ریپورتاژ آگهی

تبلت دانش آموزی ارزان با سیستم عامل ویندوز مخصوص مدرسه ( مدرس و دانشجو )

سلام به همه ! زمان شروع مدرسه است ! ممکن است برخی خوشحال باشند و برخی نه، اما در هر دو حالت خبر خوب این است که تبلت دانش اموزی ارزان با سیستم عامل ویندوز از راه رسیده است ! و اگر قادر به خرید لپ تاپ استوک یا اکبند نیستید این تبلت های دانش اموزی بهترین گزینه خواهد بود

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد..

اگر دانشجو یا مدرس دانشگاه یا دانش اموز هستید ، حتما به یک تبلت همراه و قابل حمل نیاز دارید علی الخصوص در این زمان همه گیری کرونا که کلاس ها انلاین شده و همه شرایط یک تبلت را میطلبد که بتوان به همه جا ان را حمل کرد و هر نرم افزاری را روی ان نصب کرد همچنین به سادگی و اسانی قابل استفاده باشد .

تبلت های سرفیس پرو مایکروسافت یکی از چند محصول Microsoft است که در این بین نسل پرو ان برای تحصیل و دانشگاه و مدرسه بهترین گزینه است همچنین برنامه آموزشی مایکروسافت برای سرفیس پرو این است که آنها محصولات خود را تبلیغ می کنند و دانش آموزان را با دستگاه های قابل اعتماد مفید برای مدرسه تضمین می کنند که بهترین پیشنهاد مایکروسافت برای تبلت دانش اموزی و دانشجویی خرید سرفیس پرو 5 است .

تبلت دانش آموزی ارزان با سیستم عامل ویندوز مخصوص مدرسه ( مدرس و دانشجو )

چرا باید تبلت دانش اموزی با سیستم عامل ویندوز بخریم ؟؟؟؟

اولین دلیل برای خرید تبلت دانش اموزی با سیستم عامل ویندوز این است که شما از این پس علاوه بر برنامه های اندرویدی می توانید میلیون ها نرم افزار ویندوزی هم نصب کنید ( چون سرفیس پرو دارای ویندوز 10 است ) و علاوه بر کارهای مدرسه و دانشگاه از ان برای کار های روزمره و حتی کاری خود استفاده کنید و نرم افزار هایی مثل فوتوشاپ – اتوکد – adobe connect و … را نصب و اجرا کنید حتی با ان فیلم ببینید و بازی هایی مثل FORZA و HALO انجام دهید .

علاوه بر ان میتوانید کارهای فریلنسری و ازادکاری انجام دهید و به دلیل کیبورد فوق العاده راحت و نرم ان تا ساعت ها مشغول تایپ باشید و گذر زمان را حس نکنید .

دارای دوربین جلویی و عقبی با کیفیت است که شما را از داشتن وبکم بی نیاز می کند و میتوانید با بالاترین کیفیت کنفرانس بدهید یا ویدیو ضبط کنید .

این تبلت علاوه بر وزن بسیار کمی که دارد یک صفحه نمایش تاچ 10 انگشتی مجهز به حسگر به شما میدهد که به کمک قلم سرفیس پرو میتواند کار های طراحی و گرافیک انجام دهید و مثل مک بوک با ان نقاشی بکشید ( سرفیس پرو در استودیو های طراحی و گیمینگ برای بازی سازی و نقاشی کردن به کار می رود ) و به نسبت امکاناتی که به شما می دهد بسیار قیمت ارزان و مناسبی دارد .

این تبلت مخصوص اساتید و مدرسان دانشگاه نیز می باشد چون با ان می توانند به سایت ها و نرم افزار های ورود به کلاس های مجازی بدون محدودیت دست پیدا کنند و چندین فایل و برنامه و صفحه را همزمان اجرا کنند تا به بهترین نحو کلاس را اداره کنند .

اگر فکر می کنید با تعاریف و ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم قیمت سرفیس پرو 4 گران باشد کاملا اشتباه می کنید و قیمت ان بسیار ارزان است حتی اگر نمی توانید سرفیس پرو 5 اکبند را بخرید میتوانید با خرید سرفیس پرو 5 استوک از سایت نوژینو باز هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید .

فروشگاه اینترنتی نوژینو به عنوان بزرگنرین وارد کننده لپ تاپ و محصولات مایکروسافت سرفیس هم اکنون مجموعه ای عظیم از تبلت های دانش اموزی و دانشجویی را با قیمت بسیار ارزان و تخفیف 30% الی 65% به فروش می رساند که برای خرید می توانید به سایت نوژینو مراجعه کنید و با خرید تبلت دانش آموزی از سایت نوژینو از تخفیف فوق العاده بر روی لوازم جانبی هم بهره مند شوید .

 

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *