ریپورتاژ آگهی

آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال

قبل از هر چیز به توضیح این مورد می پردازیم که ارز دیجیتال چیست؟ ابتدا باید با ماهیت این نوع از سرمایه‌گذاری آشنا شویم که در دوره آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال ، شما رو آشنا خواهیم کرد؛ که بعد از اون، با اطلاعات کامل نسبت به شرکت در دوره‌های آموزشی و وارد کردن سرمایه خود به این بازار اقدام کنید. اما برای گفتن یک توضیح مختصر راجب  صفر تا صد ارز دیجیتال، باید بیان کنیم که نوع خاصی از پول دیجیتال است که بر اساس رمز نگاری شکل گرفته و آن را با اسم ارز دیجیتال می شناسند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این نوع از ارز، غیر متمرکز هستش؛ به این معنی که به گروه یا سازمان خاصی تعلق ندارد؛ از این رو ارزهای دیجیتال رو می توانیم به سادگی و بدون نیاز به واسطه، به شخص دیگری منتقل کنیم و این موضوع یعنی اینکه تحولی بزرگ در نظام سرمایه گذاری ایجاد شده است.

اما در بازار ارزهای دیجیتال، نام بیت کوین بیشتر از بقیه ارزها به چشم می خورد و حتی برخی فکر می کنند که اولین ارز دیجیتال ایجاد شده، بیت کوین هست. اما لازمه که بیان کنیم که قبل از بیت کوین هم ارزهایی بوده و تلاش هایی هر چند ناموفق در این حوزه صورت گرفته است.

اما تقاوت و دلیل قانع کننده‌ای که شما باید به یادگیری این بازار مشفول شوید، این است که یک تفاوت اصلی و بارز ارزهای دیجیتال با پول معمولی را می توانیم ساده‌تر بودن تهیه و انتقال ارز دیجیتال در بازار جهانی  بدانیم. یعنی در حالت عادی، جابجایی پول در دنیا از طریق بانک‌ها صورت می‌گیرد و امکان دارد که حتی چند روز این کار طول بکشد. این در حالی است که ارزهای دیجیتال به سادگی چند کلیک در کل دنیا جابجا می‌شوند. هم چنین باید اشاره کرد که تراکنش هایی که در این بازار جهانی انجام میشه، قابل بازگشت نیست و شما نمی تونید در صورت اشتباه کردن، به مراجع قضایی مراجعه کنید و درخواست بازگشت پول خودتان رو داشته باشید.

این مساله اهمیت آشنایی کامل با ارزهای دیجیتال و کلیه مراحلی که در این رشته نیاز است رو چند برابر میکند. پس برای جلوگیری از بروز زیان و تجربه کردن سودهای عالی در این بازار، لازم هست که در ابتدا با گذراندن دوره آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال رایگان توسط مدرسین آگاه و مسلط، آشنایی لازم رو بدست بیارید و بعد آن به سرمایه‌گذاری توی این بازار روی بیاریید.

آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال  چه مواردی یاد می گیریم؟

  • صفر تا صد ارز دیجیتال با دکتر کریمی شاد و تیم ماهر وی
  • که این آموزش بر اساس استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه ای هستش.

شایان ذکره که همه­ی این جلسات توسط 5 تیم قدرتمند و زبده با نظارت دکتر سامان کریمی شاد، طراحی و تنظیم شده اند تا شما رو با بازار کار ارزهای دیجیتال به صورت ویژه آشنا کند.

توجه: شما پس از گذروندن این دوره، مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای رو بدست خواهید آورد تا بتونید به عنوان یک کارشناس حرفه ای در زمینه ارزهای دیجیتال، به فعالیت و کسب درآمد بپردازید.

آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال رایگان برای چه کسایی مفید هست؟

  • کسانی که می خواهند بدون هیچ اطلاعات یا پیش زمینه ای درآمد دلاری داشته باشند.
  • افرادی که علاقه مند به ورود به عرصه معامله گری و تحلیل تکنیکال هستند.
  • معامله گرانی که تصمیم دارند یکبار برای همیشه اصول تحلیل را یاد بگیرند.
  • فعالین حوزه ارزهای دیجیتال که تمایل به افزایش علم و مهارت های خود دارند.
  • افرادی که قصد ورود به حوزه ی ماینینگ یا استخراج دارند.
  • افرادی که می خواهند با سرمایه ی کم برای یک عمر شغل پردرآمد و مطمئنی داشته باشند.
آموزش ارز دیجیتال مبتدی به زبان ساده

آموزش ارز دیجیتال مبتدی به زبان ساده

ارزهای دیجیتال، مثل هر ارز سنتی و ملی دیگر در دنیا اما با چند تفاوت اساسی هستند؛ چرا که ارزهای سنتی یا فیات، معمولا توسط یک نهاد دولتی تولید و پشتیبانی می شوند و هر کسی که صاحب ارز یک کشور خاص باشد، دارای یک IOU صادر شده توسط کشور مربوطه است. اما ارزهای دیجیتال، ماهیت متفاوتی دارند و به مرور زمان، باعث ایجاد تورم نمی شوند، بلکه ارزش اونا براساس چیزی که افراد میخواهند معامله کنند، تعیین می شوند.

در نظرداشته باشید، این واقعیت که ارز دیجیتال غیرمتمرکز است، نقش اساسی در نحوه تعیین ارزش اون داره. به زبان ساده‌تر می توانیم بیان کنیم که هیچ کسی مالک یک ارز دیجیتال نیست یا آن را تنظیم نمی‌کند یاارزش یک ارز دیحیتال تابع هوس‌های سیاسی یک کشور یا سیاست پولی بانک مرکزی نیست.

از این رو آموزش ارز دیجیتال مبتدی به زبان ساده، نیازی بسیار مهم در سال های آینده خواهد بود که بهتر است از الان به یادگیری اش بپردازید تا بتونید بهتر این بازار رو درک کنید و درآمد خوبی رو برای خودتون رقم بزنید.

پکیج ویژه دوره آموزش ارز دیجیتال مبتدی، شامل چیست؟

  1. آموزش درجه یک به مدت 40 ساعت
  2. کتاب راهنمای ارزهای دیجیتال
  3. دوره آموزش جامع بورس به صورت رایگان

مزایای دوره آموزش ارز دیجیتال مبتدی چیست

  • یادگیری بالا به دلیل شفافیت توضیحات
  • یادگیری دانش تحلیل تکنیکال و دیگر تحلیل ها
  • آموزش نزد استادی با تجربه با مدرک دکترا
  • به دور از پیچیدگی
  • تجربه عملی در زمان آموزش

خرید کتاب ارز دیجیتال با تحلیل تکنیکال به صورت کاربردی

در ابتدای کتاب راهنمای ارزهای دیجیتال، نظریه‌ اصلی پشت رمزارزها رو به زبانی ساده و با چندین مثال توضیح داده ایم. بعد از اون، به بخش عملی کتاب می‌رسیم، جایی که به شما هر چیزی رو که لازم دارید درباره‌ی سرمایه‌گذاری بدونید تا ریسک رو به کمترین و سود رو به بیشترین مقدار برسانید، خواهیم گفت.

اگر که در حال مطالعه‌ این کتاب هستید، ممکن است درباره‌ یادگیری بیشتر در مورد رمزارزها مشتاق باشید. ما قصد داریم تأکید کنیم که کتاب راهنمای ارزهای دیجیتال به هیچ دانشی در این حوزه نیاز ندارد و مأموریت ما کمک به افراد در این موضوع پیچیده است. برای اینکه شما رو کاملاً آماده‌ انجام مبادله در این بازار پر از نوسان کنیم، لازم هست تا بعد از تموم کردن آن، کار عملی رو با کتاب ارتباط بدیم.

این کار به شما کمک می کند تا بفهمید چرا شرکت‌هایی مثل: اپل، دایملر، فولکس واگن، بوش، مایکروسافت و بسیاری شرکت‌های دیگر در حال کار روی فناوری بلاک ‌چین هستند. در انتها، به عنوان نتیجه‌ای از پیشینه‌ی تبادلاتی ما، این نکته برای ما حیاتی هست که به شما آموزش بدهیم چطور از اصول و مبانی و تحلیل فنی به گونه‌ای استفاده کنید که بتوانید از اشتباهات گذشته دوری کنید. برخلاف بسیاری از کتاب‌هایی که درباره‌ موضوع رمزارزها نوشته شده‌‌اند و جنبه‌های عملی و روش‎های سرمایه‌‌گذاری را فراموش کرده‌اند، این کتاب قصد دارد راه ورود ساده‌ای به بخش درک درستی از ارزهای دیجیتال و همچنین ترید کردن به صورت کاملا اصولی و حرفه‌ای  ، فراهم کند.

خرید کتاب ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند که شروع اصولی در راه ارزهای دیجیتال داشته باشید

خرید کتاب ارز دیجیتال با تحلیل تکنیکال به صورت کاربردی

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *