تبلت

آیپد ایر و آیپد پرو نسل آینده با دوربین سلفی افقی جدید عرضه می‌شوند

آیپد ایر و آیپد پرو نسل بعد اپل از دوربین جدید فیس‌تایم افقی برخوردار خواهند بود.

براساس گزارشات منتشرشده، خط تولید آیپد اپل درحال ارتقاء است و تاکنون شایعات زیادی درباره آن‌ها منتشرشده است؛ از نمایشگر اولد آیپد پرو گرفته تا بازطراحی آیپد ایر. بااین‌حال، امروز شایعه جدیدی توسط Instant Digital در شبکه‌اجتماعی ویبو به‌اشتراک‌گذاشته شده که نشان می‌دهد اپل برای آیپد ایر و آیپد پرو نسل بعد از دوربین سلفی افقی استفاده می‌کند.

به‌گزارش گیزموچاینا، درحال‌حاضر هردو آیپد ایر و آیپد پرو از دوربین سلفی در بالای دستگاه استفاده می‌کنند؛ اما مشکل آن‌ها این است که در زمان برقراری تماس ویدئویی درحالت افتی، نمایی خارج از مرکز ایجاد می‌شود.

درنسل دهم آیپدها، اپل اقداماتی برای رفع این مشکل انجام داد. بااین‌حال، از آن زمان تاکنون اپل هیچ آیپد جدیدی را عرضه نکرده است. بااین‌حال، احتمالاً اپل این پیشرفت‌ها را برای سایر مدل‌ها نیز تعمیم خواهد داد.

دراین گزارش گفته‌شده که کدی در iOS 17.4 کشف‌شده که به جهت‌گیری دوربین افقی برای آیپد پرو نسل آینده اشاره دارد. در گزارش همچنین اشاره شده که هر دو اندازه 10.9 اینچی و 12.9 اینچی آیپد ایر نیز از دوربین افقی جدید استفاده می‌کنند.

البته هنوز جزئیات این تغییرات مشخص نیست، چراکه مداد فعلی اپل برای شارژشدن بصورت مغناطیسی، باید به کناره آیپد پرو و آیپد ایر متصل شود که باطراحی جدید دوربین افقی، به‌مشکل می‌خورد. بااین‌حال، شایعاتی وجود دارد مبنی‌بر اینکه اپل در کنار آیپدهای جدید، از یک قلم جدید نیز رونمایی می‌کند.

انتظار داریم که اپل مدل‌های جدید آیپد ایر و آیپد پرو را تا یک‌ماه آینده عرضه کند. اگر این تغییرات صحت داشته باشند، می‌توانیم منتظر یک تغییر گسترده در تبلت‌های اپل با هدف بهبود قابلیت‌ها باشیم. نظرشما درباره تغییر دوربین سلفی افقی چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *