ریپورتاژ آگهی

محبوب‌ترین شت کوین‌های 2023 + نحوه معامله

شت کوین (Sheet Coin) رمز ارزی بدون ارزش است که هیچ هدف خاص و قابل تشخیصی را دنبال نمی کند. این اصطلاح اغلب برای توصیف آلت کوین ها یا ارزهای رمزنگاری شده ای که پس از محبوب شدن بیت کوین توسعه یافته اند، استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی محبوب ترین شت کوین های 2023 که توجه کاربران زیادی را به خود اختصاص دارد بپردازیم.

شت کوین های محبوب 2023

‏1. دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) پیشرفت قابل توجهی داشته است. اگرچه زمان زیادی از راه اندازی این رمز ارز نمی گذرد، اما به سرعت به یکی از گران قیمت ترین ارزهای رمزنگاری شده تبدیل شد و اکنون یکی از ده ارز دیجیتال با ارزش برتر در اقتصاد واقعی توکن های رمزنگاری است.

سال گذشته چندین شرکت شروع به دریافت دوج کوین به عنوان شیوه پرداخت کردند. این شرکت ها شامل خودروساز تسلا، شرکت تونل‌سازی Boring و زنجیره‌ای از تئاترهای AMC است. ما معتقدیم که این تمایل ادامه خواهد داشت و منجر به افزایش سرسام آور قیمت دوج کوین خواهد شد.

جهت معامله برای خرید دوج کوین و یا فروش آن، می توانید از طریق صرافی های معتبر مانند بایننس، اوکی اکسچنج، کریپتو دات کام، کرکن و … اقدام نمایید.

آموزش خرید دوج کوین

‏2. لونا کلاسیک

ارز دیجیتال لونا کلاسیک (LUNC) رمز ارز اصلی اکوسیستم بلاک چین و استیبل کوین Terra (که قبلاً تحت علامت “LUNA” معامله می شد) و یکی از بهترین ارزهای دیجیتال قابل دسترسی برای خرید بود. اما پس از شکست پروژه Terra، همه چیز تغییر کرد.

اگرچه قیمت لونا کلاسیک چندان قابل توجه نیست، اما هنوز هم یکی از بهترین شت کوین های ممکن است و بسیاری از سرمایه گذاران هنوز ارزش زیادی برای این رمز ارز قائل هستند. این دارایی سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرده است که معتقدند هنوز امکان افزایش قیمت و سود برای آنها وجود دارد.

برای انجام معاملات خود با استفاده از ارز دیجیتال لونا کلاسیک، می توانید صرافی های معتبری مانند کریپتو دات کام، اوکی اکسچنج، بایننس و … را انتخاب نمایید.

‏3. شیبا اینو

اگر نمی خواهید بر روی ارز دیجیتال دوج کوین سرمایه گذاری کنید، ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) گزینه مناسبی برای شما است. ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2020 به بازار عرضه شد و به دلیل ادعای خود به عنوان “قاتل دوج کوین” در میان کاربران محبوب شد.

شیبا اینو

اگرچه شیبا اینو در حال حاضر هیچ مورد استفاده ای ندارد، اما محبوبیت آن غیرقابل انکار است.

جهت معامله برای خرید شیبا اینو https://ok-ex.io/buy-and-sell/SHIB و یا فروش آن، می توانید از طریق صرافی های معتبر مانند بایننس، اوکی اکسچنج، کریپتو دات کام، کرکن و … اقدام نمایید.

‏4. مونا کوین

ارز دیجیتال مونا کوین (MONA) پس از یک تبلیغ تلویزیونی که از آن پشتیبانی می کرد، در ژاپن به شهرت رسید و یکی از با ارزش ترین میم کوین ها از نظر قیمت است که در دسامبر 2017 به بالاترین حد خود یعنی (ATH) 20.33 دلار رسید.

جهت خرید ارز دیجیتال مونا کوین و انجام معاملات خود با استفاده از این رمزارز، صرافی های معتبر مانند بایننس، کرکن، اوکی اکسچنج و … را انتخاب نمایید.

5. دوج ایلون مارس

‏ارز دیجیتال دوج ایلون مارس (ELON) پس از اولین رشد خود با فروش فوق العاده ای همراه بود، در دوره ای پس از شروع فعالیت خود، ارزشی بیش از 30000٪ داشت. علاوه بر این، حتی با کاهش ارزش ارز دیجیتال، فعالیت معاملاتی این رمزارز رشد کرده و برآورد قیمتی معاملات 24 ساعته آن به 100 میلیون دلار رسیده است.

جهت معامله برای خرید دوج ایلون مارس و یا فروش آن، می توانید از طریق صرافی های معتبر مانند بایننس، اوکی اکسچنج، کریپتو دات کام، کرکن و … اقدام نمایید.

6. سیف مون

اگرچه ‏ارز دیجیتال سیف مون (SFM) تا 2,000,000% افزایش یافت، با این حال، پیش از آنکه اکثریت سرمایه گذاران بر روی این شت کوین جدید تمرکز کنند، بازار فروش و خرید ارز دیجیتال، روند نزولی خود را آغاز کرده بود.

جهت معامله برای خرید سیف مون، می توانید از طریق صرافی های معتبر مانند بایننس، اوکی اکسچنج، کریپتو دات کام و … اقدام نمایید.

طبق مقاله‌ای، سیف مون قصد دارد یک ان اف تی (NFT) و همچنین پروژه‌های خیریه و برنامه‌های آموزشی ارز دیجیتال ایجاد کند. این توکن بر بستر شبکه بایننس اسمارت چین قرار دارد و یک پروژه مربوط به امور مالی غیر متمرکز دیفای (DeFi) است.

7. اپ کوین

ارز دیجیتال اپ کوین (APE) یک پروتکل منبع باز و توزیع شده برای اپلیکیشن های مبتنی بر بلاکچین اتریوم از طریق مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند پیشرفته است. هدف این ارز دیجیتال، طراحی مجدد تبلیغات برنامه‌، خریدهای درون برنامه (IAP) و تأیید برنامه از طریق یک مدل دایره‌ای است.

از آنجا که سهم بیشتری از تبلیغات و درآمد IAP در اکوسیستم برنامه نگه داشته می‌شود، ارزش بیشتری در اقتصاد برنامه حفظ می‌شود و باز بودن پروتکل، از لحاظ نظری شفافیت و اعتماد بیشتری ایجاد می‌کند.

جهت انجام معاملات خود با استفاده از ارز دیجیتال اپ کوین، می توانید از طریق صرافی ارز دیجیتال معتبر مانند بایننس، اوکی اکسچنج و … اقدام نمایید.

جمع بندی

در این مقاله برخی از شت کوین های محبوب در سال 2023 را معرفی کردیم. هر گونه اطلاعات بازار مالی و ارز دیجیتال ارائه شده در این مقاله، در جهت افزایش اطلاعات کاربران و آشنایی بیشتر آنها با شت کوین ها نوشته شده است و توصیه ای در راستای سرمایه گذاری نیست. بنابراین، پیش از هر گونه تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *