موبایل

آنر مراسم MWC 2024 را در 6 اسفند برگزار می‌کند؛ آنر جادو می‌کند!

آنر با ارسال اطلاعیه‌ای، زمان و مکان برگزاری رویداد MWC 2024 خود را اعلام کرد.

آنر در تازه‌ترین اطلاعیه خود اعلام کرده که مراسم MWC 2024 خود را در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) در ساعت 8 صبح به‌وقت شرقی در محل کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد کرد.

پیش‌تر از محصولاتی که آنر قصد دارد در این رویداد معرفی کند، باخبر شده‌ایم. براین‌اساس خود آنر نیز تأیید کرده است که در این مراسم سری مجیک 6 و سری مجیک V2 را به‌نمایش خواهد گذاشت. از آنجایی که هردو دستگاه قبلاً معرفی شده‌اند، به‌نظر می‌رسد آنر دراین مراسم از عرضه جهانی آن‌ها صحبت کند و جزئیات بیشتری را ارائه دهد.

تلفن‌های مجیک 6 و مجیک 6 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی می‌شود که نوید هوش‌مصنوعی را برای این سری می‌دهند. مجیک 6 پرو به سنسور 180 مگاپیکسلی با زوم 2.5 برابر مجهز خواهد بود که به‌گفته آنر فواصل کانونی 68 تا 270 میلیمتر را پوشش می‌دهد، که می‌تواند بسیار جذاب باشد.

مجیک V2 نیز لقب باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان را کسب کرده است. این تلفن اخیراً در بازار اروپا با قیمتی معادل 1699.99 پوند و مشخصات نسل پیشین عرضه شده است؛ این‌یعنی این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و اندروید 13 عرضه می‌شود.

این احتمال وجود دارد که آنر در مراسم MWC 2024، از محصول مشترک خود و پورشه دیزاین نیز رونمایی کند. گفته می‌شود این تلفن طراحی شبیه‌به خودروهای اسپرت دارد و قیمت آن حدود 2200 دلار است.

منبع
androidauthority

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *