موبایل

سامسونگ بصورت رسمی از گلکسی M55 5G رونمایی کرد + مشخصات

در ادامه می‌توانید مشخصات رسمی گلکسی M55 5G سامسونگ را مشاهده کنید.

سامسونگ از تلفن جدید گلکسی M55 بصورت رسمی در برزیل رونمایی کرد. از آنجایی‌که تلفن‌های سری M سامسونگ، مشخصاتی مشابه همتایان سری A خود دارند تصور میشد که گلکسی M55 هم این الگو را در پیش بگیرد. اما به‌نظر می‌رسد اینگونه نیست و گلکسی M55 جدید تغییرات زیادی با گلکسی A55 معرفی‌شده در ماه قبل دارد.

گلکسی M55 5G سامسونگ

براساس گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، تلفن جدید گلکسی M55 نسبت‌به A55 تفاوت‌هایی دارد که می‌توان آن‌ها را در نمایشگر بزرگتر، تراشه متفاوت‌تر و شارژ سریعتر خلاصه نمود. در ادامه باما باشید تا مشخصات این دستگاه جدید را خیلی سریع بررسی کنیم.

مشخصات گلکسی M55

جدیدترین عضو سری M حول یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولدپلاس با وضوح فول‌اچ‌دی‌پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز می‌گردد. این نمایشگر حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه و حسگر اثرانگشت اپتیکال را زیر خود پنهان کرده است. در بالای صفحه‌نمایش و در مرکز آن نیز، دوربین سلفی درون یک سوراخ پانچ قرار گرفته است.

مشخصات دوربین گلکسی M55 5G

پشت دستگاه دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی بصورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

قدرت دستگاه را تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تأمین می‌کند. این درحالیست که گلکسی A55 قدرت خود را از تراشه اگزینوس 1480 دریافت می‌کند.

تلفن جدید سامسونگ با رابط‌کاربری One UI 6.1 مبتنی‌بر اندروید 14 راه‌اندازی می‌شود. سامسونگ تضمین کرده که این مدل 4 آپدیت بزرگ نرم‌افزاری و 5 سال وصله امنیتی را دریافت خواهد کرد.

باتری و سرعت شارژ گلکسی M55

گلکسی M55 انرژی موردنیاز خود را از باتری 5000 میلی‌آمپری تأمین می‌کند. این دستگاه از شارژر 45 واتی Super Fast Charging 2.0 پشتیبانی می‌کند که طبق ادعا سامسونگ می‌تواند در نیم‌ساعت، %70 از ظرفیت باتری را تکمیل نماید.

جدیدترین موبایل سامسونگ در رنگ‌های آبی تیره و سبز روشن با قیمت حدوداً 600 دلار در تریم ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. درحالیکه این دستگاه فعلاً در برزیل معرفی شده، اما انتظار می‌رود که به‌زودی برای سایر کشورها نیز عرضه شود.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *