موبایل

مشخصات و رندرهای موتورولا Moto G Play 2024 فاش شدند

سال گذشته موتورولا از گوشی‌هوشمند موتو جی پلی 2023 رونمایی کرد و به‌نظر می‌رسد قرار است جانشین این مدل با نام Moto G Play عرضه شود. موتورولا تاکنون چیزی در مورد مدل 2024 این دستگاه فاش نکرده، اما افشاگری‌هایی توسط OnLeaks و SMARTmania صورت گرفته که به‌ما کمک می‌کند بااین مدل بیشتر آشنا شویم. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

رندر فاش شده Moto G Play 2024

مشخصات Moto G Play 2024

گفته می‌شود که موتو جی پلی 2024 دارای یک نمایشگر ال‌سی‌دی 6.5 اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس با نرخ رفرش 90 هرتز خواهد بود که در بالای آن سوراخ دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد؛ همچنین انتظار می‌رود چانه ضخیمی داشته باشد.

در پنل پشتی تلفن، در گوشه بالا سمت‌چپ، جزیره مستطیلی دوربین با کمی برجستگی قرار دارد که دو دایره بصورت عمودی داخل آن قرار گرفته‌اند؛ دایره اول، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دایره دوم فلاش LED است. این مدل برخلاف Moto G Play 2023 که از دوربین سه‌گانه در پشت برخوردار بود، تنها یک دوربین در پشت دستگاه دارد و این جای تأمل دارد.

Motorola Moto G Play (2024) دارای فریم‌هایی مسطح می‌باشد که در سمت راست آن، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور (حسگر اثرانگشت) قرار دارند و در سمت چپ دستگاه نیز، اسلات سیم‌کارت وجود دارد. وقتی به‌پایین تلفن نگاه می‌کنیم، پورت USB-C، بلندگو و میکروفون را مشاهده می‌کنیم، درحالیکه در بالای دستگاه فقط جک هدفون 3.5 میلیمتری و میکروفون حضور دارند.

رندر فاش شده Moto G Play 2024

جی‌اس‌ام‌آرنا با استناد به منابع، می‌گوید: موتو G پلی 2024 از تراشه اسنپدراگون قدرت می‌گیرد، اما مشخص نیست که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ این دستگاه با اندروید 13 راه‌اندازی می‌شود و دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی میباشد؛ البته احتمال وجود گزینه‌های حافظه بیشتری نیز وجود دارد. مدل 2024 موتو جی پلی، انرژی خودش را از باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 15 واتی تأمین می‌کند.

رندهایی که منتشر شده‌اند، در رنگ آبی کبود هستند اما مطمئناً این دستگاه در رنگ‌های بیشتری عرضه خواهد شد. درحالیکه انتظار می‌رود برای ماه‌آینده بصورت رسمی از این تلفن رونمایی شود، قیمت آن در بازار ایالات متحده حدود 169 دلار اعلام شده است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید