ریپورتاژ آگهی

دریافت مدارک فنی و دانشگاهی در آموزشگاه پل چه مزایایی دارد؟

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای افرادی که در زمینه مهارت‌های فنی مشغول به کار هستند، داشتن مدرک فنی و دانشگاهی از اهمیت بسزایی برخوردار است. اگر به تازگی تمایل دارید که در این قبیل از رشته‌ها آموزش ببینید، توصیه می‌کنیم دریافت مدرک معتبر را جدی بگیرید. اگر چندین سال است که در این زمینه مشغول به کار هستید؛ اما برای دریافت مدرک اقدام نکرده‌اید، به احتمال زیاد درباره مزایای دریافت مدارک معتبر اطلاعی ندارید. در این مطلب برایتان خواهیم گفت که با دریافت این قبیل از مدارک از چه مزایایی بهره‌مند خواهید شد، برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

3 مزیت منحصربه‌فرد دریافت مدرک فنی و دانشگاهی در آموزشگاه پل

آموزشگاه پل یکی از پیش‌گامان در زمینه آموزش مهارت‌های فنی است. اگر به رشته‌های فنی علاقه‌مند باشید حتماً دربارۀ این آموزشگاه شنیده‌اید. دوره‌های آموزشگاه پل شامل آموزش مهارت‌های فنی در زمینه نصب، راه‌اندازی و مونتاژ دوربین‌های مدار بسته، تعمیرات تخصصی لپ تاپ و کامپیوتر و تعمیرات موبایل می‌شود.

دوره آموزش تعمیرات موبایل در تهران، که از مقدماتی تا سطوح پیشرفته را پوشش می‌دهد، از تجهیزات و روش‌های آموزشی به‌روز برای فراهم‌آوردن یک محیط عملی استفاده می‌کند که دانش‌آموزان را برای مواجهه با چالش‌های بازار کار آماده می‌سازد. با تأکید بر کار عملی، این کلاس آموزش تعمیرات موبایل در تهران دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا دانش خود را با تمرین بر روی دستگاه‌های واقعی به کار بگیرند، که آن‌ها را برای فعالیت مؤثر در حرفه تعمیرات موبایل آماده می‌سازد. شما عزیزان با شرکت در این دوره‌ها و دریافت مدارک فنی و دانشگاهی آموزشگاه پل از سه مزیت زیر بهره‌مند خواهید شد.

1. سهولت در پروسه دریافت مدرک فنی و دانشگاهی

اگر قصد دارید که در اسرع وقت و بدون اتلاف زمان برای دریافت مدارک معتبر اقدام کنید، آموزشگاه پل بهترین انتخاب ممکن است. در واقع شما جامع‌ترین سرفصل‌ها را در مدت زمان کوتاه و به صورت آنلاین آموزش می‌بینید و بعد از اتمام کلاس‌ها باید برای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای اقدام کنید. به این منظور ابتدا در آزمون کتبی شرکت کرده و حداقل نمره 50 را در این آزمون کسب کنید. بعد از دریافت نمره قبولی باید در آزمون عملی ثبت نام کرده و نمره حداقل 70 را به دست آورید.

با دریافت نمرات قبولی موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه ای خواهید شد. لازم به ذکر است که آموزشگاه پل به شرکت کنندگان در دوره‌های فنی و غیر حضوری مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم کشور نیز اعطا می‌کند. این مدارک علاوه بر ایران در سایر اقصی نقاط جهان نیز معتبر هستند که در ادامه به این مبحث می‌پردازیم.

تعمیرات لپ تاپ

2. معتبر بودن مدارک در ایران و اقصی نقاط جهان

از آنجایی که سازمان فنی و حرفه ای عضو سازمان کار جهانی است، مدارک فنی و حرفه ای آموزشگاه پل که دارای مهر فنی و حرفه ای هستند در اقصی نقاط جهان معتبر شناخته شده و برای مهاجرت کاری نیز کاربردی هستند. لازم به ذکر است که آموزشگاه پل به کارآموزان دوره آنلاین مهارت‌های فنی، مدرک بین المللی نیز اعطا می‌کند.

3. امکان معرفی به بازار کار بعد از دریافت مدرک فنی و دانشگاهی

از دیگر مزایای دریافت مدرک فنی و دانشگاهی از آموزشگاه پل می‌توان به این مسئله اشاره کرد که کارآموزان برتر به بازار کار نیز معرفی می‌شوند. در نتیجه اگر سابقه کاری و رزومه ندارید، جای نگرانی وجود ندارد. کافی است دوره‌های آموزشی را با موفقیت پشت سر گذاشته و موفق به دریافت مدرک شوید. آموزشگاه پل مسیر شغلی شما را هموار می‌کند.

نصب دوربین مدار بسته

با شرکت در دوره‌های آموزشگاه پل از چه امتیازاتی بهره‌مند می‌شوید؟

جالب است بدانید که علاوه بر مزیت‌هایی که دریافت مدرک فنی و دانشگاهی برایتان به همراه دارد با شرکت در دوره‌های آموزشگاه پل از مزایا و امتیازات زیر نیز بهره‌مند خواهید شد:

دروس این دوره توسط برترین اساتید کشوری تدریس می‌شوند.

قبل از ثبت نام در دوره می‌توانید از سرفصل‌ها مطلع شده و به این مسئله پی ببرید که آیا دوره آموزشی با مهارت و توانایی شما سازگاری دارد یا نه؟

هزینه شرکت در این دوره‌ها کاملاً منصفانه و مقرون به صرفه است.

در صورت عدم رضایت از کلاس‌های آموزشی، هزینه ثبت نام در دوره برای کارآموزان برگشت داده می‌شود.

این دوره‌های آموزشی کاملاً عملی محور بوده و صرفاً به مباحث تئوری خلاصه نمی‌شوند.

تنوع دوره‌های فنی بالا است و حوزه‌های تعمیرات موبایل، لپ تاپ و دوربین مدار بسته را شامل می‌شود.

ویدئوهای دوره به صورت دائم در دسترس کارآموزان بوده و مرتب آپدیت می‌شوند.

برای شرکت در این دوره محدودیت جغرافیایی وجود نداشته و افراد از تمامی شهرهای ایران می‌توانند برای ثبت نام شرکت کنند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده و اطلاعات کاملی دربارۀ مزایای دریافت مدارک فنی و دانشگاهی در آموزشگاه پل به دست آورده باشید. در پایان باید به این نکته مهم اشاره کنیم که با دریافت این مدرک می‌توانید میزان حقوق خود را افزایش داده و به درآمد دلخواه خود دست یابید. در نتیجه بهتر است برای شرکت در این دوره تعلل نکرده و هر چه زودتر اقدام کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *