لپ تاپ

لپ‌تاپ جدید HP EliteBook 635 Aero G11 در ژاپن عرضه شد + مشخصات

اچ‌پی لپتاپی باریک، سبک‌وزن و قدرتمند را در ژاپن عرضه کرد.

برند اچ‌پی به‌تازگی لپ‌تاپ EliteBook 635 Aero G11 را در ژاپن عرضه کرده که از طراحی نازک و وزن بسیار کمی برخوردار است؛ نوت‌بوک مذکور مشخصات سخت‌افزاری بسیاری خوبی دارد، از ویژگی‌های هوش‌مصنوعی برای تماس‌های‌تصویری پشتیبانی می‌کند و با ویندوز 11 پرو اجرا می‌شود.

به‌گزارش گیزموچاینا، در قلب دستگاه پردازنده AMD Ryzen 5 8640U یا Ryzen 7 8840U قرار گرفته که با 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت M.2 SSD جفت شده است. نوت‌بوک الیت‌بوک 635 آئرو G11 تنها 15.1 میلیمتر ضخامت دارد و کلاً 1 کیلوگرم وزن دستگاه می‌باشد.

اچ‌پی برای این دستگاه از یک نمایشگر 13.3 اینچی ال‌سی‌دی WUXGA استفاده کرده که نسبت‌ نمایشگر به بدنه %90 است. صفحه‌نمایش دارای حداکثر 400 نیت روشنایی است و از %100 فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند.

برای تماس‌های تصویری یک لنز 5 مگاپیکسلی با پوشش کشویی برای حفظ حریم‌خصوصی در اختیار دارید. همچنین این محصول به یک دوربین مادون‌قرمز با پشتیبانی از Windows Hello مجهز است که به‌شما اجازه می‌دهد حتی در محیط‌های تاریک هم قفل دستگاه را باز کنید. باتری دستگاه‌ها هم برای چرخه شارژ-دشارژ توانسته درجه‌بندی 1000 را بدست بیاورد؛ متأسفانه این شرکت ظرفیت باتری و قابلیت شارژ دستگاه را فاش نکرده است.

انواع پورت

  • 2 پورت USB Type-A 3.1 نسل 1
  • جک ترکیبی هدفون/میکروفون
  • 2 پورت USB Type-A 3.1 نسل 2 (پشتیبانی از USB PD و DisplayPort 1.4)
  • HDMI 2.1

نوت‌بوک EliteBook 635 Aero G11 جدید اچ‌پی برای اتصالات بی‌سیم هم از وای‌فای 6E و بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند.

ویژگی هوش‌مصنوعی لپ‌تاپ الیت‌بوک 635 آئرو G11

ویژگی‌های هوش‌مصنوعی

این لپ‌تاپ با استفاده از هوش‌مصنوعی AMD Ryzen، قابلیت “افکت استودیو ویندوز” را ارائه می‌دهد که برای بهبود ظاهر شما در کنفرانس‌های آنلاین استفاده می‌شود. این ویژگی می‌تواند پس‌زمینه را حذف و درحالیکه شما درحین مکالمه بجای دوربین، نمایشگر را نگاه می‌کنید، خط بینایی شما را اصلاح و تماس چشمی با مخاطب برقرار کند.

قیمت و در دسترس بودن

گفته می‌شود لپ‌تاپ الیت‌بوک 635 آئرو G11 بصورت انحصاری برای بازار ژاپن تولید شده و به‌نظر نمی‌رسد برای بازارهای خارجی عرضه شود. گفته می‌شود این ویژگی از 26 آوریل (7 اردیبهشت) با قیمت حدوداً 1800 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *