گجت

رندرهای رسمی هواوی بند 9 فاش شدند + مشخصات

در ادامه می‌توانید رندرها و مشخصات رسمی هواوی بند 9 را مشاهده کنید.

به‌تازگی تصاویری از هواوی بند 9 نسل بعد منتشر شده که به‌ما اجازه می‌دهد، نگاهی به‌این مچ‌بند هوشمند پیش‌از عرضه داشته‌باشیم.

درحالیکه هواوی، مچ‌بند نسل‌بعدی خود را با شعار “عصر جدیدی در مد مچ‌دست و بهبود ویژگی‌های خواب” معرفی می‌کند، اما هواوی بند 9 در تصاویر فاش‌شده، شباهت زیادی به هواوی بند 8 نسل قبلی خود دارد.

رندرهای هواوی بند 9

به‌گزارش گیزموچاینا، نشریه آلمانی WinFuture رندرهایی با ظاهر رسمی از Huawei Band 9 منتشر کرده که داستانی آشنا را روایت می‌کند. این مدل، طراحی مشابه نسل قبلی خود دارد، از صفحه‌نمایش مستطیلی با گوشه‌های گرد و یک دکمه در کنار استفاده می‌کند.

براساس گزارش، هواوی بند 9 در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید، زرد و دو رنگ صورتی عرضه می‌شود. گفته می‌شود، به‌جزء رنگ آبی، بقیه رنگ‌ها از بند سیلیکونی استفاده می‌کند.

همچنین گفته می‌شود که هواوی بند 9 از همان نمایشگر 1.47 اینچی امولد با وضوح 368×194 پیکسل هواوی بند 8 استفاده می‌کند. باتری آن 108 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و مانند نسل قبل دارای ATM 5 (مقاومت در برابر آب) میباشد و ازطریق بلوتوث و WLAN به تلفن‌های‌هوشمند متصل می‌شود.

از آنجاییکه که تقریباً همه‌چیز هواوی بند 9 با هواوی بند 8 مشترک است، هواوی تصمیم گرفته تا استراتژی قیمت‌گذاری را نیز ثابت نگه دارد و این مدل را باهمان قیمت 59 یورو سال گذشته در اروپا عرضه کند.

درحال‌حاضر، تاریخ مشخصی برای عرضه و در دسترس قرار گرفته مچ‌بند جدید هواوی اعلام نشده است. نظرشما درباره هواوی بند 9 چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *