موبایل

پرچمدار جدید موتورولا با ویژگی‌های هوش‌مصنوعی مشابه پیکسل 8 عرضه می‌شود

در ادامه می‌توانید برخی از مشخصات فنی و ویژگی‌های هوش‌مصنوعی موتورولا اج 50 پرو را مشاهده کنید.

طبق آخرین گزارشات، موتورولا آماده می‌شود تا در 3 آوریل (14 فروردین) جدیدترین پرچمدار خود یعنی موتورولا اج 50 پرو را در هند عرضه کند.

اندرویداتوریتی در گزارش خود می‌نویسد: موتورولا این پرچمدار جدید را در بازار ایالات متحده با نام موتورولا اج پلاس 2024 (جانشین اج پلاس 2023) و در چین با نام موتورولا X50 اولترا عرضه خواهد کرد.

مشخصات موتورولا اج 50 پرو

به‌لطف صفحه فهرست رسمی این دستگاه در وب‌سایت تجارت‌الکترونیک هند فلیپ‌کارت و تیزرهای موتورولا در شبکه‌اجتماعی X به برخی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی این دستگاه دسترسی داریم که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

  • طبق فهرست فلیپ‌کارت، پرچمدار جدید موتورولا دارای یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی اولد با نرخ رفرش 144 هرتز خواهد بود.
  • صفحه‌نمایش استفاده‌شده دراین مدل، می‌تواند به حداکثر روشنایی 2000 نیت برسد که موتورولا مدعی است اولین نمایشگر تأییدشده پنتون در جهان است.
  • پرچمدار جدید موتورولا به سیستم دوربین سه‌گانه مجهز می‌شود که دوربین اصلی آن، 50 مگاپیکسل رزولوشن دارد. موتورولا درباره سیستم دوربین نیز ادعا می‌کند که تنظیمات دوربین هم توسط پنتون تأیید شده است.

منظور از تأییدشده توسط پنتون، اساساً به سیستم تطبیق پنتون اشاره دارد که یک سیستم بازتولید رنگ استاندارد است که توسط هنرمندان، تولیدکنندگان و چاپگرها برای انتخاب، تعیین و مطابقت رنگ‌ها استفاده می‌شود. حضور پنتون در موتورولا اج 50 پرو می‌تواند نوید رنگ‌های واقعی در نمایشگر و تصاویر ثبت‌شده با دوربین گوشی را بدهد.

ویژگی‌های هوش‌مصنوعی موتورولا

ویژگی‌های هوش‌مصنوعی موتورولا اج 50 پرو
Motorola/Flipkart

گفته می‌شود که پرچمدار جدید موتورولا با هوش‌مصنوعی تلفیق می‌شود که برخی از آن‌ها را از سایر پرچمداران کپی می‌کند. در ادامه می‌توانید چند ویژگی مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی موتورولا اج 50 پرو را مشاهده کنید:

  • ساخت تصویر زمینه با هوش‌مصنوعی استفاده‌شده در گلکسی S24 و پیکسل 8
  • تصاویر پیشرفته AI
  • تثبیت‌کننده تطبیقی هوش‌مصنوعی که باعث می‌شود بتوانید خروجی‌های بدون لرزش بگیرید و در زوم‌های هیبریدی 50 برابری، بالاترین وضوح را بدست بیاورید.
  • ردیابی فوکوس خودکار و حالت شیب جدید نیز بخشی از سیستم دوربین مجهزبه هوش‌مصنوعی موتورولا اج 50 پرو است.

درباره نحوه عملکرد دقیق این ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی، باید منتظر باشیم تا موتورولا آن‌ها را بصورت رسمی اعلام کند.

سایر مشخصاتی که انتظار داریم

درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی از تراشه‌ای که قرار است در موتورولا اج 50 پرو استفاده شود، در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود که از اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کند. بااین‌حال، موتورولا اعلام کرده که مدل X50 Ultra که قرار است در چین عرضه شود، از تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 قدرت می‌گیرد.

در گزارشی دیگر به برخی از مشخصات این دستگاه اعم‌از دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سیمی 125 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و محافظ‌صفحه گوریلا گلس 5 کورنینگ اشاره شده است.

نظرشما درباره گوشی جدید موتورولا چیست؟ آیا می‌تواند با تلفن‌هایی مانند گلکسی S24 اولترا و یا پیکسل 8 رقابت کند؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *