موبایل

قیمت گوشی‌های سری نوا 12 هواوی در بازار اروپا مشخص شد

تلفن‌های سری نوا 12 هواوی که ماه گذشته معرفی شدند، امروز به بازار اروپا رسیدند.

ماه گذشته بود که هواوی سری نوا 12 را برای بازارهای بین‌المللی معرفی کرد؛ این سری از دستگاه نوا 12s، نوا 12 SE و نوا 12i تشکیل شده است. درنظر داشته باشید که این سری شبکه 4G را ارائه می‌دهند و با رابط‌کاربری EMUI 14 اجرا می‌شوند.

در گزارشی که توسط جی‌اس‌ام‌آرنا منتشرشده، گفته‌شده که این سری به بازار اروپا رسیده و ما قصد داریم در ادامه قیمت هرمدل را در بازار اروپا معرفی کنیم. نکته‌ای که وجود دارد، این سری دسترسی فروشگاه گوگل‌پلی به‌دلیل تحریم ایالات‌متحده ندارد.

قیمت گوشی‌های سری نوا 12 هواوی در بازار اروپا

هواوی نوا 12S مدل برتر این سری است که در یک پیکربندی 8/256 گیگابایتی با قیمت 500 یورو عرضه می‌شود. گفته می‌شود همراه تلفن یک جفت هدفون هواوی فری‌بادز SE 2 به‌ارزش 50 یورو هم رایگان داده می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند ساعت‌هوشمند هواوی‌واچ فیت 2 را با %50 تخفیف خرید کنند.

مدل بعدی این سری، هواوی نوا 12 SE است که آن‌هم مانند مدل نوا 12s در یک پیکربندی 8/256 گیگابایتی با قیمت کمتر 380 یورو عرضه می‌شود. برای این مدل هم هدفون رایگان و %50 تخفیف خرید ساعت‌هوشمند درنظر گرفته شده است.

ارزان‌ترین مدل این سری نوا 12i است که در نسخه 8/128 گیگابایتی تولید‌شده و با قیمت 280 یورو فروخته می‌شود. همراه این مدل یک جفت هدفون رایگان به‌همراه %50 تخفیف برای خرید هواوی بند 8 هم ارائه می‌شود.

هواوی اعلام کرده که مشتریان می‌توانند ضمانت‌نامه تمدید‌شده Huawei Care را با 59 یورو برای یکسال دریافت کنند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *