خودرو

پیش‌فروش جدید شاهین اتوماتیک آغاز شد + شرایط [دی 1402]

شرکت خودروسازی سایپا درتازه‌ترین اطلاعیه خود، خبر از پیش‌فروش اتومبیل شاهین اتوماتیک داده است. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

دراین طرح فروش، فقط افرادی می‌توانند شرکت کنند که در دی‌ماه سال جاری از طریق طرح عادی سامانه یکپارچه برای شاهین با گیربکس اتوماتیک ثبت‌نام اولیه انجام داده باشند و روز گذشته 19 دی‌ماه 1402 از طرف سایپا برای آن‌ها پیامک واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام ارسال شده است.

فضای کابین شاهین اتوماتیک

شرایط پیش‌فروش شاهین اتومات

در جدولی که سایپا برای این خودرو ارائه کرده است، مشتریان بایستی مبلغ 320 میلیون و 859 هزارتومان را طبق زمان اعلام‌شده در پیامک بعنوان پیش‌پرداخت به‌حساب شرکت واریز نمایند. مطمئناً افرادی که در موعد مقرر مبلغ پیش‌پرداخت را واریز نکنند، از طرح حذف می‌شوند و اولویت خود را از دست می‌دهند.

طبق اعلام شرکت قیمت‌نهایی این محصول، بصورت قیمت روز و در زمان تحویل مندرج در قرارداد محاسبه می‌شود. درنظر داشته باشید که این اتومبیل در مردادماه و شهریورماه 1403 تحویل مشتری داده می‌شود و قیمت شاهین اتومات نیز طبق قیمت روز در آن زمان محاسبه و اعلام خواهد شد.

در ادامه می‌توانید جدول شرایط پیش‌فروش شاهین اتوماتیک را مشاهده کنید:

نوع خودروپیش‌پرداخت(تومان)قیمت خودروزمان تحویل
شاهین با گیربکس اتوماتیک320.859.000قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریانمرداد،شهریور1403

متقاضیانی که پیامک واریز وجه برای آن‌ها ارسال شده است، بایستی به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کنند و در آن‌جا نسبت‌به واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند.

خودرو شاهین اتومات

مشخصات شاهین اتوماتیک

این خودرو که درسال 1401 تولید شده است، به موتور 4 سیلندره 8 سوپاپه توروبو شارژ مجهز شده که به‌کمک گیربکس CVT، می‌تواند 109 اسب‌بخار قدرت و 178 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند.

ازجمله امکانات رفاهی شاهین اتومات می‌توان به مواردی همچون سنسور نور، دی‌لایت، استارت دکمه‌ای، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه اتوماتیک، سنسور باد تایر، سامانه GSI، نمایشگر لمسی، بلوتوث، دوربین و سنسور پارک عقب، رهیاب ماهواره‌ای، کروز کنترل، رینگ‌های آلومینیومی 16 اینچی، شیشه‌های UV و… اشاره کرد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *