ریپورتاژ آگهی

نقش گوشی های هوشمند در خرید تورهای مسافرتی

در سال های اخیر به دلیل حضور شبکه های اجتماعی، نقش صفحات وب، به خصوص در بخش سفر و گردشگری، بسیار پررنگ و قابل توجه شده است و این به دلیل این است که مصرف کنندگان به راحتی هتل رزرو می کنند، بلیط تهیه می کنند و با مسافران در سراسر دنیا در ارتباط هستند. بنابراین اهمیت تکنولوژی، با توسعه شبکه‌ های اجتماعی و کاربرانی که به واسطه استفاده از اینترنت به گشت و گذارهای دنیای مجازی می روند، طبیعتا بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است و باید بگوییم که نقش گوشی های هوشمند در خرید تورهای مسافرتی بسیار پررنگ شده است. این پیشرفت نه تنها در حوزه‌ های تجاری و صنعتی بلکه در حوزه گردشگری نیز شکل تازه ‌ای به خود گرفته است به نحوی که سال ۲۰۱۴ میلادی نقطه عطفی برای گردشگری الکترونیک و توسعه مباحث کامپیوتری و اینترنتی شده است.

خوشبختانه با استفاده از سایت های مختلف اینترنتی، انتخاب و رزرو اتاق در هتل مورد نظر کار بسیار راحتی شده است و با این حال، گوشی های هوشمند نیز ارائه گزینه های مناسب اقامتی را به خوبی پوشش می دهند و در سال های اخیر بیشتر مسافران برای رزرو تور مسافرتی خارجی خود از گوشی های هوشمند خود استفاده میکنند، مثلا با توجه به اینکه تورهای ترکیه این روزها خیلی محبوب و پرطرفدار شده است بیشتر مسافران ایرانی تور ترکیه استانبول را با استفاده از اپلیکیشن های آژانس های مسافرتی رزرو می کنند. امروزه سایت های اینترنتی مختلفی از طریق پورتال های آنلاین خدمات انتخاب و رزرو مکان مناسب برای اقامت را امکان پذیر کرده اند و علاوه بر این، دیدگاه ها و نظراتی که افراد درباره هتل های محل اقامتشان در سایت های گردشگری می نویسند و همچنین انواع گارانتی هایی که از طرف وب سایت ها ارائه می شود، محبوبیت استفاده از این روش را افزایش می دهد. آمارها حاکی از آنست که 22 درصد از مسافران از این روش برای انتخاب محل اقامتی خود استفاده می کنند که این روند رو به افزایش است.

نقش گوشی های هوشمند در خرید تورهای مسافرتی

برنامه های گوشی های هوشمند کل فرآیند رزرو را برای مسافران ساده تر می کند. با توجه به پیش بینی کارشناسان، جای تعجبی ندارد که استفاده از هتل ها تا پایان سال 2018 میلادی شش درصد کاهش خواهد یافت، زیرا مسافران با استفاده از برنامه های گوشی های هوشمند و وب سایت ها مکان های مناسب تری از نظر قیمت و امکانات مورد نیاز پیدا می کنند و ترجیح می دهند به کشف تازه ها بپردازند. دیدن جاذبه های گردشگری در سراسر دنیا می تواند از طریق تورهای مجازی امکان پذیر باشد و اینکه تکنولوژی واقعیت مجازی در سالهای اخیر این امکان را بیشتر از هر زمان دیگری در اختیار افراد قرار می دهد. اگرچه بهترین تورهای مجازی در مقایسه با تجربه واقعی رنگ می بازند ولی کارشناسان معتقدند استفاده از تکنولوژی VR در گردشگری به صورت گسترده ای رو به افزایش است. در واقع این امر باعث می شود افرادی که به صورت مجازی از مکانی دیدن کرده اند رغبت بیشتری برای بازدید آن مکان از نزدیک داشته باشند و همچنین گردشگرانی که به بازدید از یک مقصد خاص تمایلی ندارند، امکان دارد بعد از دیدن یک تور مجازی با کیفیت خوب، نظر خود را تغییر دهند.

نقش گوشی های هوشمند در خرید تورهای مسافرتی

در ادامه پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارید یک سفر بدون کم ‌و کاست را تجربه کنید، پیشنهاد می‌ کنیم قبل از هر کاری با ” اپلیکیشن ‌های کاربردی سفر ” در گوشی های هوشمند آشنا شوید. می ‌توانید چند اپلیکیشن سفر را بر روی گوشی خود نصب کنید و در شرایط مختلف سفر از آن نهایت بهره را ببرید و سفری راحت و بی دغدغه را تجربه کنید. امروزه گردشگران و مسافران کمتر به سراغ کتاب ‌های راهنما و نقشه شهرها می ‌روند و ترجیح می‌ دهند اطلاعات مربوط به مقصدشان را روی مرورگر گوشی همراه خود دنبال کنند. اگر یادتان باشد قبلا معمولا پیش از سفر، نقشه‌ های چاپی را برای مسیریابی چک می‌ کردیم و آنها را در سفر هم با خود به همراه داشتیم. برای رفت و آمد در مقصد مورد نظرمان، گاهی مجبور بودیم حتی از یک روز جلوتر، اقدام به رزرو تاکسی کنیم. همچنین هنگام رسیدن به مقصد باید در خیابان‌ های آن شهر گشت ‌و گذار می پرداختیم تا بتوانیم محل اقامت مناسبی را پیدا کنیم! اگر شما هم این روزها را تجربه کرده ‌اید، به قدری تکنولوژی پیشرفت کرده است که شما با چند سرچ کردن ساده هدف مورد نظرتان را پیدا می کنید. در هر صورت فرقی نمی ‌کند که علاقه شما به کدام شیوه از سفر باشد، این روزها به این اپلکیشین‌ ها برای سفر کردن نیاز دارید! برای مثال اگر قصد شما شهر دبی است، پیشنهاد می‌ کنیم عادت ‌های قدیمی‌ تان را کنار بگذارید و در طول روزهای سفرتان به دبی از اپلیکشین‌های مناسب سفر استفاده کنید و براساس معیارهایی اعم از نیاز کابران، استفاده راحت و ویژگی ‌های منحصر به فرد، دانلودهای بالای کاربران، طراحی خوب داخلی برنامه و پشتیبانی ‌های مناسب و… انتخاب مناسبی را به خودتان هدیه کنید.

نقش گوشی های هوشمند در خرید تورهای مسافرتی

با این روش به راحتی می ‌توانید جاذبه های متنوع دبی، پارک آبی های دبی، مراکز خرید دبی و… را براحتی پیدا کنید و تنها به فکر ساختن یک سفر به یادماندنی و فراموش ‌نشدنی باشید! شما در سایت آژانس مسافرتی نامی گشت می توانید لیست قیمت تورهای دبی را مشاهده نمایید و تور دلخواه خود پیدا کنید. همچنین این اپلیکیشن ها بیش از هر زمانی فرایند سفر را از ابتدا تا انتها برای ما آسان کرده ‌اند، دسترسی به خدمات و امکانات سفر از لحظه ‌ای که تصمیم به انتخاب مقصد گرفته ‌اید تا پایان سفرتان همه و همه تحت‌تاثیر فناوری گردشگری قرار گرفته ‌اند و نقش اپلیکیشن ‌های سفر در راحت ‌ساختن تجربه سفر، نقشی پر رنگ و ثابت ‌شده است. بیش از این منتظرتان نمی‌ گذاریم و با آژانس مسافرتی نامی گشت همراه باشید و یک سفر آسان را تجربه کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *