نرم افزار و اپلیکیشن

واتساپ سرانجام این ویژگی جذاب را دریافت می‌کند

براساس این گزارش، واتساپ به‌زودی این ویژگی جذاب از اینستاگرام را برای استوری دریافت می‌کند.

براساس گزارش منتشرشده، واتساپ به تبعیت از اینستاگرام، به‌کاربران خود اجازه می‌دهد تا ویدئوهایی طولانی‌تری را استوری کنند. درحال‌حاضر، کاربران واتساپ اجازه بارگذاری یک ویدئو 30 ثانیه‌ای را در استوری خود دارند، اما به‌نظر می‌رسد این زمان به‌زودی افزایش پیدا خواهد کرد.

براساس گزارش اندرویداتوریتی، این ویژگی در آخرین نسخه بتا واتساپ (2.24.7.6) برای کاربران اندروید مشاهده شده است. درحال‌حاضر تنها افرادی کمی به این ویژگی دسترسی دارند؛ براساس گفته منبع گزارش: کاربران ازاین پس می‌توانند ویدئوهایی با طول 1 دقیقه را در هر استوری، به‌اشتراک بگذارند؛ البته گفته می‌شود کاربران هم برای دیدن استوری‌های 1 دقیقه‌ای باید از آخرین نسخه واتساپ استفاده کنند.

این تغییر مطمئناً برای بسیاری از افراد خوشحال‌کننده خواهد بود، درحالیکه برای برخی از افراد جذابیتی نخواهد داشت؛ افرادی که صبر کمی دارند ممکن است از این تغییر خوشحال نشوند، چراکه تاکنون برای مشاهده هر استوری 30 ثانیه صبر می‌کردند اما حالا باید 1 دقیقه صبر کنند.

واتساپ قبل از انتشار رسمی این ویژگی برای همه کاربران، مطمئناً زمانی‌را به جمع‌آوری بازخوردها و رفع اشکالات اختصاص می‌دهد. اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این ویژگی به‌زودی بصورت رسمی برای همه کاربران منتشر شود.

نظرشما درباره امکان اشتراک‌گذاری استوری تا 1 دقیقه در واتساپ چیست؟ آیا بااین ویژگی موافق هستید یا مخالف؟ لطفاً نظر خودتان را باما به اشتراک بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *