موبایل

ویژگی‌های جدید مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی صفحه‌کلید و گلکسی نوت سامسونگ فاش شدند

براساس گزارشی که منتشرشده، ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی صفحه‌کلید و گلکسی نوت سامسونگ فاش شدند. در ادامه می‌توانید جزئیات این اخبار را منتشر کنید.

براساس گزارشات منتشرشده سامسونگ برای بهبود تجربه‌کاربری، هوش‌مصنوعی را در سری گلکسی اس24 سامسونگ ادغام خواهد کرد. تاکنون چندین قابلیت از گوشی مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی سامسونگ ارائه شده که انتظار می‌رود هم برروی دستگاه و هم در فضای مجازی اجرا شوند. اکنون اندروید اتوریتی گزارش می‌دهد که آلوین در شبکه‌اجتماعی X از ویژگی‌های جدید هوش‌مصنوعی ویژه صفحه‌کلید سامسونگ و گلکسی نوت صحبت کرده است.

براساس گفته‌های این کاربر شبکه‌اجتماعی X، ویژگی‌های جدید Galaxy AI برای صفحه‌کلید باعث می‌شود صفحه‌کلید Gboard را کنار بگذارید. در ادامه جزئیات این خبر را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌های جدید هوش‌مصنوعی سامسونگ

گفته می‌شود برنامه‌های به‌روز شده صفحه‌کلید سامسونگ و گلکسی نوت به کاربران این اجازه را می‌دهند که صفحات وب را خلاصه کنند و اطلاعات را ساده‌تر دریافت کنند. از دیگر ویژگی‌های گلکسی AI می‌توان به تشخیص لحن و تبدیل جمله اشاره کرد. قابلیت تشخیص‌صدا اولین‌بار در دسامبر 2023 برای صفحه‌کلید سامسونگ مشاهده شد.

کاربران برای سفارشی‌کردن سبک ارتباطی خود، می‌توانند از بین 5 زنگ حرفه‌ای و غیررسمی انتخاب داشته باشند. این ویژگی حتی برای اینکه به ارتباط پویاتر در پیام‌های فوری کمک کند، امکان ادغام ایموجی‌ها در جملات را فراهم می‌کند. همچنین گفته می‌شود گلکسی AI قادر خواهد بود تا خط‌نویسی‌های دست‌نوین روی گلکسی نوت را به فرمت‌هایی مانند ایمیل حرفه‌ای یا دعوت‌نامه رسمی تبدیل کند.

گذشته از مواردی که ذکر شده، کارشناسان معتقد هستند که صفحه‌کلید و گلکسی نوت سامسونگ نسبت‌به آنچه فاش شده، ویژگی‌های بسیار بیشتری دارند.

از جمله ویژگی‌های هوش‌مصنوعی که شایعه‌شده با گلکسی AI و One UI 6.1 به سری گلکسی اس24 سامسونگ اضافه خواهند شد عبارتند از: ترجمه زنده در برنامه تلفن، ویرایش‌های تولید در برنامه دوربین، تولید تصاویر پس‌زمینه توسط AI و… .

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید