موبایل

موتورولا Edge 50 Fusion با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا امروز سومین عضو از سری Edge 50 خود را با باتری 5000 میلی‌آمپری معرفی کرد.

اوایل ماه جاری بود که موتورولا گوشی اج 50 پرو خود را رونمایی کرد، سپس مدل برتر اج 50 اولترا خود را با تراشه قدرتمندتر، دوربین‌های بهتر و باتری بزرگتر به رخ کشید. حالا دراین خبر قصد داریم سومین دستگاه از این سری یعنی موتورولا اج 50 فشن را معرفی کنیم.

موتورولا اج 50 فشن

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، Edge 50 Fusion در دو نسخه عرضه می‌شود که یک نسخه برای آمریکای لاتین و دیگری برای اروپا، خاورمیانه و آفریقا برنامه‌ریزی شده است. هر دو نسخه دارای نمایشگرهای 6.7 اینچی POLED با وضوح فول‌اچ‌دی‌پلاس، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 68 واتی توربوپاور هستند.

دو نسخه آمریکا و سایر بازارها در چند مورد باهم تفاوت دارند؛ نسخه اروپا، خاورمیانه و آفریقا با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 و نرخ رفرش 144 هرتز عرضه می‌شوند، درحالیکه نسخه آمریکای لاتین دارای پنل 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 می‌باشد. در مجموع هردو نسخه دارای حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود.

Motorola Edge 50 Fusion

در پنل پشتی هردو نسخه دو دوربین قرار گرفته‌اند؛ دوربین اصلی از یک لنز 50 مگاپیکسلی LYT-700C با دیافراگم f/1.88 و OIS استفاده می‌کند، درحالیکه دوربین فوق‌عریض از یک لنز 13 مگاپیکسلی که بعنوان ماکرو هم عمل می‌کند بهره می‌برد. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این دستگاه نیز داخل سوراخ پانچ در بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

موتورولا اج 50 فشن سیستم‌عامل Hello UX مبتنی‌بر اندروید 14 را اجرا می‌کند که آخرین نسخه از پوسته سفارشی اندروید موتو است؛ این پوسته هوش‌مصنوعی مولد را برای تصاویر پس‌زمینه سفارشی و Motorola Smart Connect را برای یکپارچه‌سازی و ویژگی‌های پیوستگی یکپارچه با رایانه‌شخصی لنوو را ارائه می‌دهد.

شارژ موتورولا اج 50 فاشن

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به هوش‌مصنوعی اشاره کرد که می‌تواند سرعت شاتر را در برنامه دوربین تنظیم کند، ردیابی فوکوس خودکار را مدیریت و نقاط برجسته، سایه‌ها و رنگ‌های عکس‌ها را بهینه کند.

گفتنی است تلفن Edge 50 Fusion دارای صفحه‌نمایش و دوربین Pantone Validated و گواهینامه IP68 می‌باشد. این دستگاه در رنگ‌های آبی، صورتی و آبی‌مارشمالو عرضه می‌شود. موتورولا قیمت این محصول در اروپا را 349 یورو اعلام کرده است.

نظر شما درباره گوشی جدید موتورولا چیست؟ لطفاً نظر خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *