موبایل

تاریخ معرفی Moto Edge 50 Pro در هند مشخص شد

براساس تیزر منتشرشده، موتورولا موتو اج 50 پرو در فروردین‌ماه معرفی می‌شود.

براساس تیزر به اشتراک‌گذاشته‌شده، موتورولا قرار است در 3 آوریل 2024 از گوشی‌هوشمندی در دهلی‌نو هند رونمایی کند. درحالیکه موتورولا بصورت رسمی مشخص نکرده قصد دارد کدام مدل را دراین مراسم معرفی کند، اما احتمال می‌رود از موتو اج 50 پرو رونمایی کند.

براساس گزارش گیزموچاینا، Moto edge 50 Pro همان Moto X50 Ultra است که قرار است ماه آینده در چین عرضه شود و برای بازا هند تغییر نام داده است. در ادامه قصد داریم به مشخصات فاش‌شده این گوشی‌هوشمند اشاره کنیم.

تاریخ عرضه موتو اج 50 پرو

مشخصات Moto Edge 50 Pro

براساس شایعات، موتورولا برای این دستگاه از یک صفحه‌نمایش امولد 6.7 اینچی خمیده با نرخ فرش 165 هرتز استفاده خواهد کرد. برای دوربین‌های پشتی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال 6 برابری کمک می‌گیرد؛ درحالیکه دوربین اصلی از OIS و فوکوس خودکار لیزری پشتیبانی می‌کند.

قدرت Edge 50 Pro را احتمالاً تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 تأمین می‌کند و دارای حداکثر 12 گیگابایت رم خواهد بود. انرژی خود را از باتری 4500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 125 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی تأمین می‌کند. این درحالیست که رندرهای فاش‌شده، پنل پشتی چرم مصنوعی و گزینه‌های رنگی مشکی، سفید و بنفش را تأیید می‌کنند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید