نرم افزار و اپلیکیشن

آپدیت جدید واتساپ، 2 ویژگی کلیدی را اضافه می‌کند

کاربران به‌زودی می‌توانند، چت‌های خود را مخفی و استوری‌های خود را خصوصی کنند.

واتساپ درحال آماده‌شدن برای انتشار آپدیتی جدید است تا حریم خصوصی و تعامل کاربر را بهبود ببخشد. گفته می‌شود این آپدیت برای حفاظت از چت‌ها و استوری‌های واتساپ طراحی شده است.

به‌گفته اندرویداتوریتی، واتساپ قصد دارد در آپدیت جدید، ویژگی چت قفل‌شده را ارائه دهد. این ویژگی برای حفظ حریم خصوصی چت‌ها استفاده می‌شود و به‌کاربران اجازه می‌دهد تا چت‌های مهم خود را از دید سایرین مخفی نگه دارند.

برای استفاده ازاین ویژگی، کاربر ابتدا بایستی یک کد مخفی در تنظیمات قفل چت تلفن اصلی خود ایجاد کند. با انجام این‌کار، چت‌های قفل‌شده از لیست چت استاندارد تمام دستگاه‌های متصل به‌حساب اصلی مخفی می‌شوند و تنها درصورتی قابل مشاهده خواهند بود که کد مخفی وارد شود.

ویژگی دیگری که واتساپ قصد دارد در آپدیت جدید منتشر کند، نمایش استوری به افرادی خاص است. این ویژگی که در نسخه بتا iOS 24.7.10.71 مشاهده شده، به‌کاربر این اجازه را می‌دهد که در زمان انتشار استوری، افرادی را که مایل است این وضعیت را مشاهده کنند انتخاب کند. بااین‌کار، فقط آن افراد خاص اعلان دریافت می‌کنند و می‌توانند وضعیت جدید را مشاهده کنند.

گفتنی است که این به‌روزرسانی‌ها فعلاً درحال توسعه هستند، اما کاربران اندرویدی و آیفون واتساپ می‌توانند این انتظار را داشته باشند که آپدیت جدید به‌زودی برای آن‌ها منتشر شود. نظرشما درباره ویژگی‌های جدید واتساپ چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید