فناوری

گوگل‌میت به‌زودی این 3 ویژگی جدید را دریافت می‌کند

براساس گزارش منتشرشده، گوگل برای چند هفته آینده 3 ویژگی جدید را برای گوگل‌میت معرفی می‌کند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

گوگل‌میت، گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیاری را برای کاربران وب و موبایل خود ارائه می‌دهد. به گزارش فون‌آرنا این غول موتورهای جستجو اعلام کرده که در روزهای آینده سه ویژگی جدید را برای آسان‌تر کردن شخصی‌سازی ظاهر شما در گوگل‌میت معرفی می‌کند. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

1 – اولین ویژگی که قرار است طی چند روز آینده منتشر شود، ترکیب چند افکت ویدئویی در گوگل‌میت است. دراین حالت، کاربران گوگل‌میت قادر خواهند بود تا پس‌زمینه را با جلوه‌های فیلتر ترکیب و تجربه‌ای پویاتر ایجاد کنند.

بااضافه‌شدن این ویژگی، اکنون کاربران می‌توانند از یک نماد لایه جدید برای پیگیری تأثیرات استفاده‌شده روی کاشی استفاده کنند؛ همچنین می‌توانند با استفاده از همان نماد، یک یا همه افکت‌ها را بطور همزمان حذف کنند. افکت‌ها براساس دسته‌های پس‌زمینه، فیلترها و ظاهر دسته‌بندی می‌شوند و می‌توانند به کاربران برای کشف و اعمال افکت‌های مختلف کمک کنند.

2 – ویژگی دیگری که قرار است به گوگل‌میت اضافه شود، ویژگی نورپردازی استودیویی است. درنظر داشته باشید که این ویژگی فقط برای کاربران نسخه وب گوگل‌میت در دسترس است و در افزونه Duet AI for Google Workspace Enterprise گنجانده می‌شود. این ویژگی می‌تواند نور را با کیفیت استودیو شبیه‌سازی کند و دارای قابلیت‌های تنظیم موقعیت نور، روشنایی و رنگ است.

ویژگی جدید گوگل میت

3 – مورد دیگری که قرار است در آپدیت جدید گوگل‌میت ببینیم، صدای استودیویی است. این ویژگی نیز فعلاً در نسخه وب در دسترس است، اما طی هفته‌های آینده برای نسخه موبایل گوگل‌میت نیز معرفی می‌شود. این ویژگی بصورت خودکار، کیفیت صدای ضعیف هدست‌های بلوتوثی و شرکت‌کنندگان را با استفاده از هوش‌مصنوعی تقویت می‌کند. مانند ویژگی نورپردازی استودیویی، این ویژگی جدید نیز در افزونه Duet AI for Google Workspace Enterprise گنجانده می‌شود.

کاربران اندروید و iOS باید طی دو هفته آینده این ویژگی‌های جدید را دریافت کنند؛ این درحالیست که کاربران گوگل‌میت در وب باید تا پایان ماه آن‌ها را دریافت کنند. نظرشما درباره ویژگی‌های جدید گوگل‌میت چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید