اما اگر عاملی که باعث خرابی تاچ ال سی دی گوشی شما شده است، یک مشکل سخت‌افزاری باشد، تنها راه‌حل تعمیر تاچ ال سی دی a20s آن است که گوشی خود را برای تعویض صفحه نمایش آن به یک مرکز تعمیرات موبایل ببرید.

قیمت تاچ ال سی دی A20s

هزینه و قیمت تاچ ال سی دی A20s

قیمت تاچ ال سی دی A20s و اجرت انجام آن بسته به نوع مشکل و پیچیدگی کار بایستی با توجه به نظر کارشناس مربوطه انجام شود. شما می‌توانید از طریق صفحه خرید این محصول در فروشگاه اینترنتی ما، اقدام به مشاهده قیمت تاچ ال سی دی a20s نمایید. توجه کنید که قیمت‌های درج شده به همراه محاسبه هزینه اجرت جایگزین‌کردن تاچ ال سی دی a20s می‌باشد.

موبایل کمک به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه گوشی‌های هوشمند، مفتخر است نیازهای کاربران خود را در زمینه‌های مختلفی اعم از:

  • فروش گوشی‌های هوشمند
  • فروش لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند
  • تعمیرات تخصصی سخت‌افزاری گوشی
  • تعمیرات تخصصی نرم‌افزاری گوشی
  • مشاوره و پشتیبانی محصولات

برای استفاده از خدمات ما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی در انتهای وب‌سایت موبایل کمک ، با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

علی ترکاشوند

عضو تحریریه رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *