ریپورتاژ آگهی

خرید هوشمندانه موبایل با نیک لرن

در این روزهایی که خرید موبایل به دلیل فراوانی مدل و مشخصات ، کار بسیار سختی است و از طرفی اعتماد به فروشندگان با توجه به محدود بودن بودجه خرید ، کمی دشوار است . بهتر است خودمان دست به کار شویم و با استفاده از  نقد و بررسی موبایل ، در خرید موبایل مانند یک حرفه ای برخورد کنیم .در مرحله اول ،ابتدا باید با توجه به بودجه ا ی که داریم ، گوشی های موجود در بازار را از سایرین تفکیک کنیم. سپس امکاناتی که از گوشی مد نظرمان انتظار داریم را لیست کنیم . بد نیست قبل از تمام این بررسی ها از خودمان بپرسیم که  گوشی مورد نظر قرار است چه نیازی را از ما برطرف کند .

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید هوشمندانه موبایل با نیک لرن

مقایسه سخت افزار موبایل

افراد مختلف با توجه به نوع کاربرد گوشی های موبایل، ممکن است انتظارات متفاوت باشد.  عده ای گوشی موبایل را فقط برای بازی می خرند و برای آنها مهم است که هنگام اجرای آن دجار مشکل نشوند. اما برای کسانی که اطلاعاتی از سخت افزار های موبایل های هوشمند ندارند، این عمل کمی دشوار است. به همین خاطر ما سیگنال های خوب بودن یک قطعه موبایل و برتری نسبت به مدل های مشابه را با رنگ سبز برای شما مشخص کرده ایم.

امکانات یک گوشی خوب میتواند شامل کیفیت ساخت ، نمایشگر ، دوربین ، باتری و سخت افزار آن باشد . یکی از  سایت هایی خوب در زمینه معرفی و مقایسه گوشی ، نیک لرن  است . این سایت به طور تخصصی به معرفی و بررسی گوشی های موبایل و مقایسه آن ها می پردازد . شما میتوانید برای خرید گوشی موبایل از سایت  نیک لرن کمک بگیرید .

مقایسه قیمت بر اساس کیفیت

تنوع قیمتی در گوشی ها مخصوصا در بازار موبایل به شدت گیج کننده است . ممکن است شما یک گوشی با کیفیت و از یک برند را در چندین قیمت مشاهده کنید . این مسئله تا حدودی به گارانتی محصولات بر میگردد . اما نقش دلالان در این زمینه هم کم رنگ نیست و ممکن است به ضرر شما تمام شود . اما شما به راحتی می توانید ارزش واقعی یک گوشی موبایل را تخمین بزنید .

مقایسه قیمت بر اساس کیفیت

مهمترین بررسی ها قبل از خرید موبایل

بررسی موارد مهم قبل از خرید موبایل می تواند کار شما را در خرید هوشمندانه موبایل کمک کند. از جمله مواردی که قبل از خرید باید حتما آن را بررسی کنید می توان به ظرفیت باتری موبایل، کیفیت صفحه نمایشگر، کیفیت دوربین موبایل، جنس بدنه و امنیت گوشی مورد نظر اشاره کرد. ما کار شما را راحت کرده ایم. کافی است وارد سایت نیک لرن شوید و نام گوشی مورد نظر را وارد کنید تا برای شما در قسمت  نقد و بررسی موبایل، تمامی موارد گفته شده ظاهر شود. حالا به راحتی و با خیال آسوده می توانید یک خرید هوشمندانه داشته باشید.

تردید بین انتخاب دو یا چند گوشی موبایل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید موبایل، بین خرید چند گوشی دچار تردید و سردرگمی می شوید. با بگوییم که شما تنها نیستید و تقریبا 90 درصد مردم برای بیشتر خرید های خود، این حالت را دارند. رسالت ما در مجموعه نیک لرن کمک و راهنمایی برای خرید کالا های تکنولوژی از جمله خرید موبایل است. قیمت موبایل و تنوع قیمتی موجود در بازار حتی برای یک مدل از گوشی موبایل ممکن است واقعا برای شما کلافه کننده باشد. نیک لرن تلاش می کند تا شما برای خرید های خود دیگر دچار سردگمی ها و ترید ها نباشید و بتوانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.

بررسی های امنیتی قبل از خرید گوشی دست دوم

با توجه به گران شدن قیمت گوشی موبایل  عده ای زیادی دیگر تمایل به خرید گوشی های نو ندارند. از این رو بازار خرید و فروش گوشی های دست دوم بسیار رونق گرفته است. مثل هر بازار پر سود، خرید و فروش گوشی دست دوم هم از شر افراد سودجو در امان نبوده است. اگر با نرم افزار های مخرب و یا بررسی های امنیتی خرید موبایل و همچنین امکانات امنیتی انواع گوشی های آشنایی ندارید، توصیه می کنیم حتما نقد و بررسی موبایل سایت نیک لرن را مشاهده کنید.

بررسی قیمت موبایل

یکی از اقدامات مهم سایت نیک لرن بررسی واقعی بودن و یا عدم واقعی بودن قیمت موبایل در انواع مختلف است. ما با بهره گیری از جدید ترین مدل های هوش مصنوعی و با بهره گیری از یادگیری ماشینی، قیمت های سراسر وب را استخراج کرده و ارزانترین قیمت ها رار به شما عزیزان نشان خواهیم داد. با نمودار های قیمتی که در اختیارتان قرار می گیرد به راحتی می توانید قیمت واقعی گوشی موبایل یا قیمت حبابی آن را تشخیص دهید.

خرید گوشی آنلاین یا افلاین مسئله این است

خرید گوشی به صورت آنلاین حتی برای کسانی که تمام خرید های خود را مخصوصا در این ایام ، به صورت آنلاین انجام می دهند ، ممکن است کمی دلهره آور باشد . سوالاتی مثل اینکه آیا گوشی سالم به دست ما می رسد ؟آیا تمام لوازم جانبی درون جعبه ارسال می شود ؟ پس از خرید در صورت خرابی اولیه آیا شرکت واسط فروش آنلاین ، مسئولیت آن را می پذیرد ؟

تمامی این سوال ها درست است و ممکن است برای هر کسی پیش بیاید . در سایت نیک لرن ، علاوه بر معرفی و نقد بررسی گوشی موبایل و کالای تکنولوژی مثل لپ تاپ  ، فروشگاه های معتبر در زمینه فروش آنلاین کالای دیجیتال به شما معرفی شده است و میتوانید چند فروشگاه معتبر و مورد تایید نیک لرن را برای خرید آنلاین خود با هم مقایسه کنید .

خرید گوشی آنلاین یا افلاین مسئله این است

با تمام این صحبت ها اگر هم قصد خرید گوشی به صورت حضوری را دارید حتما موارد گفته شده را رعایت کنید و یک دید کلی از سخت افزار و نرم افزار گوشی مورد نظر داشته باشید .

مثلا اگر فروشنده به شما گفت که این گوشی ip65 دارد بدانید منظور آن چیست .یا اگر شندید این گوشی nfc دارد و یا gorilla glass6 است بدانید در مورد چه چیزی صحبت می کند . دانستن شما تا حد زیادی جلوی اغراق های فروشندگان را خواهد گرفت . زیرا متوجه خواهند شد با فردی مواجه هستند که اطلاعات نسبی در مورد آن گوشی دارد و با تصمیم قبلی اقدام به خرید موبایل گرفته است .

یکی دیگر از امکانات سایت نیک لرن نقد و بررسی لپ تاپ است . همانند راهنمای خرید موبایل ، شما میتوانید از مقایسه های این سایت برای خرید لپ تاپ نیز استفاده کنید . بر خلاف موبایل ، لپ تاپ تاحدودی پیچیدگی های کمتری برای خرید دارد و شما میتوانید با خواندن چند مطلب مفید و تخصصی در زمینه  لپ تاپ ، به راحتی خرید خود را انجام دهید .

آدرس سایت نیک لرن=  niklearn.com

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *