نرم افزار و اپلیکیشن

ظاهر جدید و مرتب‌تر برنامه Google Contacts با آپدیت جدید

براساس گزارش منتشرشده، برنامه Google Contacts به واسطه آپدیت جدید، ظاهری تازه‌ای دریافت می‌کند.

اگر تاکنون از برنامه Google Contacts استفاده کرده باشید، متوجه شلوغی صفحه مخاطب شده‌اید. اما به‌نظر می‌رسد این شلوغی تغییر کرده و اکنون فضایی خلوت‌تر را ارائه می‌دهد.

براساس گزارش اندرویداتوریتی، در آپدیت 4.26 جدید برنامه Google Contacts، همه‌چیز بهتر شده و اکنون صفحه مخاطب خلوت‌تر و سازماندهی‌شده‌تری داریم. قبلاً اینطور بود که وقتی وارد صفحه مخاطبی می‌شدیم، با انبوهی از شماره‌های تماس، واتساپ، تلگرام و… مواجه میشدیم.

اما اکنون اوضاع فرق کرده و زیر شماره تلفن، یک کادر جدید با نام برنامه‌های متصل «Connected Apps» اضافه‌شده که درآن شماره‌های سایر برنامه‌ها و شبکه‌های‌اجتماعی قرار می‌گیرند.

بعنوان مثال اگر به تصویر زیر نگاه کنید در بخش برنامه‌های متصل، برنامه واتساپ را میبینید که یک فلش کنار آن قرار دارد. اگر روی آن ضربه بزنید، لیست کشویی باز می‌شود و شما می‌توانید گزینه‌هایی برای ارسال پیام، برقراری تماس‌صوتی و تماس ویدئویی را مشاهده کنید. درنظر داشته باشید این برای همه شبکه‌های‌اجتماعی دیگر مانند تلگرام نیز اعمال می‌شود.

درحقیقت، اگر مخاطب شما درهر شبکه‌اجتماعی یا برنامه‌ای که قابلیت ارسال پیام و برقراری تماس دارد عضو شده باشد، آن برنامه در لیست برنامه‌های متصل صفحه مخاطب شما قرار می‌گیرد.

بااین تغییر، وقتی شما وارد صفحه‌مخاطب خود می‌شود، تنها شماره تماس را مشاهده می‌کنید و برای ارتباط با سایر برنامه‌ها باید از لیست‌های کشویی برنامه‌های متصل استفاده کنید.

مطمئناً این ظاهر جدید، باب میل بسیاری از کاربران خواهد بود؛ چراکه علاوه‌بر چشم‌نواز بودن، کاربران را کمتر گیج می‌کند. نظرشما درباره این ظاهر جدید چیست؟ آیا آن را دوست دارید؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران رایااستور در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *