فناوری

ویژگی جدید کروم‌کست با گوگل TV، اجازه نمی‌دهد هیچ تماسی را از دست بدهید

براساس گزارشی که به‌تازگی منتشرشده است، به‌نظر می‌رسد کروم‌کست با گوگل‌تی‌وی آپدیت جدیدی دریافت می‌کنند که باعث می‌شود اعلان تماس‌دریافتی بالای صفحه تلویزیون نمایش داده شود.

براساس گزارشی که اندروید اتوریتی منتشر کرده است، به‌نظر می‌رسد گوگل درحال ارائه یک ویژگی جدید برای کروم‌کست 4K با گوگل TV است. میشال رحمان در شبکه‌اجتماعی X گفته: این ویژگی جدید، اعلان تماس‌های دریافتی را از طریق برنامه‌های منتخب به کاربران هشدار می‌دهد.

براین‌اساس اگر شما درحال تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود باشید و تلفنتان درحالت بیصدا باشد، اعلان‌های تماس‌های دریافتی شما بااین ویژگی جدید اکنون مستقیماً روی صفحه‌تلویزیون نمایش داده می‌شوند. البته برای اینکه بتوانید از این ویژگی استفاده کنید، باید از کروم‌کست با دانگل گوگل‌تی‌وی استفاده کنید.

به‌نظر می‌رسد کروم‌کست با گوگل‌تی‌وی (4K)، ویژگی جدیدی دریافت می‌کند که به‌شما اجازه می‌دهد اعلان تماس‌های دریافتی خود را از طریق برنامه‌های منتخب تلویزیون خود دریافت کنید. به‌نظر می‌رسد گوگل‌میت یکی از آن برنامه‌هایی باشد که ازاین ویژگی جدید پشتیبانی می‌کند.

توئیت میشال رحمان در ژانویه 2024

هنوز مشخص نیست که دستگاه‌های استریم نسخه HD که از 4K پشتیبانی نمی‌کنند نیز می‌توانند این ویژگی را دریافت کنند یا خیر؟. اندروید اتوریتی معتقد است اگر این ویژگی اکنون برای این دستگاه‌ها منتشر نشود، درآینده به دانگل‌های ارزان‌قیمت‌تر راه پیدا خواهد کرد.

این‌ویژگی اولین‌بار در ژوئن سال‌گذشته توسط همین میشال رحمان مشاهده شد. درآن زمان نیز گفته بود که به‌نظر می‌رسد کاربران قادر خواهند بود که اعلان تماس‌ها را در تنظیمات برنامه‌های پشتیبانی‌شده مربوطه تنظیم کنند.

طبق اطلاعاتی که از قبل وجود دارد، تنها زمانی اعلان‌های تماس نمایش داده می‌شوند که شما در نمایه شخصی خود در کروم‌کست با گوگل‌تی‌وی باشید. البته می‌توانید این ویژگی را در سایر نمایه‌ها نیز تنظیم کنید تا زمانیکه هرکدام از آن پروفایل‌ها فعال بودند، اعلان‌ها را دریافت کنید.

این ویژگی فقط اعلان‌ها را روی صفحه تلویزیون نمایش می‌دهد و اگر بخواهید آن‌ها را جواب دهید، باید از گوشی خود استفاده کنید و امکان پاسخگویی به تماس‌ها ازطریق تلویزیون نیست.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید