نرم افزار و اپلیکیشن

ویژگی های کاربردی به اپلیکیشن مسنجر اضافه شد

متا به‌تازگی چندین ویژگی کاربردی و مفید را به پیام‌رسان مسنجر اضافه کرده است.

مسنجر یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در ایالات‌متحده است؛ به‌تازگی گزارشی منتشرشده که درآن نشان می‌دهد متا چندین ویژگی کاربردی را به این پیام‌رسان اضافه کرده است.

براساس گزارشی که اندرویداتوریتی منتشر کرده، متا به‌تازگی قابلیت‌های HD، آلبوم تصاویر، محدودیت بارگذاری فایل و اضافه‌شدن مخاطب از طریق QR را به این پلتفرم اضافه کرده است. در ادامه هرکدام را مختصر توضیح خواهیم داد.

ارسال تصویر HD در مسنجر
  • دکمه HD: این دکمه در پنجره پیش‌نمایش تصویر به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند عکس‌های HD را برای یکدیگر ارسال کنند. منظور از عکس‌های HD، تصاویری با وضوح 4096×4096 پیکسل (4K) می‌باشد.
  • آلبوم تصاویر: متا اعلام کرد که کاربران اکنون می‌توانند چندین عکس را انتخاب و روی “create album” ضربه بزنند. بااین‌کار، همه افراد حاضر در چت می‌توانند تصاویر آلبوم را مشاهده یا تصاویر آن را حذف و یا به‌آن اضافه کنند.
  • محدودیت بارگذاری فایل: تاکنون کاربران مسنجر تنها می‌توانستند فایل‌هایی با حجم حداکثر 25 مگابایت را بارگذاری کنند، اما این محدودیت به 100 مگابایت افزایش پیدا کرده است. البته دربرابر محدودیت فایل 2 گیگابایتی واتساپ خیلی ناچیز است، اما بازهم نسبت‌به قبل بهتر است.
  • اضافه‌شدن مخاطب از طریق QR: اکنون کاربران مسنجر ازطریق کد QR می‌توانند مخاطب جدیدی اضافه کنند. واتساپ سال‌هاست که این ویژگی را عرضه کرده است.

نظرشما درباره ویژگی‌های جدید مسنجر چیست؟ آیا از این پیام‌رسان استفاده می‌کنید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *