موبایل

رندرهای موتورولا اج 50 پرو فاش شدند

در ادامه می‌توانید مشخصات و رندر فاش‌شده تلفن موتورولا اج 50 پرو را مشاهده کنید.

موتورولا اج50 پرو (یا همان موتورولا ایکس 50 اولترا که قبلاً در چین معرفی شده است) قرار است در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت 1403) بصورت جهانی عرضه شود. بااین‌حال، اکنون رندرهای این مدل در فضای مجازی به اشتراک گذشته شده‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

طبق تصاویر به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط AndroidHeadlines، تلفن موتورولا Edge 50 Pro برخی از جزئیات و عناصر نسل قبلی خود را به ارث خواهد بود. طبق تصویر، مدل جدید در رنگ‌های مشکی، بنقش و نقره‌ای عرضه خواهد شد و جزیره دوربین در پشت دستگاه گوشه‌بالا سمت‌چپ قرار خواهد گرفت و داخل آن سه دوربین و یک فلاش درکنار هم قرار می‌گیرند. این درحالیست که لوگو موتورولا در وسط قاب پشتی تلفن دیده می‌شود.

رندر تلفن موتورولا اج 50 پرو

مشخصات موتورولا اج 50 پرو

در گزارش‌های قبلی، برخی از مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه فاش شده‌اند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • موتورولا اج 50 پرو از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 (دایمنسیتی 9300 مدیاتک) به‌همراه 12 گیگابایت حافظه‌رم برخوردار خواهد بود.
  • انرژی دستگاه را یک باتری 4500 میلی‌آمپری تأمین می‌کند که از شارژ سیمی 125 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات پشتیبانی می‌کند.
  • در پشت دستگاه باید شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم عریض F/1.4، سنسور فوق‌عریض و لنز تله‌فوتو با زوم اپتیکال 6 برابری باشیم. درمورد دوربین اصلی، ادعا می‌شود که دارای OIS و فوکوس خودکار لیزری است.
  • این مدل دارای ابعاد 164 در 76 در 8.8 میلیمتر با وزن 215 گرم خواهد بود.

چندروز پیش موتورولا، تلفن X50 اولترا را در یک کلیپ ویدئویی به تصویر کشید و از آن بعنوان یک گوشی‌هوشمند مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی یاد کرد. اکنون Xiaomiui معتقد است که این همان مدل اج 50 پرو است که موتورلا آن را معرفی کرده و قرار است بعنوان یک رقیب جدید برای گلکسی اس24 روانه بازار شود. چراکه به‌احتمال زیاد مدل موتورولا X50 Ultra فقط به بازار چین محدود می‌شود و این مدل اج 50 پرو است که برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

درحالیکه هنوز مشخصات هوش‌مصنوعی تلفن جدید موتورولا ناشناخته باقی مانده، اما تصور می‌شود این یک ویژگی هوش‌مصنوعی مولد است که به تلفن اجازه می‌دهد با گلکسی S24 سامسونگ رقابت کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید