موبایل

اسم دو گوشی بعدی ناتینگ‌فون فاش شد

اسم‌رمزهای فاش‌شده می‌توانند به دو مدل ناتینگ‌فون 3 و نسخه‌ای از ناتینگ‌فون 2a اشاره کنند.

ناتینگ به‌تازگی از تلفن ناتینگ‌فون 2a خود رونمایی کرده که در مقایسه با دو مدل میان‌رده ناتینگ‌فون 1 و ناتینگ‌فون 2، یک تلفن اقتصادی محسوب می‌شود. بااین‌حال، به‌تازگی دیلان راسل “افشاکننده و کارشناس کد” اسم رمز دو گوشی ناتینگ را فاش کرده که می‌تواند نام دو مدل جدید در دست ساخت این برند باشد.

به‌گزارش اندرویداتوریتی، دیلان راسل در شبکه‌اجتماعی X خود از دو اسم رمز PacMan Pro و Tetris نام برده است که در اسکرین‌شات زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. اما این دو اسم رمز چه مدل‌هایی هستند؟ در ادامه باما همراه باشید.

توییت دیلان راسل درباره فاش کردن اسم رمز دو گوشی ناتینگ

گفته می‌شود تلفن ناتینگ‌فون 2a دو اسم‌رمز (Aerodactyl و PacMan) داشته است. بنابراین نام PacMan Pro می‌تواند یک مدل‌جدید از ناتینگ‌فون 2a باشد. دراین‌باره حتی خود ناتینگ هم تأیید کرده که مشغول کار برروی نسخه‌ای از ناتینگ‌فون 2a است. بنابراین می‌توانیم مطمئن باشیم که PacMan Pro یک نسخه جدید از ناتینگ‌فون 2a خواهد بود.

درباره اسم‌رمز Tetris نیز گفته می‌شود که ناتینگ‌فون 3 خواهد بود؛ چراکه این شرکت هنوز یک تلفن اصلی ناتینگ خود در سال 2024 را معرفی نکرده است.

اگر این ادعاها صحت داشته‌باشند، زمان زیادی تا عرضه ناتینگ‌فون 3 داریم چراکه ناتینگ‌فون 2 در جولای 2023 (تیر 1402) عرضه شد. نظرشما درباره تلفن‌های ناتینگ‌فون چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید