گجت

Music Frame، جدیدترین محصول سامسونگ در نمایشگاه CES 2024

با آغاز نمایشگاه فناوری CES 2024، شرکت‌های فناوری مختلفی محصولات جدید خود را در دسته‌های مختلف به‌نمایش گذاشته‌اند. سامسونگ نیز یکی از این شرکت‌های فناوری است که دراین مراسم از دستگاه Music Frame خود رونمایی کرده است. این دستگاه ظرافت یک قاب عکس را با یک بلندگو قدرتمند ترکیب کرده است. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا جزئیات این بلندگوی جدید را بررسی کنیم.

این دستگاه جدید، طراحی مینیمالیست و شیکی دارد که باعث می‌شود بتوانید آن را با وسایل و فضای زندگی خود هماهنگ کنید. پنل جلویی Music Frame درحقیقت یک بوم دیجیتالی است که به‌شما اجازه می‌دهد آن را با تصاویر، آثار هنری و یا هرچیزی که شما دوست دارید سفارشی‌سازی کنید.

موزیک فریم جدید سامسونگ

اما اصل ماجرا زیر این بوم دیجیتالی قرار دارد. هر موزیک فریم سامسونگ از دو توئیترز (tweeters)، مجموعه‌ای از درایورهای میان‌رده و یک جفت ساب‌ووفر تشکیل شده است که باعث می‌شوند دستگاه بصورت خودکار با آکوستیک خانه یا اتاق شما تنظیم شود. دستگاه موزیک سامسونگ، علاوه‌بر پشتیبانی از دالبی‌اتمس برای تولید صدایی رسا و فراگیر، از اتصال بلوتوث و وای‌فای نیز پشتیبانی می‌کند که به‌شما اجازه می‌دهد، موسیقی را از طریق موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و… پخش کنید.

نمای جلوی موزیک فریم سامسونگ

مورد دیگری که درباره Music Frame وجود دارد، قابلیت یکپارچه‌شدن آن با سایر وسایل سامسونگ است. اگر در منزل خود تلویزیون سامسونگ داشته باشید، موزیک فریم می‌تواند به تلویزیون شما متصل شود و بعنوان یک بلندگوی تلویزیون، بلندگوی پشتی و یا حتی ساب‌ووفر عمل کند. درنظر داشته باشید که موزیک فریم با هر وسیله‌ای از سامسونگ می‌تواند جفت و یکپارچه شود.

اگر قصد داشته باشید، می‌توانید تا 5 موزیک فریم را به یکدیگر متصل کنید و صدایی واحد از همه آن‌ها پخش کنید. مثلاً می‌توانید دو Music Frame را بهم متصل و از آن‌ها بعنوان بلندگوهای چپ و راست تلویزیون استفاده کنید.

نمای پشت موزیک فریم سامسونگ

موزیک فریم سامسونگ جدا از اینکه می‌تواند یک بلندگو قدرتمند باشد، می‌تواند بعنوان یک هاب اینترنت اشیاء نیز عمل کند؛ بدین معنی که می‌توانید از طریق آن سایر دستگاه‌های خانه هوشمند را کنترل کنید.

متأسفانه سامسونگ تاکنون زمان عرضه و یا قیمت موزیک فریم را اعلام نکرده است و باید منتظر ماند و دید این دستگاه چه زمانی عرضه می‌شود. نظرشما درباره دستگاه موزیک فریم سامسونگ چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *