موبایل

موتو ایکس50 اولترا گواهینامه رادیویی را در چین دریافت کرد

به‌نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد برای ماه می از نسخه‌ای مشابه اج 50 اولترا در بازار چین رونمایی کند.

به‌تازگی یک تلفن‌هوشمند موتورولا با شماره‌مدل XT2401-2 توانسته تأییدیه رادیویی داخلی را در چین دریافت کند که گفته می‌شود همان موتو ایکس50 اولترا آینده است. گزارشات حاکی از برنامه‌ریزی این شرکت برای عرضه آن در ماه می هستند. این مدل اولین گوشی موتورولایی خواهد بود که روی ویژگی‌های هوش‌مصنوعی تمرکز دارد.

به‌گزارش گیزموچاینا، این مدل طراحی تقریباً مشابه موتورولا اج 50 اولترا موجود در سایر بازارها خواهد داشت، اما انتظار می‌رود که نسخه چینی تفاوت‌هایی در سخت‌افزار داشته باشد.

مشخصات اج 50 اولترا

اج 50 اولترا از تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 قدرت می‌گیرد و دارای استاندارد IP68 می‌باشد. نمایشگر خمیده اولد این دستگاه وضوح 1220 در 2712 پیکسل و حداکثر روشنایی 2500 نیت را با نرخ رفرش 144 هرتز ارائه می‌دهد.

این مدل دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه شامل سنسور اصلی بزرگ 50 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی و لنز 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض می‌باشد. انرژی تلفن توسط باتری 4500 میلی‌آمپری تأمین می‌شود درحالیکه از شارژ سیمی سریع 125 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات پشتیبانی می‌کند.

Moto X50 Ultra

شایعه‌شده که موتو ایکس50 اولترا در چین روی بهبودهایی در زمینه‌های خاص فراتر از سخت‌افزار کار می‌کند. این بهبودها شامل تنظیمات محلی قابلیت‌های هوش‌مصنوعی برای عملکرد بهتر در بازار چین، بهینه‌سازی سیستم احتمالاً متناسب با برنامه‌ها و سرویس‌های محبوب چینی و ادغام Lenovo Xiaotian (سرویس دستیار شخصی محبوب هوش‌مصنوعی که توسط شرکت مادر موتورولا ارائه می‌شود) خواهد شد.

نظرشما درباره گوشی جدید موتو ایکس50 اولترا چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *